Fitness Seller

Serious Mass - Optimum Nutrition Ervaring ?

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp je vraag niet.
 
Ik heb een pot whey isolaat.
Zak oats zo n 5 kilo zak.
Zak gemalen rijst, die kilo zakken.
Knikker bij elkaar en je hebt een gainer. Is ook niet heel duur zo.
 
Ik begrijp je vraag niet.
Zeg maar standaard whey met 50gr dextrose dan heb je ook 350 kcalls idee misschien ?

of ik kan gewoon 2 schepjes standaard whey pakken maar dan komen mijn eiwitten boven de 260 dus.. :P

markd1984 wordt dat niet super dik ?
heb wel eens brinta gebruikt maar dat werd veel te dik.
 
Tja, dan heb je een whey shake met 50 gram suiker. Als dat gewenst is moet je het doen :P Is een leuke post workout shake, maar als maaltijdvervanger (als in: ontbijt ofzo) zou ik kiezen voor oats of rijstpoeder. Met pindakaas. En een banaan.

Lijkt je dat nou niet veel lekkerder? :P
 
Tja, dan heb je een whey shake met 50 gram suiker. Als dat gewenst is moet je het doen :P Is een leuke post workout shake, maar als maaltijdvervanger (als in: ontbijt ofzo) zou ik kiezen voor oats of rijstpoeder. Met pindakaas. En een banaan.

Lijkt je dat nou niet veel lekkerder? :P
in dan in de blender neem ik aan ?
banaan en pindakaas is niet iets wat ik graag eet maar ik zal het eens proberen.
doe je er ook melk bij in of gewoon water.

en dan pak ik als post workout 25gr dextrose :)

moet alleen niet teveel pindakaas eten zitten aardig wat vetten in gok ik
 
In de blender, yes. Lekkerste is met ijsblokjes en melk, maar met water is het nog steeds erg lekker.

Als je het niet lust is het natuurlijk ff wat anders, maar is wel de meest gebruikte combi ;-)
 
je lust geen pindakaas? Heb medelijden met je. Je mist het eten van de goden.
 
in dan in de blender neem ik aan ?
banaan en pindakaas is niet iets wat ik graag eet maar ik zal het eens proberen.
doe je er ook melk bij in of gewoon water.

en dan pak ik als post workout 25gr dextrose :)

moet alleen niet teveel pindakaas eten zitten aardig wat vetten in gok ik

Gewoon een eetlepel is zat ;-)
 
ik eet als ontbijt ook pannenkoek misschien ook lekker met pindakaas er in :P
 
leer gewoon om veel te eten, dan hoef je nooit afhankelijk te zijn van deze zooi.
 
Ik had laatst een pannenkoek met griekse yoghurt en vruchtenhagel. Mijn god dat was nice.
 
leer gewoon om veel te eten, dan hoef je nooit afhankelijk te zijn van deze zooi.
veel leren eten gewoon door drukken en over je nek gaan in de blender gooien en verder drinken ?
 
Broodjes pindakaas en wegspoelen met melk/chocolademelk
 
Ff een serieuze vraag maar welk merk pindakaas halen jullie :P
 
Ik doe altijd calve met stukjes.
 
Zonder stukjes hier :p
 
Back
Naar boven