Fitness Seller

Serie- Kingdom (2014)

Bezoekers in dit topic

TheMistery

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
9.084
Waardering
356
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Kingdom

DirecTV is opening the gates of its buzzy new Kingdom to reveal a jacked Matt Lauria and Nick Jonas in near-constant states of undress. The series, billed as a gritty family drama set against the backdrop of the renegade subculture of Mixed Martial Arts, stars Prison Break alum Frank Grillo as Alvey Kulina, an MMA legend and owner of a Venice, CA-based gym. Jonas plays Nate, Alvey’s prize-fighter son and younger brother to Jay (an unrecognizable Jonathan Tucker). Lauria, meanwhile, portrays a world-class athlete who had (and lost) it all. Kiele Sanchez and Joanna Going round out the cast as Alvey’s current girlfriend and ex-wife, respectively. Quick warning about the just-released trailer (embedded exclusively above): In addition to partial male nudity, the extended clip features an endless barrage of F-bombs, so it’s probably NSFW. Kingdom (from Endemol and Detroit 1-8-7‘s Byron Balasco) premieres Oct. 8 at 9/8c on DirecTV.

https://www.youtube.com/watch?v=U8ZQ04h1gho


Ik had zelf nog nooit van deze serie gehoord, maar de trailer zag er zeer goed uit ben ze nu aan het binnen halen. Het complete seizoen is al te bekijken.
 
Repped, ziet er goed uit.

Kan op piratebay alleen eerste 9 afleveringen vinden. Linkje naar 10?
 
Net de eerste ep gezien, zeker een goede serie!
Fack wat gaat er volgens mij een adrenaline door je heen als je naar de ring loopt en in de ring staat.
Die Jay is ook zo gek als iets volgens mij.
 
De pilot vandaag gezien, awesome er zit zoveel potentieel in de serie en het kan erg veel kanten op.
 
jammer ,zie em niet op spotnet staan
 
jammer ,zie em niet op spotnet staan

Hij staat idd niet op spotnet, je moet hem handmatig zoeken op usenet crawler en dan met alt.binz of een ander programma downloaden.

Het is een vrij onbekende serie.
 
Ben bij aflevering 9, echt een geweldige serie. Heb ook even gezocht en een 2e seizoen komt dit jaar nog :).
 
Ben bij aflevering 9, echt een geweldige serie. Heb ook even gezocht en een 2e seizoen komt dit jaar nog :).

Had alles in een week gezien denk ik haha. Had wel meer fights gehoopt.
 
Back
Naar boven