MuscleMeat

Serieus probleem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had ooit een collega ( vakantie job ) die in opleiding beter was, maar ik had meer kennis!
Iedere keer kwam ie bij mij zeuren als hij klanten had en hij zich niet wist te redden.
's Ochtends als ik de toko binnen liep was het "Heey zigeuner" na een paar week was ik het zat en heb er wat van gezegd, maar dit hielp niet echt!
Een paar dagen later heb ik die sukkel door een deur geduwt!

Tip voor jou kijk eerst eens ff rond en neem op een ultieme manier wraak:
Hij noemt je Sjaak zei je!
Zeg gewoon je vrouw noemt mij ook Sjaak maar dan met een dikke bonenstaak!
En dan gewoon weglopen sfeer op het werk is veel belangrijker!
 
Santoz zei:
Inderdaad ik heb niet meteen vele alternatieven, maar je kan misschien beter een ander jobke zoeken? 5euro per uur is heus niet zo verschrikkelijk veel hoor, als je elders een baantje vind gaan ze je echt niet minder dan 5euro per uur betalen.
Anderzijds vit hij misschien op je maar het feit dat je er mag blijven werken betekent toch bevestiging van je werk, toch? Als het niet betert zou ik er gewoon mee (proberen) praten, want zoals je nu klinkt heb je daarbij niks te verliezen... buiten dan een job waar je je niet goed bij voelt.

Als 15 jarige vind je toch echt niet zo maar een baan waar je 5 euro per uur verdient :rolleyes:
 
Remco - 1977 zei:
Ik zou lekker thuis blijven en mij ziekmelden en zorgen dat'ie je betaald, daar heb je tenslotte recht op.


Ik weet niet of je er zwart werkt maar in dat geval betwijfel ik het of hij je inderdaad doorbetaalt tijdens je ziekte :rolleyes:
 
divano zei:
Als 15 jarige vind je toch echt niet zo maar een baan waar je 5 euro per uur verdient :rolleyes:

Ik heb er 4 en ik ben maar een jaartje ouder :rolleyes:
 
Je hebt er pas een keer of 6 gewerkt zeg je, gewoon ff doorzetten dan weet je snel vanzelf hoe alles werkt. En als ie je sjaak noemt gewoon standaard antwoorden 'ik heet ......'.
 
CitizenDildo zei:
Zou , DIKKE VETTE BOLLE BROODBAKKENDE BOERENKINKEL
beledigend overkomen? :D


Hehe,naah denk het niet hoor.....
:D
Alstie er wat van zegt zeg je gewoon"maar dat is mijn liefkoosnaampje voor jou :kiss:
 
Maak je niet dik, Wacht het juiste moment af, en laat hem dan stikken.
En als hij dan belt... Hmm ja .. sorry sjakie heeft geen zin vandaag..

Laat hem lekker een andere slaaf zoeken ;) Werk zat voor deze leeftijd
 
Back
Naar boven