MuscleMeat

Serious Mass - Optimum Nutrition Ervaring ?

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
iemand ervaring met deze weight gainer ?
weet iemand misschien of hij getest is.
1236.jpg
 
Geen idee, heb hem zelf wel gebruikt aantal jaar geleden. Goedkope Mass Gainer, maar zit wel te veel suiker in IMO.
Overigens als je de doseringen aanhoud is hij wel zo op.
 
Geen idee, heb hem zelf wel gebruikt aantal jaar geleden. Goedkope Mass Gainer, maar zit wel te veel suiker in IMO.
Overigens als je de doseringen aanhoud is hij wel zo op.

dat was ik ook niet van plan dacht zelf gewoon aan 100gr per shake :P
ziet er naar uit dat elke wieght gainer vol zit met suikers lol -_-
 
Geen idee, heb hem zelf wel gebruikt aantal jaar geleden. Goedkope Mass Gainer, maar zit wel te veel suiker in IMO.
Overigens als je de doseringen aanhoud is hij wel zo op.

Suiker valt toch goed mee met deze gainer? Vooral als de rest van je dieet degelijk is.

Ik gebruikte lange tijd deze weightgainer als ontbijtshake, dan deed ik er een maand mee. Gemakkelijk om aan je kcal te geraken.
 
dat was ik ook niet van plan dacht zelf gewoon aan 100gr per shake :P
ziet er naar uit dat elke wieght gainer vol zit met suikers lol -_-

Gewoon 1 schep per dag nemen (= 165 gram ongeveer) en dan valt de hoeveelheid suiker mee. Verwaarloosbaar eigenlijk ;-)
 
het is het geld sws niet waard imo.
 
Weightgainers zijn fucking bullshit, maak gewoon zelf een shake met whey en carbs.
 
ik heb soms moeite om alles te eten dus dacht dat weight gainer een idee zou zijn.
verder zit ik met mijn voeding wel goed,
 
het is het geld sws niet waard imo.

Ik lees dat vaker over weightgainers enzo maar als je het uitrekent kom je per shake (1 maatschep) op ongeveer 1,3 EUR.

Als maaltijdvervanger is dat toch zo duur niet? Idealiter eet je natuurlijk vaste voeding en zo weinig mogelijk shakes.

Maar zelf ontbijt ik moeilijk en een shake is dan wel gemakkelijk en volgens mij niet overdreven duur ;)
 
doe dit: pak een volle lepel pindakaas, dip die in oats en dan siroop erover en dat steek je in mik, werkt goed en is nog goedkoper ook.
 
pak oats kost 40 cent pindakaas is ook niet duur en schep whey, je eigen "weight gainer"
 
zijn gewoon kcalls. = ete
 
neem zelf altijd 2 shakes per dag. als ontbijt en na workout.
Gebru1ker ben geen fan van pindakaas en dit is ook zo lastig in de gym. wil gewoon snel ff binnen 20 sec mijn shake naar binnen werken.

Testosteronbom als je 1200kcals per shake doet wel ja.
 
pak oats kost 40 cent pindakaas is ook niet duur en schep whey, je eigen "weight gainer"

Dat er betere manieren zijn om zelf een shake samen te stellen ben ik volledig akkoord maar vind het niet terecht om te zeggen dat het duur is want dat is het per shake gezien niet :)
 
1200 kcals per shake? Waarom zou je 1200 kcal per dag gaan halen uit shakes? Dan moet je eerder je voedingsschema gaan aanpassen.

Ik gebruikte serious mass dus enkel als ontbijt en niet als hoofdbestanddeel van mijn dieet :p
nee ik ga op je reactie in over de 1,3 euro per shake maar dan zou zo,n shake 1200kcalls bevatten.
ik zou zelf gewoon zo, 100gr pakken ongeveer 350kcalls.

ik eet op dit moment 3500kcalls voeding zit wel goed alleen soms beetje moeite mee vandaar weight gainers
 
Ik gebruikte het als makkelijk ontbijt.

Opzichbest goed spul, niet super duur en best lekker, maar ging wel snel op.

Nu gebruik ik whey en oats en soms suiker omdat je het zelfde effect krijgt maar dan kan je zelfde de verhoudingen bepalen.

Ik krijg het ook niet voor elkaar om 4200 uit puur eten te halen, als je dat ook hebt is er niets mis met een massgainer.
 
een zak van 5,5 kilo en zeg maar 2x 100gr dan zit je op 27 dagen
met een baan straks hoeft dat geen probleem te zijn. :P
dan ga ik van de 300 kcalls die ik normaal heb naar de 700 pak ik toch wel ff 400 :)
 
sjorsdoren94, het lijkt erop dat je ons wilt overtuigen en tegenover ons wilt verantwoorden waarom jij het wilt kopen.

Er is niks mis met een weightgainer, maar overal zitten voordelen en nadelen aan. Het is makkelijk en daarom easy kcals.
Het nadeel is dat je vastzit aan de verhoudingen carbs/eiwit van het product en als je daarmee wilt spelen kan je het beter zelf samenstellen.

Whey, oats, pindakaas en een banaan en je kan zelf verhoudingen bepalen en het smaakt fucking goed. Het smaakt ook echt naar voedsel in plaats van een poeder.

Het komt neer op jouw voorkeur ;-)
 
hoe zit dat met dextrose dan
als ik een normale whey pak en er 50gr dextrose in gooi?
 
Back
Naar boven