MuscleMeat

Seriuese introductie!!

Bezoekers in dit topic

Angel zei:
He cowgirl, ben jij al een beetje waar je wilt zijn met je lichaam? en hoe ben je 10 kilo afgevallen?

Tja, de wil is er nu in ieder geval! nu goed ritme krijgen..

Bij wie zou ik terecht kunnen hier voor een goed voedingsschema? :)

Hee, zag dat je ook paardrijd?

enneh, de meningen zijn verdeeld denk ik maar:
Wat is nu beter voor afvaller/strakker in t velletje komen:D

1 uur fietsen
of 1 uur flink wandelen?

Ik ben op de goede weg :) Vooruitgang is er duidelijk maar optimalisatie daar gaat het nu om. Nee, ik ben geen 10 kg afgevallen. Dit is ook niet meer mijn doel, afvallen is geworden vet% verlagen. Ik heb nu (zware) spieren en die wil ik echt niet meer kwijt, integendeel :p . Liever 75 kg en gespierd dan 55 kg en vet. Wat ik wil bereiken kan de weegschaal niet aangeven daar hebben ze nou een spiegel voor uitgevonden.

Een goed voedingsschema maak je zelf. Hulp kun je hier op het board krijgen. Je zal vast al een aantal dingen weten. Lees en leer, pas het toe op jouw eetgewoonten en post deze. Dan hoor je vanzelf wel wat (nog) beter kan...

Ja, ik ben niet zomaar een Cowgirl en ik rijd dus ook niet zomaar paard :o

Wandelen of fietsen beter? Ligt helemaal aan je intensiteit. Afwisseling is erg goed. Doe wat je leuk vindt en kunt volhouden anders heb je er niets aan.
(Jammer dat je de combi KT en cardio niet noemde, als je het leuk vindt is dat het beste.)
 
Cowgirl Herb zei:
Ik ben op de goede weg :) Vooruitgang is er duidelijk maar optimalisatie daar gaat het nu om. Nee, ik ben geen 10 kg afgevallen. Dit is ook niet meer mijn doel, afvallen is geworden vet% verlagen. Ik heb nu (zware) spieren en die wil ik echt niet meer kwijt, integendeel :p . Liever 75 kg en gespierd dan 55 kg en vet. Wat ik wil bereiken kan de weegschaal niet aangeven daar hebben ze nou een spiegel voor uitgevonden.

Een goed voedingsschema maak je zelf. Hulp kun je hier op het board krijgen. Je zal vast al een aantal dingen weten. Lees en leer, pas het toe op jouw eetgewoonten en post deze. Dan hoor je vanzelf wel wat (nog) beter kan...

Ja, ik ben niet zomaar een Cowgirl en ik rijd dus ook niet zomaar paard :o

Wandelen of fietsen beter? Ligt helemaal aan je intensiteit. Afwisseling is erg goed. Doe wat je leuk vindt en kunt volhouden anders heb je er niets aan.
(Jammer dat je de combi KT en cardio niet noemde, als je het leuk vindt is dat het beste.)

lijkt me dat joggen/rennen meer kcals verbrandt dan op de fiets gedurende zelfde periode.
 
Robin zei:
Lets kick ass... :p Die maxim van je moet je gewoon af en toe eens een schop onder je hol geven, dan komt het wel in orde :thumb:

Hahaa, yep, dat komt wel goed! maarre je moet t toch zelf doen he?:D




Eten is goed voor je stofwisseling... Dat is nog altijd de makkelijkste manier om je stofwisseling te verhogen.

Qwa voedingsschema, heb jij mij er ooit een gegeven, denk dat uik die er maar weer us bijpak..

Enneh, leuk je weer te zien:thumbs:
 
Cowgirl Herb zei:
Ik ben op de goede weg :) Vooruitgang is er duidelijk maar optimalisatie daar gaat het nu om. Nee, ik ben geen 10 kg afgevallen. Dit is ook niet meer mijn doel, afvallen is geworden vet% verlagen. Ik heb nu (zware) spieren en die wil ik echt niet meer kwijt, integendeel :p . Liever 75 kg en gespierd dan 55 kg en vet. Wat ik wil bereiken kan de weegschaal niet aangeven daar hebben ze nou een spiegel voor uitgevonden.

Dat klopt! hoe lang ben je al echt bezig? enneh..zit je iedere dag in de sportschool?

