AndroidHealthClinic

Serie: Wayward Pines (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd naar deze reeks!
 
ik heb 1 aflevering gezien, erg spannend!
 
Inmiddels de eerste 6 afleveringen gezien. Na aflevering vijf en zes weten we eindelijk wat er nu allemaal speelt. Vind het wel een beetje jammer dat we het echter nu al weten. Ben benieuwd wat de laatste afleveringen ons gaan brengen.
 
nou ik vind het nog steeds allemaal kei vaag.
 
Is het de moeite waard?
 
Ik vind van wel. Je moet er van houden en de maker van de serie is onder andere bekend van de films Sixth Sense, Signs, Unbreakable etc, dus feit dat veel mensen het als vaag ervaren klopt ook wel. Die man maakte altijd mysterieuze films.

Verder spelen er twee aardig bekende filmacteurs in mee. (Terrence Howard en Matt Dillon).
 
Is het de moeite waard?

Ik heb tot nu toe ep. 1 t/m 5 gezien (ik ga zometeen 6 kijken) en ik vind het een ok serie tot nu toe. Niet verkeerd, maar ook geen topper tot nu toe. Het is enigszins traag begonnen, maar ik blijf het wel kijken, ik denk namelijk dat het wel op gang zal komen.
 
Oke, alleen die kop van die hoofdrolspeler staat me niet echt aan, of ligt dat aan mij? :p
 
ik heb 6 afleveringen gezien, top serie :)
 
Net aflevering 1 gezien, ziet er goed uit. Het heeft een beetje een sfeertje zoals in Bioshock (de games)
 
Nu net aflevering 7 gekeken.

Die bom was natuurlijk een lachertje. 2 mensen die ernaast stonden en je kan ze niet eens zwaargewond noemen, wilden ze daarmee die muur doorbreken? :roflol: Hoop dat in de volgende aflevering gezegd wordt dat de bom niet sterk genoeg was oid, anders vind ik dit wel heel slecht.
 
Eerste wat ik dacht ook, kan niet echt. Episode 8 was niet veel beter. Wel weer cliffhangertje op het eind ;-)
 
mja en die cliffhanger zag ik ook al aankomen.
 
Een serie waarvan je nu al weet dat het in seizoen twee of drie in elkaar stort en gecancelled wordt
 
Een serie waarvan je nu al weet dat het in seizoen twee of drie in elkaar stort en gecancelled wordt

Doet me ook een beetje aan Lost denken, als je erachter komt wat er nou eigenlijk aan de hand is denk je van "was dat het" of een beetje te vergezocht. Had liever gehad dat die dude gewoon nog steeds een gevangene was in een stadje vol met leipo's.
 
Serie < 8,5 imdb is wel zorgwekkend meestal.
 
Serie < 8,5 imdb is wel zorgwekkend meestal.

Valt wel mee. Hoop series gezien van een 8.2 bijv die best goed waren (detectives bijvoorbeeld.)

Het is ook geen slechte serie alleen dingen zoals met die bom dat moeten ze gewoon niet doen. Snap ook niet dat er niemand bij die opnames zei van: hey, die bom is wel erg klein voor een bom die door een metersdikke muur moet breken maar niet eens 2 mensen van dichtbij kan doden, laten we daar wat aan doen.

Deze serie is ook gebaseerd op een boek, dus gelukkig hoef je niet bang te zijn dat ze niet meer weten wat ze ervan moeten maken dus dat het indd maar gecancelled wordt.
 
Mja ik zit niet zo super ruim in mijn tijd om nog tv/series te kijken dus over het algemeen vind ik alleen de 'toppers' de moeite waard. Waar ik dus peaky blinders / suits / etc. echt het twijfelgeval vind qua geloofwaardigheid ed.
 
Mja ik zit niet zo super ruim in mijn tijd om nog tv/series te kijken dus over het algemeen vind ik alleen de 'toppers' de moeite waard. Waar ik dus peaky blinders / suits / etc. echt het twijfelgeval vind qua geloofwaardigheid ed.

Suits vind ik meer voor vrouwen, hou niet zo van dat soort series. Peaky Blinders vond ik wel goed maar ik hou dan ook wel van dat post world war gangster sfeertje.
 
Back
Naar boven