Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pieter68 You was echt wel eens een aangename afwisseling tussen alle cliché series...
 
Don't F*** with cats. (Staat op Netflix, 3 afleveringen van 1 uur per stuk)

8.5/10, als iemand die niet heel snel gechoqueerd is, vond ik deze toch nog best heftig.

Verhaal en alles eromheen is helemaal lijp, dat alleen zou echt een 10/10 zijn. Maar een hoop scenes met van die Amerikaanse over-hype, wat dat net weer jammer was. Toch vond ik het bij deze minder erg en best wel passend eigenlijk, t.o.v. van de meeste films/docs die dat doen. En nog 2 onbeantwoorde vragen aan het einde, maar antwoorden daarop waren best makkelijk te vinden met een Google search. Al met al, 100% het kijken waard. Heb echt tot aan de laatste seconde volledig geïnteresseerd kunnen kijken. Maar zoals gewaarschuwd, kan hij nogal heftig overkomen.
 
Don't F*** with cats. (Staat op Netflix, 3 afleveringen van 1 uur per stuk)

8.5/10, als iemand die niet heel snel gechoqueerd is, vond ik deze toch nog best heftig.

Verhaal en alles eromheen is helemaal lijp, dat alleen zou echt een 10/10 zijn. Maar een hoop scenes met van die Amerikaanse over-hype, wat dat net weer jammer was. Toch vond ik het bij deze minder erg en best wel passend eigenlijk, t.o.v. van de meeste films/docs die dat doen. En nog 2 onbeantwoorde vragen aan het einde, maar antwoorden daarop waren best makkelijk te vinden met een Google search. Al met al, 100% het kijken waard. Heb echt tot aan de laatste seconde volledig geïnteresseerd kunnen kijken. Maar zoals gewaarschuwd, kan hij nogal heftig overkomen.

Wilde dezelfde serie gaan posten. Echt een aanrader!
 
Don't F*** with cats. (Staat op Netflix, 3 afleveringen van 1 uur per stuk)

8.5/10, als iemand die niet heel snel gechoqueerd is, vond ik deze toch nog best heftig.

Verhaal en alles eromheen is helemaal lijp, dat alleen zou echt een 10/10 zijn. Maar een hoop scenes met van die Amerikaanse over-hype, wat dat net weer jammer was. Toch vond ik het bij deze minder erg en best wel passend eigenlijk, t.o.v. van de meeste films/docs die dat doen. En nog 2 onbeantwoorde vragen aan het einde, maar antwoorden daarop waren best makkelijk te vinden met een Google search. Al met al, 100% het kijken waard. Heb echt tot aan de laatste seconde volledig geïnteresseerd kunnen kijken. Maar zoals gewaarschuwd, kan hij nogal heftig overkomen.

Met heftige scènes, bedoel je dan dieren martelen ofzo ? Want dat schrikt ons af, kunnen we echt niet tegen, en moet eerlijk zijn dat is de reden dat we nog niet zijn beginnen kijken...
 
Met heftige scènes, bedoel je dan dieren martelen ofzo ? Want dat schrikt ons af, kunnen we echt niet tegen, en moet eerlijk zijn dat is de reden dat we nog niet zijn beginnen kijken...

Ja ziet nier het martelen daadwerkelijk, maar wel de beelden daaromheen. Als je heel veel moeite met dat onderwerp hebt zou ik skippen.
Maar op zichzelf is het niet té grafisch imo.
 
Ik ben een enorme fan van Ricky Gervais...
Recent naar "Extras" gekeken... SUBLIEM
EN naar het eerste seizoen van Derek.... na de eerste 15 min dacht ik... "hm niet zo super...." maar tegen het einde van de eerste aflevering... ontdek je waarom het zoooooooooooo goed is. Een aanrader!
 
Ook verschillende goede series naar mijn mening:

- Jericho ( top serie!) 9/10
http://www.imdb.com/title/tt0805663/

Kon geen goede trailer vinden :o


- The Walking Dead (top serie, zit nu op de helft van seizoen 2) 9/10
http://www.imdb.com/title/tt1520211/


- Terra Nova (zit nu in seizoen 1 aflevering 4 ofzo, niet een topserie maar wel leuk) 6/10
http://www.imdb.com/title/tt1641349/


- Game of Thrones (top serie, moet alleen wachten op seizoen 2 :( ) 9/10
http://www.imdb.com/title/tt0944947/


Dit waren wat series die ik nog niet tussen de lijsten van andere had zien staan.


EDIT: Goed topic trouwens :o

Terra Nova... was inderdaad niet top maar net goed genoeg om je nieuwsgierig te houden ... maar... it got cancelled... the fuckers.

Lost in Space is goed.

Earth 2 was ook goed maar tegen het eind minder omdat ze niet meer goed wisten waar ze naar toe moesten met de serie.

The Orville!!!!!! Uitmuntend...
 

Mooi kanaal ook voor wie nog meer kan "genieten" van waargebeurde crime.
 
Mocro Maffia 2 vanaf morgen op Videoland.

------
Nog goede tips op netflix, videoland of andere kanalen?
 
20200320_193952.jpg
 
Back
Naar boven