XXL Nutrition

Misdaad Topic

Bezoekers in dit topic

buffe narcist. vrijwel elk zinnetje begint met 'ik' en dan zijn zelfbeklag ook nog eens op youtube zetten

ondanks het weinige aantal hersencellen toch een beetje opgelet tijdens de lessen Engels

hij had zich beter op z'n nep samuraizwaard gestort

De manier van spreken, de gezichtsuitdrukkingen, de manier van doen en laten... Deze man was nooit van plan zelfmoord te gaan plegen, inderdaad een regelrechte psychopaat die 100% zal scoren op de narcistische scorekaart.. In en in triest dat zulke lui onopgemerkt in de maatschappij rondwandelen. Hij zal daarom een stuk slimmer zijn dan hij zich doet voorkomen en zich goed weten te profileren onder de "normale" mensen.

TBS en nooit mij vrijlaten.
 
Sinds ik senioren omleg maak ik de gains van mijn leven...
 
De manier van spreken, de gezichtsuitdrukkingen, de manier van doen en laten... Deze man was nooit van plan zelfmoord te gaan plegen, inderdaad een regelrechte psychopaat die 100% zal scoren op de narcistische scorekaart.. In en in triest dat zulke lui onopgemerkt in de maatschappij rondwandelen. Hij zal daarom een stuk slimmer zijn dan hij zich doet voorkomen en zich goed weten te profileren onder de "normale" mensen.

TBS en nooit mij vrijlaten.

En hoe ga je die opsporen als ze niet vrijwillig die test afleggen? Met wat ex post facto psycho-analyse?

Of ga je iedereen die er 'beetje zo uitziet als gevaarlijk' de cel in flikkeren? Dan zijn wij wel de eersten die erin geflikkerd worden door de publieke opinie...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik kijk wel uit :o

Wil niet zeggen dat het geen trieste zaak is ;)
 
Zat ze mss met die fotograaf aan te pappen, en heeft hij zo wel luguber geniaal gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
is gelukkig snel gearresteerd, had de smaak van het moorden blijkbaar wel te pakken

en hier geen member, de goede naam van het forum is niet besmeurd :P
 
Ouders van vermoorde Mailys: "De politie nam haar niet au sérieux"

media_xll_9897415.jpg


De moord op hun dochter Mailys en haar grootouders had vermeden kunnen worden, zeggen de ouders van het meisje in een interview in het VRT-journaal. Het slachtoffer had immers al meermaals tegen haar ex klacht ingediend bij de politie, maar die werden allemaal weggelachen, aldus de ouders. "Er zijn tal van signalen geweest", zegt vader Frédéric Descamps, "zeer ernstige signalen".

Mailys Descamps en haar grootouders werden dinsdagavond vermoord door haar ex-vriend Alex D. Die kon hun relatiebreuk niet verkroppen en stalkte het achttienjarige meisje.

De voorbije maanden diende Maylis volgens haar ouders zeker zes klachten tegen D. in bij de politie, omdat ze door haar ex-vriend onder andere bedreigd werd met een mes, maar de politie nam die klachten niet ernstig, zeggen de ouders. "We zijn niet begrepen geweest, zelfs uitgelachen geweest", aldus moeder Jasmijn Cappon.

"Wat de oorzaak is voor het gebrek aan begrip van de kant van de politie, weten we niet", zegt vader Descamps. "We kunnen alleen maar vaststellen dat dit anders had kunnen verlopen. Dit had volledig kunnen vermeden worden."

De ouders pleiten nu voor meer aandacht voor de problematiek van stalking. "Er moet beter opgeleid worden, er moet meer gecommuniceerd worden. De manier waarop bepaalde politieagenten zich voordoen... Met deze gevolgen, dat kan je niet tolereren, dat kan je niet vatten", zegt Descamps.

"Het enige wat we willen - ik ga mijn dochter, mijn ouders er niet mee terugkrijgen, dat weet ik ook wel, hoe graag we het ook zouden hebben - maar gewoon dat iedere keer de persoon die de klacht indient, au sérieux genomen wordt en niet weglachen", aldus de moeder van Mailys.
 
Amateurfotograaf van eind de 30 die minderjarige meiden fotografeert... ;) ;) ;)

ze was er 18, en ze had iets met oudere mannen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Misschien een mix volgens het nieuwsblad :)

De bodybuilder zou zijn – vermoedelijk – vierde slachtoffer niet willekeurig hebben uitgekozen. Zijn ex-vriendin Mailys en fotograaf Jeroen Verstraete kenden elkaar zeer goed. Ze kwamen in contact via Facebook, waarna Verstraete het meisje voorstelde om te poseren voor zijn lens. Op de website van Verstraete staan vandaag nog steeds bijna 300 foto’s van Mailys. “Dikke merci voor de samenwerking. Dat er nog vele mogen volgen, prachtige jongedame”, schreef Verstraete twee jaar geleden nog op haar Facebookpagina. Zij antwoordde hem dankbaar: “Dank u voor de leuke dag.”

Het gerecht onderzoekt nu waarom Alexander Dean twee jaar na de fotoshoots ineens wraak op de fotograaf zou willen nemen. Op de laptop van de bodybuilder zouden aanwijzingen zijn gevonden dat hij overtuigd was dat de fotograaf het toen minderjarige meisje slecht behandeld had. Vandaar dat hij de fotograaf verschillende keren bedreigd zou hebben.

De ouders van Mailys kunnen enkel speculeren over wat Alexander Dean gedreven zou hebben om ook de fotograaf te vermoorden. Mogelijk had Mailys de laatste maanden weer contact met hem en was de bodybuilder jaloers. Maar het is evenzeer mogelijk dat Dean er aanstoot aan nam dat de oudere fotograaf zijn veel jongere ex-vriendin had overtuigd om soms uitdagende poses aan te nemen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Natuurlijk maken ze 'agressief' ttz het testosteron-niveau neemt toe. Zelfs legale L-carnitine heeft dit effect... tot voor kort was dit te koop in ampulen van Isostar bij Decathlon. Het obscure L-carnitine dat voor alles en nog wat goed zou zijn, zelfs in bejaardenzorg tegen de effecten van reuma...

:lol:
 
Back
Naar boven