MuscleMeat

Breaking News Seminar over AAS met William Llewellyn en Peter Bond (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Galen het was wel een beetje te merken dat je zenuwachtig was, maar dit was helemaal niet storend en volkomen normaal voor iemand die niet heel vaak voor groepen spreekt. Ik had ook liever gehad dat jou presentatie wat langer was en die van Hans wat korter. Al vond ik dat hij wel enkele heel goede grappen had en ook wel aangenaam was om naar te luisteren.
 
Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt :thumbs:

Mooie sprekers gezien en toch weer wat nuttige informatie opgedaan :) Ook mooi om te zien hoe voorzichtig men met het publiek om ging qua gebruik terwijl het overduidelijk was dat 98% aan de AAS zat/zit.

Meest leerzaam het stuk van William, die had wat mij betreft wel 2u mogen spreken. Verder begrijp ik het gebash op Hans wel, maar die man heeft zeker wel zijn strepen verdiend. Natuurlijk heeft hij een bias, maar vond het op een bijzonder neutrale (voor zijn doen) manier neergezet zodat eenieder kan begrijpen wat hij ermee bedoelt. Natuurlijk was het een lange avond en kun je je afvragen in hoeverre het bijdraagt aan een groep waar 98% gebruikt, doch vond ik het wel een passend en net tegengeluid zonder al te veroordelend te zijn. En ja natuurlijk schemert zijn eigen mening over het geheel daarin door.
 
Ik heb eerlijk gezegd bij Hans Wassink enkel meningen gehoord en weinig feiten. Stoorde ik me enorm aan. Viel qua strekking van z'n verhaal ook volledig buiten de boot. Je merkt dat Pim en William vaker hebben gepresenteerd, makkelijk om te volgen. Ook een interessant verhaal wat ze te vertellen hadden, dus dat maakt het makkelijker om aan te horen uiteraard. Galen: het was te merken dat je nerveus was, maar meer dan logisch als je het mij vraagt. Verder wat mij betreft een duidelijk verhaal. Grappig om te zien hoe je jezelf in moest houden om niet ook antwoord te geven aangaande de hCG vraag tijdens een cycle. Ik vond het jammer dat je tijdens de vragenronde bijna niet aan bod kwam. Net zoals ik het jammer vond dat mijn vraag ook niet aan bod was gekomen.

De avond was de €15 waard, maar ontzettend jammer dat andere presentaties werden ingekort. Zeker aangezien ik voor de hele avond 4,5 uur in de auto heb gezeten.

Wat me overigens wel opviel, was dat de informatie vrij basaal bleef (enkele uitzonderingen daargelaten). Ik begrijp dat, gezien het publiek, het niet mogelijk is om diep de materie in te duiken (bijvoorbeeld interactie met andere receptoren buiten de AR). Ik had gehoopt dat men meer in zou gaan op 'waarom iets gebeurt', en niet 'wat er gebeurt'.

Desalniettemin blij dat ik aanwezig ben geweest.

Mijn vraag was overigens of hCG op lange termijn schade berokkent aan de gonaden of de zaadkwaliteit beïnvloedt. Had hier graag Pim, William en Galen over in discussie zien gaan.
 
Is de gehele presentatie ergens terug te kijken (eventueel tegen betaling)?
 
Bedankt iedereen voor de aanwezigheid. Ik denk dat ik ook namens Harry (Muscle Totaal) kan zeggen dat het een geslaagde avond was (Harry heeft last minute nog extra stoelen geregeld om iedereen een zitplaats te kunnen geven). Bedankt ook alle sprekers. Peter: ik vond je verhaal helder en interessant. Je had alleen de wat ondankbare taak vlak na Pim de Ronde en William Llewellyn te moeten. Het volle programma had het nadeel dat er wat te weinig pauzes en beperkt ruimte voor discussie en vragen was. Dat kunnen nemen we mee voor de volgende keer!
 
We zetten de presentaties als pdf's online op de Mainline website (ik zal het hier, met de link, melden wanneer dit gedaan is), zodat iedereen de info na kan lezen. William Llewellyn en Hans Wassink hebben hier al mee ingestemd, aan de overige sprekers moet ik dit nog even vragen. Peter: kan ik jouw presentatie erbij zetten?

De video stream houdt, volgens mij, net op voordat Llewellyn begint. Het gedeelte daarvoor kunnen we dus zeker online zetten. Of het deel daarna te reconstrueren is, moet ik even navragen.
 
We zetten de presentaties als pdf's online op de Mainline website (ik zal het hier, met de link, melden wanneer dit gedaan is), zodat iedereen de info na kan lezen. William Llewellyn en Hans Wassink hebben hier al mee ingestemd, aan de overige sprekers moet ik dit nog even vragen. Peter: kan ik jouw presentatie erbij zetten?

De video stream houdt, volgens mij, net op voordat Llewellyn begint. Het gedeelte daarvoor kunnen we dus zeker online zetten. Of het deel daarna te reconstrueren is, moet ik even navragen.
Jazeker, die kan erbij!

Ik heb eerlijk gezegd bij Hans Wassink enkel meningen gehoord en weinig feiten. Stoorde ik me enorm aan. Viel qua strekking van z'n verhaal ook volledig buiten de boot. Je merkt dat Pim en William vaker hebben gepresenteerd, makkelijk om te volgen. Ook een interessant verhaal wat ze te vertellen hadden, dus dat maakt het makkelijker om aan te horen uiteraard. Galen: het was te merken dat je nerveus was, maar meer dan logisch als je het mij vraagt. Verder wat mij betreft een duidelijk verhaal. Grappig om te zien hoe je jezelf in moest houden om niet ook antwoord te geven aangaande de hCG vraag tijdens een cycle. Ik vond het jammer dat je tijdens de vragenronde bijna niet aan bod kwam. Net zoals ik het jammer vond dat mijn vraag ook niet aan bod was gekomen.

De avond was de €15 waard, maar ontzettend jammer dat andere presentaties werden ingekort. Zeker aangezien ik voor de hele avond 4,5 uur in de auto heb gezeten.

Wat me overigens wel opviel, was dat de informatie vrij basaal bleef (enkele uitzonderingen daargelaten). Ik begrijp dat, gezien het publiek, het niet mogelijk is om diep de materie in te duiken (bijvoorbeeld interactie met andere receptoren buiten de AR). Ik had gehoopt dat men meer in zou gaan op 'waarom iets gebeurt', en niet 'wat er gebeurt'.

Desalniettemin blij dat ik aanwezig ben geweest.

Mijn vraag was overigens of hCG op lange termijn schade berokkent aan de gonaden of de zaadkwaliteit beïnvloedt. Had hier graag Pim, William en Galen over in discussie zien gaan.
Je kunt in principe ook wat dieper in de materie duiken voor een dergelijk publiek als je veel spreektijd hebt, dus dat is ook een andere restrictie hierbij. Ik zou uren achterelkaar vol kunnen lullen als er detail in kan gaan zitten. Mocht daar animo voor zijn zie ik het eventueel wel zitten om daar iets voor te organiseren (of misschien heeft Mainline daar zelfs oren naar).

Naast de geagendeerde sprekers vond ik Diederik Smit, de andere internist-endocrinoloog van de Anabolenpoli, ook erg goed.
 
Jazeker, die kan erbij!


Je kunt in principe ook wat dieper in de materie duiken voor een dergelijk publiek als je veel spreektijd hebt, dus dat is ook een andere restrictie hierbij. Ik zou uren achterelkaar vol kunnen lullen als er detail in kan gaan zitten. Mocht daar animo voor zijn zie ik het eventueel wel zitten om daar iets voor te organiseren (of misschien heeft Mainline daar zelfs oren naar).

Naast de geagendeerde sprekers vond ik Diederik Smit, de andere internist-endocrinoloog van de Anabolenpoli, ook erg goed.

Zeer goede spreker inderdaad met reeds heel veel kennis in zijn mars!
 
