XXL Nutrition

Serge Reding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by SQUAT
Het verhaal dat er achter zijn dood zit ken ik ook, maar uit respect ga ik dit niet vertellen. Mijn bron is een persoonlijke vriend van Serge, en was erbij om zijn auto met het geld aan te duiden.
Serge trok regelmatig met een aktentasje naar thailand en omdat hij daar gerespecteerd, en behandeld werd als een ambasadeur werd hij nooit gecontroleerd.
Het restaurantje waar hij alle dagen ging eten was in Jette (brussel).
Serge was dolverliefd op zijn vrouwtje, maar deze was enkel maar met hem om naar belgie te kunnen komen en liet hem hier dan ook zitten. Hij was er de put van in.

hebben we het over dezelfde persoon? want ik heb dit ook gehoord. maar weet je, er doet zoveel de rond dat het soms gewoon beter is om de waarheid in het midden te laten en hem te herinneren voor wat hij voor ons betekende. een inspiratie, een voorbeeld. een sportman.
 
Originally posted by Spike


hebben we het over dezelfde persoon? want ik heb dit ook gehoord. maar weet je, er doet zoveel de rond dat het soms gewoon beter is om de waarheid in het midden te laten en hem te herinneren voor wat hij voor ons betekende. een inspiratie, een voorbeeld. een sportman.

t'ja, je hebt gelijk Spikie! k'vind het alleen spijtig dat ik hem niet gekend heb!
Wat hij bereikt heeft zullen wij nooit ........
 
Originally posted by SQUAT


t'ja, je hebt gelijk Spikie! k'vind het alleen spijtig dat ik hem niet gekend heb!
Wat hij bereikt heeft zullen wij nooit ........

zeg nooit nooit, je kan beter ambitieus zijn in de sport...
 
ja, maar goed het is zijn sport niet, en verder was het een ongelooflijk natuurtalent.
 
ja, naar het schijnt heeft hij op training eens een setje van 2 reps military press gedaan met 180kg rechtstaand.
 
leuk gewicht, ik neem met moeite de helft???
 
ja hij was ook recordhouder met de press, toen deze nog deel uitmaakte van de gewichtheffersdisciplines...
 
WTF ??? rechtstaand :D

Ja ik begin zo elke training, ff setje met 180kg neck press rechtstaand.. :rolleyes:

Man toch, hoe flik je dat..
 
is het niet zo dat een prof bodybuilder nog meer kan dan 180kg neckpress???
 
denk het niet.... er zijn er weinig volgens mij die dat kunnen. denk ik toch
 
Back
Naar boven