MuscleMeat

Serie: Dexter

Bezoekers in dit topic

supermario

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2007
Berichten
2.714
Waardering
214
Lengte
1m74
Massa
80kg
Voor degenen die Dexter volgen (beste serie ooit), de eerste aflevering van seizoen 4 staat online (pre-air)!

425.hall.dexter.010708.jpg
 
:eek: nu al? direct downloaden ^^
 
Zal hem vanmiddag eens downloaden, mits ik hem kan vinden :p
 
Zijn de eerste dvd's ook nog te vinden op usenet?
 
why not :) normaal vind je wel alles op die nieuwsgroepen
 
Eerste aflevering belooft weer veel goeds. Seizoen drie kwam wat langzaam op gang, maar dat lijkt nu niet het geval te zijn :D
 
why not :) normaal vind je wel alles op die nieuwsgroepen

Leuke is dat ik net een nieuwe pc heb, dus ftd weer geinstalleerd. Maar dan is natuurlijk je hele database weg. Lastig om dan de goede dvd te vinden door alleen binsearch te gebruiken. Heb nu de nzb's van een vriend gekregen :). lees alleen maar veelbelovende dingen over deze serie
 
Zijn de eerste dvd's ook nog te vinden op usenet?

Zoek naar Dexter in FTD, staan seizoen 1 en 2 nog in ;)

Hoe kan je trouwens zorgen dat alles veel langer in FTD blijft staan?
 
Waarom maken we hier geen appr. van? Deze serie verdient er één!

Geniaal eerste seizoen, tweede seizoen heeft een geweldige twist meteen in een van de eerste afleveringen. Het niveau blijft daarna hoog. Het derde seizoen kwam wat langzaam op gang, maar eindigde wederom sterk. En deze eerste aflevering smaakt naar meer.

Absoluut mijn favoriete serie ooit. Het mooie aan Dexter is dat een seizoen een afgerond geheel is. In tegenstelling tot het mateloos irritante rekken van Prison Break bijvoorbeeld. Hoe lang kunnen die lui nog op de vlucht zijn? Pfff...
 
Nog meer mensen de finale van seizoen 4 al gezien?
 
Ben nu pas bij seizoen 2 man :P
 
Ja, aflevering was weer uber :D
 
superserie
één van de beste ooit gemaakt
alle seizoenen gezien
de seizoenfinale seizoen 4 ga ik de komende week bekijken
effe downloaden nog
 
net de finale gezien van season 4, ben benieuwd wat season 5 ons gaat brengen, blijft iig spannend! had deze plot ending echt niet verwacht
 
Back
Naar boven