Fitness Seller

Seminaire (1 bezoeker)

Ik ben zeker dat ik dit ga bezoeken, Ja of Nee?

  • Ja, ik bezoek

    Stemmen: 1 8,3%
  • Nee, ik bezoek niet

    Stemmen: 11 91,7%

  • Totaal stemmers
    12

Bezoekers in dit topic

rolfweijts

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2002
Berichten
4
Waardering
0
"original posted by XxdragonxX op dutch":

Beste atleten,
woensdag 2 april aanstaande vind er in zoetermeer een seminair plaats over voedingssupplementen en het sporten zonder doping, georganiseerd door Walter van den Branden. Veel onderwerpen poasseren de revue zoals o.a.:
- principes voor optimale nutrienten
- biochemische individualiteit
- synergetische werking voedingssupplemeten
- orthomoleculaire anabole suppletie
- stimulering productie eigen groeihormoon
- beinvloeding testosteron productie
- high tech proteinen en aminozuren
- de rol van BCAA’s

Het wordt geleid door Dhr. Walter o. fache orthomoleculairbiochemist en wordt beschouwd als een van dé deskundige bij uitstek.
De lokatie is: Dekker sport scheglaan 12 2718 KZ Zoetermeer (afslag zoetermeer-pijnacker). Het start om 1300u en duurt ongeveer 4 uur.
Er zijn geen kosten aan verbonden!

Er is alleen 1 probleem, de opkomst is tot zo ver erg laag en dus is het niet zeker of het doorgaat.
Mocht je interesse hebben neem dan contact op met Walter van den Branden en schrijf je in. (wvan.denbranden@freeler.nl.
Dit mag je echt niet missen
Groetjes.


Ps: poll in verband met het wellicht niet doorgaan wegens te laag animo. Is het animo hier hoog, dan zal ik dat doorgeven.
 
Laatst bewerkt:
Sorry het is TE ver weg, ik zit dan nu wel in spanje... maar als ik nog in tilburg zou zitten was het ook nog te ver weg.....
 
Originally posted by frietbakker
Sorry het is TE ver weg, ik zit dan nu wel in spanje... maar als ik nog in tilburg zou zitten was het ook nog te ver weg.....

dan neem ik aan dat jij met je laptopje op schoot in de zon zit.
 
Originally posted by dandyman


dan neem ik aan dat jij met je laptopje op schoot in de zon zit.
Was het maar, ik zit achter een half brakke pc ergens in een lokaal van de uni (waar is stage loop), in Barcelona... dus is het niet zo zonnig als in het zuiden, maar mij hoor je niet klagen! :D
 
Originally posted by frietbakker

Was het maar, ik zit achter een half brakke pc ergens in een lokaal van de uni (waar is stage loop), in Barcelona... dus is het niet zo zonnig als in het zuiden, maar mij hoor je niet klagen! :D

en ik zit achter een half brakke pc in nederland refererend aan je laatste zin....:sad:

maar om to the topic te blijven:
kan zelf ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Nope, te ver sorry. Maar het zal vast leuk worden!
 
Is voor mij zeker niet te ver weg en lijkt me ook heel interessant maar moet geloof ik werken.
 
Denk niet dat het nog toegevoegde waarde voor me heeft :p
 
Back
Naar boven