XXL Nutrition

serieuze vraag

Bezoekers in dit topic

matson

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2008
Berichten
360
Waardering
0
hallo deze vraag is niet voor mij

en maat van mij die niet veel van bodybuilding kent heeft een probleem

zit als volgt: klein jaartje geleden is hij gevallen met zijn brommer en is er iets gebeurt met zijn schouder (weet niet juist wat) maar schouder schiet altijd uit de kom bij inspanningen..ze hadden hem aangeraden powertraining te doen voor spieren te kweken zodat de schouder verstevigd en alles op zijn plaats blijft zitten .. maar dat kost tijd en dat heeft hij eigenlijk niet
want volgend jaar gaat hij naar hoge school en zou graag regentaat lo volgen maar dat gaat niet met zijn schouder ...
zou hij eventueel anabolen kunnen gebruiken of is dat geen mogelijkheid

hij is nog maar 17 jaar en word 11 mei 18 jaar


graag tips en zo :rolleyes:
 
Het is een mogelijkheid maar het lijkt me zeer onverstandig zeker als je niet of weinig traint. Massa bouwen is meer dan alleen een spuit (in dit geval waarschijnlijk tabs) in je reet douwen.

Je gebruikt geen anabolen omdat je geen tijd hebt, je gebruikt anabolen om een resultaat te behalen wat natural niet of bijna niet mogelijk is.
 
echt niet man !

anabolen zijn geen snoepjes :rolleyes:

het zijn zware medicijnen die bij onverantwoord gebruik bijwerkingen kunnen geven .

as onder 21 j is absoluut NOT DONE;)
 
wat moet hij dan doen?


eerst trainen zonder as

na een jaar of 5 training met voedingsschemaen zich goed ingelezen te hebben in de materie kan men eventueel as overwegen .
 
echt niet man !

anabolen zijn geen snoepjes :rolleyes:

het zijn zware medicijnen die bij onverantwoord gebruik bijwerkingen kunnen geven .

as onder 21 j is absoluut NOT DONE;)

ja oke maar welke keuze heeft deze jonge man dan wel
zijn verder leven hangt wel af van zijn studie he ?
 
ja oke maar welke keuze heeft deze jonge man dan wel
zijn verder leven hangt wel af van zijn studie he ?

kan toch perfeckt trainen zonder as?

btw gezondheid is toch het belangrijkste? voor je 21 ste kuren is echt je hormoon balans in de war sturen
 
1: tijd maken
2: trainen
3: wachten tot hij 21 is

als hij geen tijd heeft om te trainen wat gaan anabolen dan doen met hem denk je?
hij heeft tijd om te trainen
maar hij moet wel zien dat zijn schouder inorde is voor volgend schooljaar of hij kan die studie richting niet volgen
 
kan toch perfeckt trainen zonder as?

btw gezondheid is toch het belangrijkste? voor je 21 ste kuren is echt je hormoon balans in de war sturen
tuurlijk gaat dat maar dan is zijn schouder nooit stevig genoeg boor september= geen studie dan
 
Het is een mogelijkheid maar het lijkt me zeer onverstandig zeker als je niet of weinig traint. Massa bouwen is meer dan alleen een spuit (in dit geval waarschijnlijk tabs) in je reet douwen.

Je gebruikt geen anabolen omdat je geen tijd hebt, je gebruikt anabolen om een resultaat te behalen wat natural niet of bijna niet mogelijk is.
ja oke maar welke keuze heeft deze jonge man dan wel
zijn verder leven hangt wel af van zijn studie he ?
 
hij heeft tijd om te trainen
maar hij moet wel zien dat zijn schouder inorde is voor volgend schooljaar of hij kan die studie richting niet volgen

als je daarvoor al as nodig hebt is het ver gekomen :rolleyes:

het zijn geen wondermedicijnen he
 
als je daarvoor al as nodig hebt is het ver gekomen :rolleyes:

het zijn geen wondermedicijnen he
zeg mij dan eens hoe hij zijn schouder op 6 maande tijd stevig genoeg krijgt
en kom niet af met traine .. want dat lukt echt niet op 6 maande
als hij nu bench press doet met 20 kg gaat zijn schouder al uit de kom met pijn als gevolg
 
is toch een domme vraag man. hij is 17, dus neen. amen en uit!
 
zeg mij dan eens hoe hij zijn schouder op 6 maande tijd stevig genoeg krijgt
en kom niet af met traine .. want dat lukt echt niet op 6 maande
als hij nu bench press doet met 20 kg gaat zijn schouder al uit de kom met pijn als gevolg

jij denkt dat het beter gaat gaan als hij kuurt, en 60kg (:eek:) bencht?
 
zeg mij dan eens hoe hij zijn schouder op 6 maande tijd stevig genoeg krijgt
en kom niet af met traine .. want dat lukt echt niet op 6 maande
als hij nu bench press doet met 20 kg gaat zijn schouder al uit de kom met pijn als gevolg


kerel ik geef alleen maar goeie raad , als je eigenwijs wil doen doe maar.
zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben :(
 
Back
Naar boven