MuscleMeat

Serie: Dexter

Bezoekers in dit topic

Ik hoop dat ze stoppen met die shit rondom die vriendinnetjes , ik snap wel waarom ze het in de serie moeten hebben maar enough is enough.
 
Ook niet echt slim om iemand aan te geven bij de politie die alles van je bestaan af weet, dat vond ik wel dubieus.
 
Yep de consequenties zie je de aankomende maandag weer.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik spoilers!
 
Ik hoop dat ze stoppen met die shit rondom die vriendinnetjes , ik snap wel waarom ze het in de serie moeten hebben maar enough is enough.

Alleen moorden, zaken oplossen etc. is ook steeds hetzelfde. Snap wel wat je bedoelt maar de serie is mede goed omdat hij zichzelf steeds meer ontdekt leert kennen (mede door de vriendinnetjes waarmee t steeds niet goed at the end of the season)
 
Dit seizoen is een beetje tam, maar blijft gewoon erg goed.
 
Ik vind seizoen 7 niet echt tam, dat vind ik eerder van seizoen 3 en 6.

Sorry, maar het gaat 'em wel heel erg makkelijk af allemaal. Komt overal maar mee weg. Vind na zes seizoenen de groei van het personage Dexter wel erg tof.

Even twee getrainde huurmoordenaars uitschakelen? Geen probleem voor onze Dexter. Wtf?

Een zus en vriendin, die het allemaal maar oke vinden en hem zelfs vragen om mensen te vermoorden? Wtf?

En die brandstichter. Dat lost hij ook zo eventjes een, twee, drie op. Komop man, wtf?
 
Alleen moorden, zaken oplossen etc. is ook steeds hetzelfde. Snap wel wat je bedoelt maar de serie is mede goed omdat hij zichzelf steeds meer ontdekt leert kennen (mede door de vriendinnetjes waarmee t steeds niet goed at the end of the season)

Telkens die shit met die vriendinnetjes is saaier dan gewoon het killen imo. Ik vind dat hij sowieso niet het type is om zoveel aan te pappen met verschillende meisjes. Dat hij naar verloop van de serie zichzelf 'vind' en zich daar dan wel voor openstelt ok. Maar niet 5 verschillende chicks (zelf z'n eigen stiefzuster alhoewel ik dat de beste wending qua chicks vond) en de laatste seizoenen te vaak imo.

Het is duidelijk dat het hoofdzakelijk is om de vrouwen te pleasen.
 
Sorry, maar het gaat 'em wel heel erg makkelijk af allemaal. Komt overal maar mee weg. Vind na zes seizoenen de groei van het personage Dexter wel erg tof.

Even twee getrainde huurmoordenaars uitschakelen? Geen probleem voor onze Dexter. Wtf?

Een zus en vriendin, die het allemaal maar oke vinden en hem zelfs vragen om mensen te vermoorden? Wtf?

En die brandstichter. Dat lost hij ook zo eventjes een, twee, drie op. Komop man, wtf?

Hij kende die huurmoordenaars en zij hem niet, dus dan is het niet zo moeilijk als je er plots naast staat

Die vriendin was al een moordenares, dus niet zo vreemd, en sowieso, who cares dat slechte mensen gewacked worden, als er geen rechtsysteem was geweest had iedereen elkaar afgeslacht

Dat met die brandstichter heb ik niet echt duidelijk gevolgd, boeide me niet zo


---------- Post added 12 December 2012 at 23:47 ----------

Telkens die shit met die vriendinnetjes is saaier dan gewoon het killen imo. Ik vind dat hij sowieso niet het type is om zoveel aan te pappen met verschillende meisjes. Dat hij naar verloop van de serie zichzelf 'vind' en zich daar dan wel voor openstelt ok. Maar niet 5 verschillende chicks (zelf z'n eigen stiefzuster alhoewel ik dat de beste wending qua chicks vond) en de laatste seizoenen te vaak imo.

Het is duidelijk dat het hoofdzakelijk is om de vrouwen te pleasen.

In de eerste seizoenen was ie nog een beetje vrouwenschuw indd, paste beter bij zn personage, maar hij kan ook gewoon gegroeit zijn qua sociale gebeuren.
 
In de eerste seizoenen was ie nog een beetje vrouwenschuw indd, paste beter bij zn personage, maar hij kan ook gewoon gegroeit zijn qua sociale gebeuren.

Yup en dat is hij ook. Ook al zei hij wel 'I think I love you to' , de nieuwe dexter is imo te nonchalant geworden en het verhaal neigt teveel naar de mogelijke relaties.

Maar ik snap wel waarom ze het er zoveel instoppen , twilight is ook niet zo groot geworden door een goed plot of goed acteren. Net hetzelfde als 50 shades of grey , het spreekt vrouwen aan. Alleen als je het (te)veel doet zullen mannen het minder vinden , ze kunnen die tijd imo beter gebruiken om bepaalde handelingen beter uit te leggen/te tonen.
 
Vond zijn quote zeer mooi aan het einde van aflevering 11. :)
 
S07E12;

[Link niet meer beschikbaar]

of;

[Link niet meer beschikbaar]
 
Best wel brute aflevering :D
 
Fuuaaarkk dat dere einde
 
Aub alles in spoilers, moet nog kijken (eerst trainen) en anders zie ik de laatste reactie op tapatalk langskomen.
 
Niks bijzonders. Was niet onder de indruk van het einde. Voorspelbaar vooral ook.
 
Back
Naar boven