XXL Nutrition

“Sensitive e2” test voor mannen?

Bezoekers in dit topic

PrikjeHierPrikjeDaar

Cool Novice
Lid geworden
30 apr 2020
Berichten
40
Waardering
7
Ik heb bloed laten prikken en mijn oestrogeen waarde is nogal hoog, namelijk:

439 pmol/l NORMAAL = 41 - 159 pmol/l

Ik heb arimidex liggen en wilde daarmee gaan starten. Na wat onderzoek over wat een goede begin dosis is kwam ik ook tegen dat een “normale” oestradiol test niet werkt voor mannen.

Wij zouden een “gevoelige” oestradiol test moeten laten doen? Kwam dit tegen op een Engels forum, dus weet niet precies of wij dat hier in NL ook hebben.

Maar ik twijfel nu wel over mijn e2 waarde. Klopt dit wel? Of moet ik toch een andere test laten doen om mijn e2 waarde te bepalen?
 
Zit je in kuur, of net gekuurd ?
Laat de uitslag eens zien. en blindeer je privégegevens.
 
Ik zou eigenlijk in een “cruise” dosis moeten zitten van 200mg test-e per week. Maar ik heb het idee dat mijn test-e veel te hoog gedoseerd is…

Doe elke 3.5 dagen 100mg test-e. Ik heb gisterochtend voor het laatst gepinned.

Ik heb eigenlijk alleen mijn testosteron en e2 waarde laten testen. Ik had niet het idee dat mijn testosteron waarde zo hoog zou uitvallen. Ik heb dus alleen deze twee waardes:

BEP:1:3:10+0+OESTRADIOL+439++pmol/l+*+41+159+OESTB SC'
BEP:1:3:11+0+TESTOSTERON+>52.0++nmol/l+*+8.6+29+TESTB'
 
Als je geen last hebt van sides, gewoon zo laten lopen. cruise van 200mg kan veel zijn ja, maar weet je gewicht niet niks. 150mg kan ook wel. (maa-do/vrij)
 
Ik heb wel last van sides. Libido problemen, en dan voornamelijk dat de erecties wat minder zijn dan normaal. Halverwege wordt het ook nog wel eens een slappe hap. Dus vandaar dat ik mijn e2 in de gaten wil houden.

Maar daarnaast vraag ik me nog steeds af of ik als man dan een standaard oestradiol test kan doen, of dat we een ander soort test moeten laten doen?
 
Ari .5mg E3D om te starten, kijken wat het je opbrengt. Zou ook je cruise naar 150mg EW brengen.
 
Thanks, ben met 0.25mg E2D begonnen en mijn test-e inderdaad verlaagd naar 75mg E3.5D. Ik ga na 3 a 4 weken even opnieuw bloedprikken om te kijken hoe mijn e2 er dan voor staat. Dat vervolgens de komende tijd maar in de gaten houden om te voorkomen dat ik op een gegeven moment niet te laag kom te zitten,.
 
Back
Naar boven