Ik heb eerlijk gezegd bij Hans Wassink enkel meningen gehoord en weinig feiten. Stoorde ik me enorm aan. Viel qua strekking van z'n verhaal ook volledig buiten de boot. Je merkt dat Pim en William vaker hebben gepresenteerd, makkelijk om te volgen. Ook een interessant verhaal wat ze te vertellen hadden, dus dat maakt het makkelijker om aan te horen uiteraard.
@Galen: het was te merken dat je nerveus was, maar meer dan logisch als je het mij vraagt. Verder wat mij betreft een duidelijk verhaal. Grappig om te zien hoe je jezelf in moest houden om niet ook antwoord te geven aangaande de hCG vraag tijdens een cycle. Ik vond het jammer dat je tijdens de vragenronde bijna niet aan bod kwam. Net zoals ik het jammer vond dat mijn vraag ook niet aan bod was gekomen.
De avond was de €15 waard, maar ontzettend jammer dat andere presentaties werden ingekort. Zeker aangezien ik voor de hele avond 4,5 uur in de auto heb gezeten.
Wat me overigens wel opviel, was dat de informatie vrij basaal bleef (enkele uitzonderingen daargelaten). Ik begrijp dat, gezien het publiek, het niet mogelijk is om diep de materie in te duiken (bijvoorbeeld interactie met andere receptoren buiten de AR). Ik had gehoopt dat men meer in zou gaan op 'waarom iets gebeurt', en niet 'wat er gebeurt'.
Desalniettemin blij dat ik aanwezig ben geweest.
Mijn vraag was overigens of hCG op lange termijn schade berokkent aan de gonaden of de zaadkwaliteit beïnvloedt. Had hier graag Pim, William en
@Galen over in discussie zien gaan.