Fitness Seller

Misdaad Topic

Bezoekers in dit topic

Tja. Soms worden kiddies ziek geboren, soms ziek opgevoed.
 
Deze zaak heeft op mij veel indruk gemaakt. Ouders van Marion waren vrienden van familie van me.
Moord op Marion en Romy van Buuren - Wikipedia


hqdefault.jpg
 
Reeds 11 jaar terug. Tijd gaat snel

 
IMG_5826.JPG
Vlaming steekt ex en haar grootouders dood na maken afscheidsvideo

De video plaatste hij al op 22 juli op zijn facebookpagina en op Youtube. Daarin kondigt Alexander D. aan zelfmoord te zullen plegen. In de video spreekt hij in het Engels en maakt hij duidelijk dat er voor hem niets meer rest om voor te leven. Hij spreekt zijn moeder, zus en beste vriend aan, excuseert zich voor wat komen zou en neemt afscheid. Daarna spreekt hij zijn ex-vriendin rechtstreeks aan.
,,Mijn vrouw... ik noem je nog steeds zo en dat kan me niet schelen. Ik hou van je. Je zal altijd in mijn hart zitten en ik zal altijd over je waken. Ook al weet ik dat je dat niet wil. Sorry dat ik je pijn heb gedaan. Het was de grootste fout in mijn leven. Ik heb mijn eigen kans om een familie te starten vergald. Ik zou terug naar die ene dag willen en de tijd terugdraaien. Wat als ik niet uit die deur was gewandeld en niet ging werken toen? Als ik was gebleven en de problemen zou hebben uitgepraat met je, zat je hier misschien bij me en was ik gelukkig. Dan zou dit allemaal niet gebeuren. Maar ik vertelde je dat je maar moest vertrekken als je niet meer van hield. Je zei dat je zou blijven, maar toen ik terug kwam van het werk, was je weg. Ik had het moeten weten. Toen ik die ring op de tafel zag liggen, stortte ik in zoals nooit tevoren. Zo wil ik me nooit meer voelen. Het enige wat ik wilde, was jou bij mij hebben. Ik weet dat je niet terugkomt. Het doet zoveel pijn. Ik zou liever nu dood gaan dan je volgende week te zien met iemand anders. Alle beloftes die ik maakte, gaan mee naar mijn graf. Ik loog nooit tegen je en heb je nooit bedrogen. Ik hoopte dat jij hetzelfde had gedaan. Ik heb zelfs veel dingen kunnen voorkomen. Voor mij is dit wat ik moet doen. Veel mensen vinden dit wellicht niet de oplossing, maar ik kan deze pijn niet aan. Ik heb je honderd keer proberen terug te krijgen, maar het mocht niet zo niet zijn", klinkt het in de 27 minuten durende video.

Stalker
Uiteindelijk pleegde de jongeman geen zelfmoord, maar zocht zijn ex-partner en haar grootouders op en stak hen dood. Haar opa en oma zouden in het huis aanwezig zijn geweest om het meisje tegen hem te beschermen, terwijl de ouders op reis waren naar Frankrijk.

De laatste tijd zou de dader namelijk al ettelijke keren in de wijk waar het meisje woont zijn opgedoken om verhaal te halen. Hij werd er verschillende keren weggehaald door de politie en kreeg zelfs een straatverbod. Na de drievoudige moord, iets na 21.00 uur gisteravond, sloeg hij op de vlucht.

Een politiehelikopter, een speurhond en verschillende politieagenten namen deel aan een zoekactie. Uiteindelijk werd Alexander D. in de velden aangetroffen en in de boeien geslagen. Het is nog onbekend wanneer hij voor de rechter moet verschijnen.




wie is deze buffe gek?






 
Vast een powerlifter..
 
Dat zal zes jaar celstraf worden.
 
Ipv gewoon zn woord te houden en zichzelf van kant te maken. Loser!!!!
 
gXgPXA2.jpg



Alle clichés en mythes over bodybuilders komen weer voorbij. :roflol:
Ik zie veel zulke gasten aan de gymzalen , ze nemen vuiligheid die hun spieren doen zwellen maar ze krijgen een micro pietje ,en tot niets meer in staat bij de meisjes ...

It's not the size of the ship, it's the motion of the ocean! :mad:
Een opgespoten proteïne slikker !!

Godverdomme :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:

Dit zal m zijn dan volgens mijn speurwerk.

lijkt er wel op, maar kunnen vlamingen geen nederlands?

die zal voorlopig geen spulletjes meer nemen, en in de bak moeten trainen, of zijn de straffen in vlaanderen ook zo als in nederland
 
Hij is gisteren opgepakt in de Delhaize van Oostende. 't Is duidelijk geen groot licht. :o
 
buffe narcist. vrijwel elk zinnetje begint met 'ik' en dan zijn zelfbeklag ook nog eens op youtube zetten

ondanks het weinige aantal hersencellen toch een beetje opgelet tijdens de lessen Engels

hij had zich beter op z'n nep samuraizwaard gestort
 
Back
Naar boven