Een goed voedingsschema maak je zelf. Hulp kun je hier op het board krijgen. Je zal vast al een aantal dingen weten. Lees en leer, pas het toe op jouw eetgewoonten en post deze. Dan hoor je vanzelf wel wat (nog) beter kan...

Ja, ik ben niet zomaar een Cowgirl en ik rijd dus ook niet zomaar paard :o
Aha, tell me more...western?

Wandelen of fietsen beter? Ligt helemaal aan je intensiteit. Afwisseling is erg goed. Doe wat je leuk vindt en kunt volhouden anders heb je er niets aan.
(Jammer dat je de combi KT en cardio niet noemde, als je het leuk vindt is dat het beste.)

Jah, KT zal zeker een goede combi zijn, maar kom (nog) niet in de sportschool, dus moet t ff doen met de dingen die ik heb..
 
Nieuwe vraag

Aangezien ik nu een lange vakantie tegemoetga:D wil ik nu goed beginnen.
NU sta ik tussen 8:30/10;30 op, pak een bak koffie en ga een 1/1,5 achter de comp. zitten. Dan dus een uur stevig wandelen met alleen koffie op de maag.

Dit is dus niet goed:(, maar gewoonte. Dit wil ik nu doorbreken. Wat is t beste?


Wil voortaan om 9 uur opstaan en dan een uur gaan wandelen. Maar wat kan ik het beste vantevoren eten/drinken?

...het zal moeilijk worden om niet eerst achter de computer te kruipen met bakkie koffie maar dat moet ik dan maar doen.

Wel wat eten vantevoren of niet????

En hoe kom ik in godsnaam aan voldoende eiwitten op een dag?

Is misschien zo'n wey shake iets om s'ochtens te nemen zodat ik gelijk eiwitten binnen krijg?
 
Angel zei:
Aangezien ik nu een lange vakantie tegemoetga:D wil ik nu goed beginnen.
NU sta ik tussen 8:30/10;30 op, pak een bak koffie en ga een 1/1,5 achter de comp. zitten. Dan dus een uur stevig wandelen met alleen koffie op de maag.

Dit is dus niet goed:(, maar gewoonte. Dit wil ik nu doorbreken. Wat is t beste?


Wil voortaan om 9 uur opstaan en dan een uur gaan wandelen. Maar wat kan ik het beste vantevoren eten/drinken?

...het zal moeilijk worden om niet eerst achter de computer te kruipen met bakkie koffie maar dat moet ik dan maar doen.

Wel wat eten vantevoren of niet????

En hoe kom ik in godsnaam aan voldoende eiwitten op een dag?

Is misschien zo'n wey shake iets om s'ochtens te nemen zodat ik gelijk eiwitten binnen krijg?

Gelijk als je opstaat aankleden en naar buiten. Niks eten en/of drinken. Kan een uurtje later ook wel.
Gewoon in elke maaltijd proberen zo'n 25 tot 30 gram eiwitten.
In melk (glas 250 ml) zit al bijn 10 gr. Heel ei 6,5 gr.
Zit je best wel snel aan.
 
Heel Veel Succes!

P.S Wie zich vervelen moeten maar eens in de intro kijken hoevaak ze Serieus op een andere manier zien geschreven :P
 
Ryu zei:
Heel Veel Succes!

P.S Wie zich vervelen moeten maar eens in de intro kijken hoevaak ze Serieus op een andere manier zien geschreven :P


WHAHA, en ik zie dat ik het serieus fout heb geschreven!
:whip: :whip:
 
Welkom engel, stel jezelf een duidelijk en realistisch doel en ga ervoor!!

Succes!
 
welkom Angel:hello:

En veel s6 met het behalen van je doelen!!!
 
Jij ook welkom he..natasja, al zit je hier misschien al wat langer:cool:

Maarre..zijn er hier ook nog wat mensen uit brabant?

:grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny: :grinny:
 
Hallo Angel,
wat betreft thuistrainen, je koopt een fitness-bankje die verstelbaar is en ook voor buikspieren te gebruiken is
Ten 2e : Je hebt enhousiasme nodig om te beginnen en dicipline om te blijven trainen.
Ten 3e : Blijf gewoon brood eten,maar wel bruin dat is het beste.
Koop ook is een gewichten set bij V&D of zo...
Dan heb je geen sportschool meer nodig.
Zoek wel op welke oefeningen je allemaal kunt doen met bank en gewichten.
Wat leuker is , is gewoon naar het zwembad en baantjes zwemmen in hoog tempo.
Zo gebruik je alle spieren en je buikje verdwijnt zeker te weten!
Want ikzelf train mijn buikspieren ook bijna niet omdat mijn onderrug dan pijn gaat doen.
Maar zwemmen is ook goed voor onderrug.
:thumbs:succes!
 
