XXL Nutrition

Serieus voedingsschema starten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat bedoel je met beginner gains? Ik train nu al zo'n 7-8 maand en als ik kijk naar mijn foto's of in de spiegel dan gaat het niet zo hard zoals verwacht.
Is niet negatief bedoeld, je bent beginner zolang je nog bijna elke workout gewicht/reps kunt toevoegen. Er had in die tijd idd misschien meer in gezeten, vandaar dat ik zeg beginner gains. Zie het als een voordeel, zo snel en 'makkelijk' gain je straks niet meer, als je intermediate bent.
 
Lekker man, ziet er goed uit. En nu resultaten gaan tracken en bijsturen waar nodig.

ryan r je word vernoemd, misschien kun je vertellen of hij nog jaren moet voor jouw lichaam? :D
Haha als het goed is doet hij het een stuk sneller dan ik!

Ik zou volgas door cutten en al het overtollige vet van je lijf af strippen. Duurt niet meer dan een paar maanden. Geen vloeibare cal tot je nemen zoals melk en kokosmelk. Rijst en brood vind ik ook niet vullend genoeg in een cut. Neem gekookte aardappel. Maar 80 cal per 100gr. Pasta en rijst heeft 350cal per 100gr. Je kunt ze niet zo 1 op 1 vergelijken met elkaar, maar mijn punt blijft. Ik cut niet op brood en rijst.

Dus je voeding kan denk ik wat scherper dan ben je in no time van het vet af. Erna lekker de lean bulk in. Als je goed droog bent, lijkt iedere of spier die je gaint, 2 of 3.
 
Forceer me al wekenlang om bij die koffie 's ochtends geen suiker meer te doen en dat went inderdaad ook wel.

Eet trouwens elke dag een mandarijn en 's avonds met de kip, rijst voeg ik wat wokgroenten toe maar ik moet de voedingswaarde nog eens bekijken. Want in sommige zit er behoorlijk wat vet, die van in de diepvries.

Zal zien hoe ik dat avondeten kan opsplitsen, ik train altijd na mijn werk in de avond en nadien eet ik ik alles op. Heb soms nog honger erna. De focus ligt nu alsinds op minder eten, meer cardio en evenveel krachttraining, 4 - 5x per week.

Super, in een dik uurtje zoveel wijzer geworden wat ik het beste kan doen in mijn geval! Thx.

Ik hou jullie op de hoogte.

Ik deed vroeger 4 suikerklontjes in de koffie en thee. Drink nu al jaren alleen zwart en als een collega soms koffie voor mij haalt met melk en suiker vind ik dat nu echt smerig. Kwestie van wennen :)
 
Back
Naar boven