XXL Nutrition

Serie: Mr. Robot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FREAKJAM

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
17 jun 2015
Berichten
3.238
Waardering
2.473
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Elliot is een jonge programmeur met een antisociale aandoening die overdag als cyber-security engineer werkt maar snachts zijn vaardigheden inzet om via de digitale snelweg de mensen om hem heen te beschermen. Zijn leven verandert drastisch als hij op een dag door Mr. Robot, de mysterieuze leider van een ondergrondse hack groep, wordt gevraagd om het bedrijf waar hij voor werkt ten onder te brengen.

Start:
24 Jun 2015

Genre:
Drama, Misdaad

Netwerk / Omroep:
USA Network

Episodes:
1 "eps1.0_hellofriend.mov"
2 "eps.1.1_ones-and-zer0es.mpeg"
3 "eps.1.2_d3bug.mkv"
4 "eps.1.3_da3m0ns.mp4"
5 "eps.1.4_3xpl0its.wmv"
6 "eps.1.5_br4ve-trave1er.asf"
7 "eps1.6_v1ew-s0urce.flv"
8 "eps1.7_wh1ter0se.m4v"
9 "eps1.8_m1rr0r1ng.qt"
10 "eps1.9_zer0-day.avi"

iMDB

Ben zelf gister begonnen met het kijken van de serie. Om wat hype voor deze serie te creeeren was de pilot al een maand geleden te verkrijgen via "On demand". De serie heeft op een bepaalde manier wel iets weg van Dexter. Net als Dexter is Elliot overdag een braaf persoon die netjes naar zijn werk gaat en in de nacht is hij een vigilante. Dexter doet het met zijn messenset, Elliot met zijn computertje en zijn terminalsessies.

De serie scoort direct enorm hoog op iMDB (op moment van schrijven een 9.4) en de recensies zijn vrij goed te noemen. Ik ga in ieder geval zeker seizoen 1 kijken! Ik ben zelf een systeembeheerder en redelijk computergeek, dus de serie spreekt me sowieso al aan. Andere mensen die de eerste aflevering al gekeken hebben? Wat vinden jullie?
 
Ziet er gaaf uit, ben benieuwd! Repped.
 
Er is nu al (gister) groen licht gegeven voor seizoen 2. Opvallend, want alleen de pilot is tot zo ver uitgezonden. Ziet er naar uit dat dit een mooie serie gaat worden :)

Mr. Robot 2.0 is already on the development queue, just hours before the USA Network drama even premieres. The network has renewed the drama for Season 2, consisting of at least 10 episodes, to debut in 2016.
 
Heel vette pilot, ik blijf het zeker kijken. Aanrader.
 
Zijn er al meer mensen die denken dat Elliot Mr. Robot zelf is en heel fsociety zelf verzonnen heeft zeg maar? (illusie, waanbeeld).
 
Laatst bewerkt:
lijkt er wel op en zou er ook nie van staan te kijken met zn gesnuif enz:)
 
Volgens mij is hij klaar met snuiven, aangezien hij zijn dealer heeft genaaid...
 
Ik zie net dat ik per ongeluk een 2de topic heb aangemaakt van Mr. Robot (er was dus al een topic over deze serie). Dit topic mag eventueel gesloten worden (de andere persoon was eerder). Of je mag ook in dit topic blijven posten, ik weet niet wat het handigste is.

on-topic:
Episode 3 moet ik nog kijken, maar inderdaad, hij heeft zijn eigen dealer laten oppakken dus ben benieuwd wat voor gevolgen dit heeft.
 
pilot was wel vet, alleen laatste 2 vond ik wat minder.
 
Godverdomme spoilers mensen!!!

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Denk oh scroll even door topic en zie direct shit waarvan ik weet dat ik het niet eens weten wil terwijl ik nog niets ken van die hele serie.
 
Godverdomme spoilers mensen!!!

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Denk oh scroll even door topic en zie direct shit waarvan ik weet dat ik het niet eens weten wil terwijl ik nog niets ken van die hele serie.

Waarom zou je door een topic scrollen als je de serie nog niet eens hebt gezien? Je bladert toch ook niet door een boek die je nog niet gelezen hebt en je spoelt toch ook niet door een film die je nog niet gezien hebt? Daarnaast vind ik dat er niet echt spoilers genoemd worden, wat ik bijvoorbeeld meld in een bepaalde post is wat ik denk/filosifeer, datgeen is helemaal nog niet bevestigd. Maar goed, ik heb in die ene post de spoiler tag voor je geplaatst.

Ik heb expres de samenvatting van de serie expliciet in de eerste post gezet, zodat je eigenlijk genoeg weet over de serie. Verder scrollen is dan niet nodig :D *YOU SHALL NOT PASS*
 
Back
Naar boven