MuscleMeat

Sergio Oliva Jr. updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1t2dz9.jpg
 
genetics and workethics (ja ja en ook spullen). gigantische progressie gemaakt.
 

12 days out van de AC.

 
Throwback Sergio training legs with Tom Platz



 
Toekomstige top 3 fysiek mr olympia.
 
Toekomstige top 3 fysiek mr olympia.
Genoeg massa maar naar mijn mening niet het meest pleasing fysiek door zijn lange midsectie. Maar dit is mijn mening.
 
Genoeg massa maar naar mijn mening niet het meest pleasing fysiek door zijn lange midsectie. Maar dit is mijn mening.

Kan er in sommige poses zoals front double idd wat raar uitzien. De Asha heeft dat ook. Maar bijv zijn front lat spread daarentegen is een van de beste ter wereld vanwege zijn lange torso en dunne middel.
 
Kan er in sommige poses zoals front double idd wat raar uitzien. De Asha heeft dat ook. Maar bijv zijn front lat spread daarentegen is een van de beste ter wereld vanwege zijn lange torso en dunne middel.
Ik vind het bij nathan juist minder erg ogen ik vind de taille van Sergio juist breedt :dunno:
 
Sorry maar zijn midsectie in bijna al zijn front shots zijn storend en niet pleasing.

PB32255PERBERNAL.png
 
Nee ik had het over de midsectie van Nathan. Dat die -juist doordat hij zo’n lange torso heeft- er erg dun en esthetisch uitziet.

Sergio heeft idd een iets dikkere waistline, al denk ik dat bijvoorbeeld naast Bonac en Ramy zijn waist alsnog best wel smal is. Als je Sergio zijn waist ook vergelijkt met anderen van zijn lengte, bijvoorbeeld Kuclo, denk ik dat Sergio gewoon een nette middel heeft. Niet overdreven dik of opgeblazen.
 
Back
Naar boven