Fitness Seller

Serieus probleem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Ik had er een tijd geleden al een thread over gemaakt, 'Mijn vieze vette vervelende baas', maar blijkbaar was ik 1 van de weinige met zo'n zak stront als baas.

Maar ik vraag jullie nu dus om raad (en nee ik ben de wanhoop niet nabij ;) )

Maargoed werk dus bij een bakkerij op de markt,ben 15 jaar. Het verdient serieus goed €5 p/u. Maar wat een zak, elke zaterdag kan ik er alvast rekening mee houden dat hij weer flink op me gaat los barsten.

Ik doe super goed mn best(doe ik bij alles, je gaat ervoor of je gaat erniet voor), alleen het is echt een respectloze boer af en toe. Hij legt dingen ook extreem wazig uit, dus dan doe ik ze verkeerd, of doordat ik iets nog niet weet, en dan gaat hij gigantisch tegen me tekeer. Ook effe naar mierenneuk mode, hij noemt me altijd 'sjakie' ??? ??? 'ej sjakie doorwerken he'
Klinkt dom misschien, maar ik bedoel ik wil wel bij mn NAAM worden aangesproken, ben dan wel 15, maar kan me wel met respect behandelen (ja toch)

Verder werken er allemaal (mooie) dames, deze als lievelingetje , en ik als enigste jongen , is volgens mij een verschrikkelijke combinatie.

Al met al, ik zit er over te piekeren of ik eens met hem zal praten hierover(ondanks dat ik er pas keer of 6 heb gewerkt). Ik ben echt zo'n smooth talker wat dat betreft(zit in de genen :cool: ) maar bij deze gast denk ik er wel 2 keer over na.

Ten eerste omdat ik gewoon bang ben dat met deze bakkende boer geen serieus gesprek mee is te voeren

Ten tweede omdat hij me toch als'mindere ''ziet

Ten derde I DON'T WANNA LOSE MY JOB


Dus, kom op met die adviezen

:dunno:


Edit: Sorry als het niet op het goede locatie is gepost
 
Laatst bewerkt:
Gewoon niet zeuren en doorwerken, ik heb het zat meegemaakt. En gewoon volgende keer als ie sjakie zegt, zeg je ik heet *** hoor. En als ie iets wazigs zit te vertellen en je begrijpt er niks van, gewoon doorvragen in plaats van zomaar iets doen.

Ik heb btw een paar baantjes, 1 van 5 euro/uur, 1 van 8 euro/uur en 1 van 10 euro/uur (als het uur nog niet vol is word het gewoon als 1 gerekend bij sommige) en ik heb nog waar ik per kist betaald krijg en als je daar een beetje hard doorwerk kan je ook wel 6-10 euro per uur verdienen. 5 euro is opzich wel lekker maar het kan beter :D
 
Extend zei:
Gewoon niet zeuren en doorwerken, ik heb het zat meegemaakt. En gewoon volgende keer als ie sjakie zegt, zeg je ik heet *** hoor. En als ie iets wazigs zit te vertellen en je begrijpt er niks van, gewoon doorvragen in plaats van zomaar iets doen.

Ik heb btw een paar baantjes, 1 van 5 euro/uur, 1 van 8 euro/uur en 1 van 10 euro/uur (als het uur nog niet vol is word het gewoon als 1 gerekend bij sommige) en ik heb nog waar ik per kist betaald krijg en als je daar een beetje hard doorwerk kan je ook wel 6-10 euro per uur verdienen. 5 euro is opzich wel lekker maar het kan beter :D



Waar werk je dan SJAKIE?
 
hij heet CitizenDildo hoor:D
on-topic, als je het zat bent zoek je ander werk, jammer dan als t minder betaald:cool:
beter een halve euro minder en het naar mn zin als telkens uithuilen op DBB omdat je zo graag 5euro wilt verdienen :rolleyes:
 
Zeg gewoon dat je ook zoveel mogelijk meehelpt om omzet te draaien en je best ervoor doet (dat is toch zo?). Meer kun je toch niet doen?
En inderdaad gewoon doorvragen als je iets niet snapt.
 
