XXL Nutrition

Serious Request (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ik HAAT Gerard Ekdom, ik HAAT die andere twee beftekkels in die tuinbouwkas en potverdomme ik HAAT goede doelen. Ben ik nou echt de enige die ziek en zwakzinnig wordt van die geldinzamel acties, mensen die net doen alsof ze niet in de gaten hebben dat ze op tv zijn maar wel 75 kilometer hebben gereden door de sneeuw om op tv te komen, en Gerard ****ing Ekdom met zijn zelfingenomen uitgestreken rotkop?!? En die Belen met die dode rat op zijn hoofd....

****!!!


ASS!!!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou nou Rob... wat een frustratie zo vlak voor kerst.

Ik ben zelf ook een actie begonnen.
Ik moet nog 1.955.991 statiegeldflessen bij één sparen voordat ik mijn Mercedes SL65 AMG Black Series kan aanschaffen!
 
What's going on? ???
 
Het is wel een buitenkans om van deur tot deur te gaan voor het goede doel en er lekker een flinke zooi astronauten en oliebollen voor te kopen.
 
Ik ben het voor de eerste keer met je eens. Ik word er ook gestoord van. Hoe lang is het al bezig, dat gezeik op TV? een week? Een dagje vooruit, maar dit..
 
wat denk je van die mensen die geld geven om op tv te komen..

als je het echt zo zielig vind voor die mensen dan drop je gewoon je geld anoniem op die rekening. Ga je niet voor die brievenbus een beetje zielig lopen doen dat je al je spaargeld aan het uitgeven bent voor die kindertjes

:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Maar waarom, waarom staat het dan toch de hele dag aan...?


FUUUUUUUUU!!!!!!!!!!
 
Geen afstandsbediening?
Kan ook gewoon hustler gaan kijken.
YEAHHHHHHHHHHH
 
ik ben het eigenlijk ook wel met rob g eens, vind 3fm sowieso een zeikzender.
 
Het zit je niet mee, eerst van Nieuwkerk en dus ook Beelen die je regelmatig lastigvallen op de kuikbuis : http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/matthijs-nieuwkerk-held-pannekoek-234518/

Dan weer de linkse propaganda bij de PO : http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/linkse-propaganda-op-publieke-omroep-245585/

Nu dit weer. Je kan die Serious-shit toch gewoon overslaan? Ik krijg er niks van mee en dat wil ik ook zo houden. Zal me verder verrotten dat een paar goed betaalde pipo's in een open studio gaan zitten en dat een nog groter stel pipo's er omheen gaat staan op een plein.

Tieft die radio en tv gewoon uit het raam, ben je van al dat linkse gezeik af. Je lijkt wel een wijf man!
 
Wie is rog B
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: Daar koop ik dus ook nooit meer wat.
 
goede doelen zijn rigged, geld komt toch bij verkeerde
 
Nou nou Rob... wat een frustratie zo vlak voor kerst.

Ik ben zelf ook een actie begonnen.
Ik moet nog 1.955.991 statiegeldflessen bij één sparen voordat ik mijn Mercedes SL65 AMG Black Series kan aanschaffen!

Ik heb er nog 3 voor je.
 
Hahaha Eric ik wist dat er wel een scherpe reply moest komen. Maar serieus, Gerard Ekdom is niet eindbaas.
 
Back
Naar boven