AndroidHealthClinic

Breaking News Seminar over AAS met William Llewellyn en Peter Bond (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bezoekers van het seminar hebben via de uitnodiging de mogelijkheid gehad om vragen voor te leggen voor de sprekers. Wellicht zijn er op het forum ook nog mensen met vragen. Ik kan niet garanderen dat ze aan bod komen, gezien het volle programma en de beperkte tijd, maar ik zal ze opnemen in het lijstje.
De kans dat je vraag aan bod komt is groter indien deze voor een breed publiek [:oud:] interessant is. Indien de vraag voor een spreker in het bijzonder bedoeld is, meld dit er dan bij.
 
Ben ik de enige ecto hier in de zaal? :angstig:
 
Hoe kan je die livestream zien op fb? Alleen ingelogd?
 
Misschien voor de volgende keer. Kleine kanttekening: Wat er op het beeldscherm staat is niet te zien voor de kijkers thuis.
 
Is peter bond al geweest voor pim de ronde ipv erna??
 
Ah oké, hoorde de presentator zeggen hierna pauze en dan William ik dacht dat ik hem gemist had :eyes:
 
ik zie alleen de eerste 2 uur. komt de rest ook nog / gaat de livestream zo nog weer online?
 
ik zie alleen de eerste 2 uur. komt de rest ook nog / gaat de livestream zo nog weer online?

stream is indd beeindigd een half uur geleden, denk dus niet dat ie terug online komt jammer genoeg..
 
Het was zeer interessant, William was een super vlotte spreker en komt zeer geloofwaardig over, het stuk van dr de Ronde en zijn collega was ook super.
 
William was erg interessant inderdaad.
 
Leuke manier van spreken had William ook. Eerste stukje van Galen vond ik van hem het meest interessant. De laatste spreker had voor mij persoonlijk niet gehoeven. Het is dat de vragenronde erna nog volgde anders was ik naar huis gegaan.
Ben overigens ook zeeeeer benieuwd naar de uitslagen van de het onderzoek van dr. De Ronde.
Harry vroeg mij om het ietwat in te korten vanwege de uitloop, dus het eerste stuk ben ik redelijk doorheen geraasd. Ik heb er volgens mij zo'n 20 minuten over gedaan, en het had anders 35-40 minuten geduurd.

Ik benijd ook hoe goed iedereen was in presenteren! Ik doe dat nooit (laatste keer was 5 jaar geleden) en was ook bijzonder nerveus :roflol:
Hoop dat het goed te volgen was, want ik had continu het idee dat ik totaal niet uit m'n woorden kwam.

Mijn slides zijn overigens hier in te zien: https://peterbond.nl/presentatie-25-04-2019.pdf
 
Was een leuke avond. Al moest ik er behoorlijk lang voor in de auto zitten. 2.5 uur heen, 2 uur terug lol. Ik heb me wel enorm geïrriteerd aan Hans Wassink en zn slome kutpresentatie zo op het eind.

Warme groenten.
 
Het was zeker interessant. Mainline : bedankt voor de organisatie.:thumbs: Galen : super, bedankt voor de interessante informatie:thumbs:. William was zeker interessant, ook al stond veel info reeds in zijn boek. Toch opmerkelijk dat hij nog steeds achter dr. Scally's Power PCT protocol met HCG+Nolvadex+Clomifen PCT staat.
 
Helaas waren de posters op. Had er graag ééntje opgehangen op m'n werk. :P

Galen: je kwam erg relaxed en zelfverzekerd over. Volgens mij viel de spanning al snel van je af. Ik ben nog wel benieuwd naar dat artikel over HGC tijdens de cycle gerelateerd aan primair hypogonadisme. :D
 
Helaas waren de posters op. Had er graag ééntje opgehangen op m'n werk. :P

Galen: je kwam erg relaxed en zelfverzekerd over. Volgens mij viel de spanning al snel van je af. Ik ben nog wel benieuwd naar dat artikel over HGC tijdens de cycle gerelateerd aan primair hypogonadisme. :D
Dat was deze: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15713727

Een dosering van 250 IU om de dag handhaaft dus je eigen testosteronproductie.

Wat trouwens een groot probleem gaat zijn met de HAARLEM-studie hieromtrent is niet alleen het kleine aantal proefpersonen dat hCG gebruikte, maar ook de echtheid van de hCG. Voorzover ik weet is dat van de hCG niet getest, en hCG wordt nog veel vaker gefaket dan AAS.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven