Fitness Seller

Senna (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Big Cat


De nadruk ligt hier wel op "very high doses'. Als je de studie referenties kunt vinden wil ik gerust wel eens kijken wat die dossisen waren, maar ben er nagenoeg zeker van dat het meer dan 10 keer de aangeraden hoeveelheid zal zijn. Er is niets gevaarlijks nog doms aan het gebruiken. Al moet je het natuurlijk niet gaan gebruiken als je geen problemen met je stoelgang hebt.

Ik kan verder ook niets vinden over Senna, maar ik gebruik het nu niet meer. Ik probeer nu pruimensap en Luco lean. Luco lean is smerig en slijmerig, maar mijn stoelgang is nu beter.
 
Heb je al eens gedacht om colonische irrigatie, gepaard met een vezeldieet te ondernemen ? Dat kan een meer permanent oplossing bieden.
 
Originally posted by Big Cat
Heb je al eens gedacht om colonische irrigatie, gepaard met een vezeldieet te ondernemen ? Dat kan een meer permanent oplossing bieden.


Waar kan ik meer info vinden over "colonische irrigatie, gepaard met een vezeldieet" vinden? Kan ik dit combineren met een cutting dieet? Ik slik nu Xenadrine en gebruik KEV 100-150-30. Verder Luco lean en pruimensap (roosvice). Veder 6 x per week cardio. Momenteel geen krachttraining, omdat ik op zoek ben naar een nieuwe sportschool. Wel 3 a 4 keer per week buikspieroefeningen.
 
Originally posted by Dutchgirl
Hoi Soulreaver,

Ik dacht eerst dat je het tegen mij had. :D
Tegenwoordig kan je niets meer zonder risico nemen.
Chroom tabletten, aspartaam etc.
chroom picolinaat om precies te zijn.

een goed vezel preparaat is: Psyllium
 
Originally posted by ErEf

chroom picolinaat om precies te zijn.

een goed vezel preparaat is: Psyllium
Hoeveel groenten eet je eigenlijk dutchgirl? Koolgroenten lijden trouwens tot extreme gasvorming evenals peulvruchten, maar ik weet niet of dat nu goed of slecht is voor een goede stoelgang. En veel water drinken natuurlijk plus extra vezeltabletten (doe ik ook). Zo is mijn stoelgang inmiddels ok wat makkelijker geworden.

Veel succes, en laat inderdaad die pillen eens staan. Pruimen helpen inderdaad ook.

Heb je dat allemaal al geprobeerd, kun je evt NOG meer groenten eten en dan toch eens naar die pillen grijpen. Een trage stoelgang is OOK schadelijk weet je..
 
hey pop, waarom quote je mij? vergipsing?

psyllium is een natuurlijk product. als je last hebt van je stoelgang kun je je arts erom vragen. Als je ziekenfonds hebt wordt het vergoed.
 
Originally posted by ErEf
hey pop, waarom quote je mij? vergipsing?

psyllium is een natuurlijk product. als je last hebt van je stoelgang kun je je arts erom vragen. Als je ziekenfonds hebt wordt het vergoed.

Ik heb die vezels al gekocht bij zo'n reformzaakje het heet Colon clean. Het is echt smerig. Je moet het mengen met water en heel snel opdrinken, als je niet snel genoeg bent wordt het slijmerig en dik. Vanochtend in mijn kwark gedaan, het heeft lang geduurd voordat het op was. Het helpt wel en daarnaast drink ik ook Laxo pruimen.
 
Back
Naar boven