AndroidHealthClinic

Serie: The 100

Bezoekers in dit topic

wanneer nieuwe seizoen? hoopte dat nieuwe post in dit topic vanwege een nieuwe aflevering was :p hah
 
wanneer nieuwe seizoen? hoopte dat nieuwe post in dit topic vanwege een nieuwe aflevering was :p hah

Seizoen is nog niet afgelopen,gaat tm 13, dus nog paar weken, en nieuw seizoen denk ik feb 2018.
 
nog mensen die deze serie volgen? seizoen 6 is net begonnen
 
Wij zijn een beetje de interesse verloren ergens medio S05...
 
Wij zijn een beetje de interesse verloren ergens medio S05...
Had hetzelfde.. waar ik bij eerdere seizoenen wel de bingewatch drang had, zette ik bij seizoen 5 regelmatig een aflevering halverwege stop om wat anders te gaan doen. Tegen het einde zat ik er echter wel weer in en ook seizoen 6 vind ik veelbelovend openen.
 
Yep ben gewoon weer aan het volgen :)

Gaat nu meer over mens vs natuur heb ik het idee
 
bump

Net laatste aflevering gezien. Nog meer mensen?
 
bump

Net laatste aflevering gezien. Nog meer mensen?

same, keek eigenlijk alleen omdat ik voorgaande seizoenen al had gezien en toch nieuwsgierig was naar t einde
 
same, keek eigenlijk alleen omdat ik voorgaande seizoenen al had gezien en toch nieuwsgierig was naar t einde
ja ik eigenlijk ook, vond de laatste 2 seizoenen al wat vergezocht en zweverig. Imo goed dat ze er nu een eind aan hebben gemaakt. wel een goed bevredigend eind verder
 
Dacht dat ik naar lost keek 😂
 
moet nog 5 afleveringen zien van het nieuwe seizoen maar de motivatie is ver te zoeken..
 
Back
Naar boven