MuscleMeat

sensation black (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

amilo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
582
Waardering
2
wie gaan er zaterdag allemaal naar de arena! :banana: :coolnana:
 
*Niet allemaal te gelijk*

Lol, nee ik wou wel, maar ben nog te jong hehe
 
ik zou wel willen, maar tis te ver.
 
Helaas geen tijd!! Maaaaaarrrrrrr de 16e wel naar extrema en dan natuurlijk helemaal los!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Waarschijnlijk wel, weer ouderwets een avondje knallen!!
 
ikwil wel..maar kan nerges kaartjes krijgen...naar slam fm smssen tot 5 x toe op 4050_Edwin... leverde ook nix op :cry: :sob:
 
ik ga zeker!!! ik heb al een tijdje kaarten en nu het eindelijk vrijdag is heb ik wel zin om morgen lekker hard te gaan beuken!!!
 
Ik ben er ook! Heb er super veel zin in. Wordt weer lekker knallen!!! :D
 
boooehoeeeehoeee:sob: niemand een extra kaartje? PM me dan :sob:
 
vanavond bumpeuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh sensantion here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij (=14 gekke Belgen) gaan daar de boel met de grond gelijk hakkeeuuuuuuuuhhhhhhh
 
idd vanavond gaan we dik knallen in de arena!! voor degene die goed zijn in mensen kijken (tja tis een vak appart) ik heb een zwart hempje aan van g-star met gele letters en een grijze rand..

greetz
 
Was een goed feestje, weer een tikkeltje harder dan de vorige :D

De tijd dat Yoji draait is mooi voor de plaspauzes en om iets te gaan eten..daar wordt ik echt nooit fan van :p

Outblast sloot knallend af en drop it als allerlaatste plaat was ook wel erg vet!
 
Dex zei:
Was een goed feestje, weer een tikkeltje harder dan de vorige :D

De tijd dat Yoji draait is mooi voor de plaspauzes en om iets te gaan eten..daar wordt ik echt nooit fan van :p

Outblast sloot knallend af en drop it als allerlaatste plaat was ook wel erg vet!



nou die yoji was echt heel slecht zeg. Wat een irritante k*t muziek, Ik heb echt af zitten tellen tot die sukkel van het podium ging.

maar toen kwamen luna & dana die meteen de beuk erin gooide! geen orginele nummers maar wel lekker hard.

Prophet was weer mijn held en heeft een vette set gedraaid. :D
 
was weer helemaal zoals het moet zijn,wat een feest toen ze begonnen te stampen
 
The Prophet was zeker de man van de avond! Wat een set! :clap:
 
Back
Naar boven