Fitness Seller

Serieuze vraag mbt b&c gezondheid

Bezoekers in topic

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Iemand bij mij in de gym was naar de poli gegaan. Hematocriet was 0.59 :roflol:. Mocht gelijk een paar keer aderlaten.

• Wow
Waarderingen: Vonk

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Iemand bij mij in de gym was naar de poli gegaan. Hematocriet was 0.59 :roflol:. Mocht gelijk een paar keer aderlaten.
Is z'n hematocriet in het verleden wel normaal geweest, weet je dat toevallig? Bij dergelijke waardes lijkt het het me wel waard om toch even te kijken of het ook nog door iets anders komt dan de AAS.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Als je nou ongeveer de helft van de tijd blast en de helft cruiset, of zelfs iets meer blast dan cruiset, raad jij dan aan om die bloedtesten tijdens een blast te doen, voor een zo “realistisch” mogelijk beeld van je situatie?
Aan het einde van je blast geeft inderdaad het meest "realistische" beeld, in die zin dat je bloedwaarden dan ongeveer het "slechtst" zijn. Je kunt er dan redelijkerwijs vanuit gaan dat ze op andere momenten in de tijd niet nóg slechter zijn.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Is z'n hematocriet in het verleden wel normaal geweest, weet je dat toevallig? Bij dergelijke waardes lijkt het het me wel waard om toch even te kijken of het ook nog door iets anders komt dan de AAS.
Hij is nu in behandeling bij Pim de Ronde. Hij is 55 en zal al best wat jaren hebben gekuurd.

Naar boven