Inderdaad ik heb niet meteen vele alternatieven, maar je kan misschien beter een ander jobke zoeken? 5euro per uur is heus niet zo verschrikkelijk veel hoor, als je elders een baantje vind gaan ze je echt niet minder dan 5euro per uur betalen.
Anderzijds vit hij misschien op je maar het feit dat je er mag blijven werken betekent toch bevestiging van je werk, toch? Als het niet betert zou ik er gewoon mee (proberen) praten, want zoals je nu klinkt heb je daarbij niks te verliezen... buiten dan een job waar je je niet goed bij voelt.
 
nee oke 5 pleuro stelt niet veel voor, maar ben 15, bijna overal is het nog het minimum loon(2.75 ofzo)
 
CitizenDildo zei:
nee oke 5 pleuro stelt niet veel voor, maar ben 15, bijna overal is het nog het minimum loon(2.75 ofzo)
Voor een 15-jarige is 5 euro echt wel netjes hoor. Maar goed je een beetje af laten zeiken voor 5 euro zou ik zeker niet doen. Gewoon eens normaal met m praten.
 
Zeggen dat je het niet prettig vindt dat ie je Sjakie noemt en vragen om je gewoon bij je naam te noemen,. Daar is nix raars aan hoor.
Verder idd als ie iets uitlegt en je snapt het niet direct vragen of ie het je nog een keer uit wil leggen. Heeft hij het uitgelegd ook even samenvatten: 'ow je bedoelt dat ik zus en zo...' Op die manier weet je zeker dat wat hij vertelde ook is wat ie bedoelde.

Succes!
 
Haha ik weet wel wat ík zou doen als mijn baas zo tegen me deed :D

Andere baan zoeken! Je laat je toch niet kleineren (in jouw geval dan) voor geld?
Of je houdt een serieus gesprek met die dude, niet lachen maar gewoon serieus praten!
En als er niet te praten valt gewoon ontslag nemen.
 
Laten merken dat je met je naam aangesproken wilt worden. Een gesprek kan wonderen doen
 
CitizenDildo zei:
Waar werk je dan SJAKIE?

Ik heb een naam, en wil daar ook graag mee aangesproken worden :D

Enne, ik ben schoonmaker en aardappel rooier :)
 
Ik denk dat als je het tegen hem zou zeggen dat je graag met je eigen naam aangesproken wilt worden,hij je juist daar weer mee zou stangen.
Als ik zo hoor dat je smooth talker bent,zou ik hem met gelijke middelen terugpakken.
Zoek een naam die volgens jou bij hem past,zonder beledigend te worden.
Als hij je dan Sjakie noemt antwoord je gewoon met zijn Nick? ;)
Goede stimulans om te trainen,hoe groter je wordt des te meer respect men voor je krijgt.
 
Gewoon serieus en beleefd een gesprek aanvragen en tekst en uitleg geven.
Maar bij mij is het niet veel anders hoor, ik begrijp de baas ook maar incidenteel, maar gewoon hard werken en dan komt 't volgens mij wel goed:thumb:
 
ach maakt iedereen wel mee . ik heb periodes gehad dat ik geen reet moest doen en 10 euro per uur kreeg . en onlangs heb ik me 10uur aan een stuk met 1pauze van 15 min verrot moeten werken voor 5euro per uur .
 
BramHoogkamer zei:
Ik denk dat als je het tegen hem zou zeggen dat je graag met je eigen naam aangesproken wilt worden,hij je juist daar weer mee zou stangen.
Als ik zo hoor dat je smooth talker bent,zou ik hem met gelijke middelen terugpakken.
Zoek een naam die volgens jou bij hem past,zonder beledigend te worden.
Als hij je dan Sjakie noemt antwoord je gewoon met zijn Nick? ;)
Goede stimulans om te trainen,hoe groter je wordt des te meer respect men voor je krijgt.


Zou , DIKKE VETTE BOLLE BROODBAKKENDE BOERENKINKEL
beledigend overkomen? :D
 
Voor die 5 euro per uur zou ik me niet af laten bekken
 
Precies.....voor 5 euro per kan die mijn reet kussen. Ik verdien nu 8 euro per uur en werk thuis. Geen baas die op mij kan zeiken....ik ben eigen baas....is dat ff lekker zeg :D
 
CitizenDildo zei:
Zou , DIKKE VETTE BOLLE BROODBAKKENDE BOERENKINKEL
beledigend overkomen? :D

Als ie weer zegt "hey Sjakie!" dan zeg je gewoon "ja Archibald?" :D
 
Ik zou lekker thuis blijven en mij ziekmelden en zorgen dat'ie je betaald, daar heb je tenslotte recht op.
 
Back
Naar boven