Fitness Seller

self defense weapons - JACKASS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gelijk eens uittesten als iemand me lastig valt in de gym :D
 
Ik had persoonlijk verwacht dat de stungun er als beste zou uitkomen maar blijkbaar is pepperspray alles behalve aangenaam.

waar haal je dat spul?

:D
 
Hehe mafkezen :)
Peperspray kan je toch zelf maken?
Men neme een spaanse peper en chilisaus, water erbij en in de plantenspuit :)
 
Originally posted by Justifire
Hehe mafkezen :)
Peperspray kan je toch zelf maken?
Men neme een spaanse peper en chilisaus, water erbij en in de plantenspuit :)

werkt dat denk je?

???
 
Originally posted by bart82


werkt dat denk je?

???
Ik weet niet of jij wel eens spaanse peper hebt gesneden en daarna ff lekker door je ogen hebt gewreven?
Ik wel met me stomme kop :sob:
Wil je er zeker van zijn dan zou je het misschien kunnen koken.
 
Er staat op pepperspray een paar duizend euro boete omdat het een verboden wapen is... t'is maar dat je het weet :D
 
Originally posted by FraGGo
Er staat op pepperspray een paar duizend euro boete omdat het een verboden wapen is... t'is maar dat je het weet :D

Dat is nu wel wat veel maar er staan idd redelijke boetes op het bezit van ppspray.

gewoon een klauwhamer in je auto leggen, ook effectief

:D
 
flitspalen zijn zeker tegengevallen dit jaar
 
Pepperspray ken je ook best krijgen met een deo-labeltje erop hoor... als je dat samen met een tandeborstel in je auto legt zullen de flikken echt niets vermoeden.
Kwestie van spuiten, slaan en maken dat je weg bent!
 
Ik heb gewoon altijd wat spaanse pepers in mijn broekzak. Als iemand moeilijk doet dan maak ik hem wijs dat het een wortel is. Je moet hun gezichten eens zien als ze die peper door slikken! Dan heb ik ook een fles chilisaus bij waar ik met viltstift 'water' op geschreven heb. Zodra ze dan, half stikkend, naar water zoeken geef ik die fles aan, dit geeft ook altijd een leuk effect!
 
Back
Naar boven