AndroidHealthClinic

Serie: Wayward Pines (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Suits is sinds seizoen 4 voornamelijk veel drama inderdaad. Beetje jammer. GTST op een advocatenkantoor.
 
Ja voorheen was suits nog wel aardig, is echt snel berg afwaards gegaan ineens.
 
Blijkbaar is Wayward Pines maar 1 seizoen. Het boek telt slechts 3 delen en alle 3 de boeken zijn verwerkt in dit seizoen. Nog maar 2 afleveringen te gaan dus.
 
Blijkbaar is Wayward Pines maar 1 seizoen. Het boek telt slechts 3 delen en alle 3 de boeken zijn verwerkt in dit seizoen. Nog maar 2 afleveringen te gaan dus.

Ah mooi. Denk dat dat het anders alleen maar bergafwaarts was gegaan.
 
Serie is officieel gecancelled nu ook en ze bevestigen dat eigenlijk alles in 1 seizoen is gestopt. Ze wilden nog iets nieuws bedenken voor een eventueel 2de seizoen, maar dat gaat dus niet door. Schijnbaar is zowat het hele 3de boek verwerkt in de laatste aflevering. Beetje jammer, ze hadden hier makkelijk 2 a 3 seizoenen van kunnen maken als ze wat meer diepgang zouden gebruiken.

http://seriable.com/wayward-pines-cancelled-by-fox-after-one-season/
 
wat een neppers, fox cancelt bekant alle series laatste tijd.
 
Vind ook dat er teveel dingen niet kloppen. Heel dat tijdreis gebeuren, die ziekenhuis bitch die in het begin compleet psycho was, en nu 1 van de sympathiekere is, klopt geen drol van.
 
Suits vind ik meer voor vrouwen, hou niet zo van dat soort series. Peaky Blinders vond ik wel goed maar ik hou dan ook wel van dat post world war gangster sfeertje.

Peaky Blinders vond ik ook echt wel goed en kijk uit naar het nieuwe seizoen.
 
Seizoen 2 is weer begonnen!
 
Back
Naar boven