Zeer goede spreker inderdaad met reeds heel veel kennis in zijn mars!
Zeker weten. Hij doet in principe ook alle analyse van de data van de HAARLEM-studie. Ik had hem hiervoor via de e-mail al aardig wat gesproken en hij heeft er ook echt een passie voor zou je kunnen stellen, om écht goed de risico's van AAS te doorgronden.
 
Zeker weten. Hij doet in principe ook alle analyse van de data van de HAARLEM-studie. Ik had hem hiervoor via de e-mail al aardig wat gesproken en hij heeft er ook echt een passie voor zou je kunnen stellen, om écht goed de risico's van AAS te doorgronden.

Ja mooi om te zien, hij komt daardoor ook een stuk oprechter over dan dr. de Ronde, zonder iets af te doen aan zijn kennis, kunde en trackrecord. Maar je kunt echt zien dat hij het vanuit de passie ervoor doet en dat maakt hem zeer aangenaam om naar te luisteren en/of mee te spreken. Bij Pim merk je toch soms wat een ondertoon en het feit dat hij het belangrijk vind om naam te maken / te hebben gemaakt in de medische wereld. Iets wat mij soms toch wel tegen het borst stuit als je te lang naar hem moet luisteren.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je kunt in principe ook wat dieper in de materie duiken voor een dergelijk publiek als je veel spreektijd hebt, dus dat is ook een andere restrictie hierbij. Ik zou uren achterelkaar vol kunnen lullen als er detail in kan gaan zitten. Mocht daar animo voor zijn zie ik het eventueel wel zitten om daar iets voor te organiseren (of misschien heeft Mainline daar zelfs oren naar).

Naast de geagendeerde sprekers vond ik Diederik Smit, de andere internist-endocrinoloog van de Anabolenpoli, ook erg goed.
Ik zou voor een dergelijk event zeer zeker interesse hebben.

Mee eens! Per abuis niet genoemd, maar ik vond ook zijn bijdrage onwijs interessant. Ik was toch wel verrast dat eigenlijk geen enkel merk schijnbaar consistent kwaliteit weet te leveren. Aan de andere kant moet men ook niet naïef zijn, dus verbaas ik me er eigenlijk meer over dat ik verrast was...
 
Natuurlijk is het wel zo dat wij al tevreden zijn als er ipv 250 mg/ml 230 mg/ml in de vial zit. Ik denk dat dit in de medische wereld onacceptabel is en bij HG producten zit er natuurlijk altijd exact in wat erin hoort. Wanneer er producten worden aangetroffen in een middel die er niet thuis is dat natuurlijk wel onacceptabel.
Ik geloof dat de farmaceutische industrie een marge van 20% aanhoudt, dus ik neem aan dat die marge ook is gebruikt bij het beoordelen van de merken.

Wat betreft het tweede punt ben ik het volstrekt met je eens.
 
Van wat ik begreep hadden ze het nog geeneens over de concentraties van de AAS. Dus niet zo zeer dat de concentraties afweken. Wat Diederik volgens mij zei was dat er simpelweg in meer dan 50% van de gevallen niet de AAS van het label in het potje zat.
 
Klopt de kans is 47% dat je krijgt wat je denkt te kopen adhv label. En ik dacht 6% kans op slaolie :emo:

Overigens is denk ik wel enige nuance van toepassing. Hier op DBB is het over het algemeen toch wel duidelijk welke merken het op een bepaald moment goed doen. Ook veel van deze merken laten vaak hun spullen in het labo testen.

Van de 100 personen die er mee hebben gedaan, kwam het gros denk ik naar aanleiding van de aflevering op TV met Filemon. Feit dat er bijna 50 verschillende merken zijn aangeboden om te testen, geeft wel aan hoe bijzonder groot de spreiding is geweest. Mijn voorzichtige gok is dat veel deelnemers, vooral niet van hier, veelal via de gym of via websites hun gear aangeschaft hebben.

