XXL Nutrition

Sensatie op FOX News, godsdienstwaanzinnige krijgt de volle laag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
http://www.youtube.com/watch?v=qCdT9dfrb-Q

Even de achtergrond, die Shirley Phelps-Roper is een malloot die bij begravenissen van soldaten gaat verkondigen dat ze het aan hun zelf te danken hebben.

Julia Banderas van Fox News gaat totaal los op deze idioot en terecht. Fantastisch filmpje.
 
hahah ik heb hem wel al eens gezien en ik denk dat het van dit forum was.

typisch amerikanen weer hé met hun zonder en hun "Thy shall not"
 
Laatst bewerkt:
Jezus wat een geschreeuw. Dat knappe vrouwtje zegt wel vaak O RLY? :D
 
Dat mens krijgt echt veel te veel aandacht. Gewoon doodzwijgen die hoer, dat is 't ergste dat ze kan overkomen.
 
Beetje nutteloze interview, maar die christen fundamentalisten heb ik al eerder over gelezen. Echt walgelijk wat ze doen.
 
Die soldaten hebben al moeten 'boeten'. Moet ze nou ook nog de nabestaanden het leven zuur maken?
 
wat een gestoord gedoe...

only in america
 
Corazon zei:
Beetje nutteloze interview, maar die christen fundamentalisten heb ik al eerder over gelezen. Echt walgelijk wat ze doen.

ja precies net als die moslim extremisten
 
Heb een lange tijd ook een filmpje gepost over dit gestoord wijf, alleen toen sprak ze met 2 mannen die haar ook helemaal afkraakten ( begrijpbaar ) Snap eigenlijk niet wat ze willen bereiken. Als er iemand van mij familie zou overlijden in een oorlog en dat wijfje (lees:hoer:)
zou daar komen met haar bullshit dan zou ze er niet goed vanaf komen.
 
:meal: :heart: :bukkake: die chick is intelligent en hot!! damn:cool:


die andere ropes chick, wat voor katoenplukker is dat dan?:rolleyes: ???
 
EricR zei:
http://www.youtube.com/watch?v=qCdT9dfrb-Q

Even de achtergrond, die Shirley Phelps-Roper is een malloot die bij begravenissen van soldaten gaat verkondigen dat ze het aan hun zelf te danken hebben.

Julia Banderas van Fox News gaat totaal los op deze idioot en terecht. Fantastisch filmpje.
Ik walg eigenlijk wel van heel de manier waarop FOX "nieuws" brengt. Zogenaamde "journalisten" die alleen hun eigen bekrompen mening geven , gestuurd door puriteinse republikeinen die geen enkele tegenspraak dulden. Journalisten zouden niet eens een eigen mening moeten geven, ze moeten alleen de feiten laten zien, en kritische vragen stellen. Ze moeten geen interview organiseren, om vervolgens de persoon zonder respect te behandelen en te beledigen, en hun eigen mening te gaan opdringen. FOX is het netwerk dat heel America brainwashed met hun leugens en onzin, nieuws brengen dat geen nieuws is. Je kan ze gewoon niet serieus nemen, zelfs als ze gelijk hebben.
 
FOX is inderdaad ruk, maar in dit geval geef ik ze gelijk. Ben verder blij dat de zender verdwijnt uit mijn pluspakket, heb geen propagandazender nodig.
 
FOX zuigt. Er was een aantal maanden terug een reportage over FOX en hoe ze gebruikt worden door Republikeinen. Weet niet meer waar ik die rapportage had gezien. Het is in ieder geval een propaganda-kanaal.

Het ging over een jongen die zijn vader kwijt was geraakt door 9/11 Volgens die jongen was het de schuld van Bush dat hij zijn vader kwijt was. DIe reporter zat die jongen belachelijk te maken en liet hem niet uitspreken. Walgelijk was dat.

Neemt niet weg dat die Roper een slecht en gevaarlijk mens is.
 
Klopt heb ik gezien pat, het is vanaf die videobeelden dat het mij duidelijk werd, dat de zender enkel op sensatie en propaganda uit is.

Maar uiteraard is dit een gestoord wijf, maar daarom zal een normale zender zo iemand niet interviewen. Ze verlagen zich en gaan dan zelf een potje schelden en roepen, triest.
 
journalistiek dieptepunt.
 
Bitchfight op niveau :D .

Ik dacht de kerk maakt kent geen verschil tussen huidskleuren "bimbo" :scratch: .

8 sons and 3 daughters, wat een fabriek :suicide: , mag toch hopen dat die intelligenter en knapper zijn als hun moeder.
 
Back
Naar boven