XXL Nutrition

Sergio Oliva

Bezoekers in dit topic

kijk naar z'n benen, rug, borst
 
Haalt het niet van Arnold, imo
 
I'm dead serious

sergio2.jpg



One BIG ripped mofo:

arnold.jpg
 
idd arnold is HUGE.... btw wie heeft pumping iron gezien?

die kleine gast... die zag er ook FLINK goed gespierd uit... alleen was een stukje kleiner dan arnie... wat isser met hem gebeurt na de laatste mr. O van arnold?
 
Originally posted by Frenkpie
idd arnold is HUGE.... btw wie heeft pumping iron gezien?

die kleine gast... die zag er ook FLINK goed gespierd uit... alleen was een stukje kleiner dan arnie... wat isser met hem gebeurt na de laatste mr. O van arnold?

Bedoel je franco columbo?
 
Ik wil er even bij vermelden dat Sergio in zijn tijd een pillenboer ook was.

Grtz
 
Franco was ook huge ...

Vooral die rug :eek!:
 
Originally posted by Riki
Ik wil er even bij vermelden dat Sergio in zijn tijd een pillenboer ook was.

Grtz

who cares? doet er zelfs niet toe
 
Ik wil er even bij vermelden dat Sergio in zijn tijd een pillenboer ook was.

Politie agent en who cares als je zwart bent in 1970 krijg je geen weider als sponsor en krijg je geen foto shoots.
Dus waar moet je dan geld uit halen, en dan nog hoeveel bodybuilders hebben pillen verkocht craig titus enz.

Verder lijkt me die foto van arnold uit 1978 dus daar schieten we weinig mee op.
 
BIGTANK zei:
mooie bodybuilder !
groot zonder uitpuilende maag

Inderdaad
[Abeelding niet meer beschikbaar]
Sergio Oliva (1972), Ronnie Coleman (2001)
[Link niet meer beschikbaar]
 
Sergio heeft maar een keer van Arnold gewonnen, bij de Olympia in 1969. Alle kenners zijn het er echter over eens dat Sergio van Arnold had moeten winnen bij de Olympia 1972 in Essen.

Sergio was zijn tijd ver vooruit qua massa. Hij is nog lang doorgegaan, eerst bij de Nabba en later maakte hij zelfs een Olympia comeback, maar in 1984 en 1985 werd hij beide keren slechts achtste, omdat de tijden nu eenmaal veranderd waren.

Het is moelijk te zeggen wie beter was, hij of Arnold, beiden hadden hun sterke en zwakkere punten, maar zonder Sergio was Arnold minder goed geweest, omdat hij verder geen concurrenten had.

Sergio werd door zijn eigen vrouw neergeschoten na een ruzie om de vuilnisbak, hij traint nog steeds en ziet er voor zijn leeftijd nog stees goed uit. Hij zag er altijd erg opvallend uit, met veel goude kettingen en shritjes met splitmouwtjes zodat zijn armen goed opvielen.

Van oorsprong was hij gewichtheffer. Hij is Cubaan en tijdens een internationale gewichthefwedstrijd is hij gevlucht en in Chicago gaan wonen waar hij heel lang als politieagent heeft gewerkt, net als Coleman dus.
 
fromamsterdam zei:
Sergio heeft maar een keer van Arnold gewonnen, bij de Olympia in 1969. Alle kenners zijn het er echter over eens dat Sergio van Arnold had moeten winnen bij de Olympia 1972 in Essen.

Inderdaad. Arnold zei toen toch tegen Oliva: ik ben moe laten we van het podium afgaan, en is vervolgens zelf blijven staan.
Dat schijnt de jury toen geïnterpreteerd te hebben als Oliva die de strijd opgaf.
 
Spike zei:
voor bepaalde poses idd wel mooi, maar vind over't algemeen dat zijn armen toch wat buiten proporties waren.

:rolleyes:
 
Ik vind zijn fysiek mooier dan die van Arnold, maar dat is persoonlijk. Ik vind ook dat zijn schouders+arm combinatie ver zijn tijd vooruit was, op dit punt zou hij vele hedendaagse pro's nog steeds kunnen verslaan.
 
Gripipido zei:
Inderdaad. Arnold zei toen toch tegen Oliva: ik ben moe laten we van het podium afgaan, en is vervolgens zelf blijven staan.
Dat schijnt de jury toen geïnterpreteerd te hebben als Oliva die de strijd opgaf.

Oh my god ? :)
Fromamsterdam was Oliva echt zo dom ? :)
 
Moen zei:
Oh my god ? :)
Fromamsterdam was Oliva echt zo dom ? :)

Oliva vertelde dit in een interview te vinden in Musclemag no. 235
 
Back
Naar boven