Natuurlijk zijn het verontrustende cijfers, want het is zo wel een mooie afspiegeling van wat Jan "de kuurder" Modaal aan spullen binnen haalt. Al denk ik dat de wat meer bewustere gebruiker hier op DBB veelal wel aan de betere kant van de UG gear zit. De kennis hier is natuurlijk enorm en ondanks dat er veel belangen zijn bij bepaalde merken en de verkoop ervan, wordt je toch vaak wel onder elkaar hier op de betere merken gewezen.
 
brb even een klacht indienen bij de anabolenvakbond
 
Klopt de kans is 47% dat je krijgt wat je denkt te kopen adhv label. En ik dacht 6% kans op slaolie :emo:

Overigens is denk ik wel enige nuance van toepassing. Hier op DBB is het over het algemeen toch wel duidelijk welke merken het op een bepaald moment goed doen. Ook veel van deze merken laten vaak hun spullen in het labo testen.

Van de 100 personen die er mee hebben gedaan, kwam het gros denk ik naar aanleiding van de aflevering op TV met Filemon. Feit dat er bijna 50 verschillende merken zijn aangeboden om te testen, geeft wel aan hoe bijzonder groot de spreiding is geweest. Mijn voorzichtige gok is dat veel deelnemers, vooral niet van hier, veelal via de gym of via websites hun gear aangeschaft hebben.

Natuurlijk zijn het verontrustende cijfers, want het is zo wel een mooie afspiegeling van wat Jan "de kuurder" Modaal aan spullen binnen haalt. Al denk ik dat de wat meer bewustere gebruiker hier op DBB veelal wel aan de betere kant van de UG gear zit. De kennis hier is natuurlijk enorm en ondanks dat er veel belangen zijn bij bepaalde merken en de verkoop ervan, wordt je toch vaak wel onder elkaar hier op de betere merken gewezen.
Daar stond ik ook enorm van te kijken. 100 deelnemers, en bijna 50 verschillende merken. Het is dat het van de anabolenpoli komt, als iemand anders me dit had verteld had ik het niet geloofd :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Meest leerzaam het stuk van William, die had wat mij betreft wel 2u mogen spreken.
In dat geval adviseer ik je zijn boek Anabolics te kopen of downloaden. Een groot deel van zijn presentatie kwam hieruit. :)
 
Wat ik trouwens wel opmerkelijk vind is William Llewellyns Power PCT Protocol (van dr. Scally) wat hij in zijn boek beschrijft. Hij adviseert hier HCG + Nolvadex + Clomid PCT te gebruiken. Ik vroeg 'm hoe hij dacht over het gebruik van HCG gedurende de kuur om primair hypogonadisme tegen te gaan (en het gebruik van óf Nolva óf Clomid PCT, i.p.v. beide). Hij staat echter nog steeds achter het Power PCT Protocol, aangezien hier nog iets van onderzoek naar is gedaan en meerwaarde uit is gebleken; verder is er gewoon te weinig onderzoek gedaan en daardoor te weinig bekend wat echt werkt.

Toen onlangs RAMONSTER hier aangaf deze drie PCT te gebruiken, werd ie voor gek verklaard en met de grond gelijk gemaakt.

Ik weet ook dat Galen het niet met William eens is (zie pagina 4 in dit topic).
 
In dat geval adviseer ik je zijn boek Anabolics te kopen of downloaden. Een groot deel van zijn presentatie kwam hieruit. :)
Ik heb het vandaag besteld via powermyself.com.
Het is wel een duur boek, zeker de hardcover maar ik denk dat het zijn geld waard is.

Als je op YouTube Bill llewelyn opzoekt kan je een presentatie van hem vinden van 45min met een gelijkaardige inhoud als die van gistere.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het vandaag besteld via powermyself.com.
Het is wel een duur boek, zeker de hardcover maar ik denk dat het zijn geld waard is.

Als je op YouTube Bill llewelyn opzoekt kan je een presentatie van hem vinden van 45min met een gelijkaardige inhoud als die van gistere.
Je zou 'm kunnen downloaden. Niet dat ik hier direct een voorstander van ben, maar ik doe dat vaak om een miskoop te voorkomen. Als ik 't dan een goed boek vind, koop ik 'm alsnog.
 
Back
Naar boven