René26 zei:
Hallo Angel,
wat betreft thuistrainen, je koopt een fitness-bankje die verstelbaar is en ook voor buikspieren te gebruiken is
Ten 2e : Je hebt enhousiasme nodig om te beginnen en dicipline om te blijven trainen.
Ten 3e : Blijf gewoon brood eten,maar wel bruin dat is het beste.
Koop ook is een gewichten set bij V&D of zo...
Dan heb je geen sportschool meer nodig.
Zoek wel op welke oefeningen je allemaal kunt doen met bank en gewichten.
Wat leuker is , is gewoon naar het zwembad en baantjes zwemmen in hoog tempo.
Zo gebruik je alle spieren en je buikje verdwijnt zeker te weten!
Want ikzelf train mijn buikspieren ook bijna niet omdat mijn onderrug dan pijn gaat doen.
Maar zwemmen is ook goed voor onderrug.
:thumbs:succes!

Heej Rene,

nou, de motivatie is er in ieder geval! tot nog toe ga ik iedere ochtend na t6 opstaan ruim een uur stevig wandelen..das al een begin en thuios nog diverse oefeningen.
Buikspieroefeningen:eek:,tja...eerst t laagje vet wegwerken denk ik..het heeft weinig nut om die nu te trainen want je ziet er toch geen :mad: van.
maar ik doe het wel wat maar op een laag pitje.

Verder qwa gewichten enzo, pak ik wel wat van mijn vriend..die heeft hier ook t een en ander liggen:D

Wat doe jij zoal? en ben je al lang bezig?
 
Angel zei:
Heej Rene,

nou, de motivatie is er in ieder geval! tot nog toe ga ik iedere ochtend na t6 opstaan ruim een uur stevig wandelen..das al een begin en thuios nog diverse oefeningen.
Buikspieroefeningen:eek:,tja...eerst t laagje vet wegwerken denk ik..het heeft weinig nut om die nu te trainen want je ziet er toch geen :mad: van.
maar ik doe het wel wat maar op een laag pitje.

Verder qwa gewichten enzo, pak ik wel wat van mijn vriend..die heeft hier ook t een en ander liggen:D

Wat doe jij zoal? en ben je al lang bezig?
Ik train thuis met dumbbells en een EZ-stang met een verzameling gewichten .
Voor de meeste oefeningen gebruik ik een verstelbare trainingsbank.
Deze zet ik zo'n 45 graden naar beneden als ik buik train.
Zoals ik al vertelde train ik maar weinig m'n buik , maar als ik het doe dan behandel ik die spieren zoals elke andere spier.
Dat betekent dus 3 a 4 sets van 8 herhalingen .
Doordat de bank zo schuin staat gebruik je je lichaam als gewicht.
Ik wil dat m'n buikspieren groter worden zodat ze zelf dat vet erop gaan
verbranden.
Om de dag train 1 spiergroep en geef die spier 1 week de tijd om te herstellen en te groeien.
Ook test ik heel wat verschillende supplementen.
Het meeste werkt niet bij mij.
Stackers neem ik niet omdat ik dat gevaarlijker spul vindt dan anabolen.
Ook chromium picolinaat is zeer slecht spul omdat het schade aan je dna aanricht en je cellen kapotmaakt.
Picolinaat is de boosdoener daar van.
Maar ik ben niet te dik dus gebruik ik een weight gainer.
Dat laagje vet op m'n buik komt van barbequen en chips vreten!
Als ik de dicipline daarvoor kan opbrengen om dat te laten staan moet het wel lukken:help:
IK trainde van 1998 tot 2000 in een sportlokaal(tje)
En later in 2001 nog een half jaar in Voorschoten, maar dat word al gauw vervelend en duur.Zo'n maand is zo om, en als je maar 3 keer per week gaat ........
M'n andere hobby ging toen voor, dat was zenden op de fm met zelfgebouwde fm omroepzender op 96.40 mhz.
Maar ik werd dit jaar(5 februari)voor de 6 e keer opgepakt en ben er nu eindelijk mee gestopt.
Zie mijn website.
Vanaf die tijd ben ik weer gaan trainen en heb 3 kilo spieren erbij getraint.
Een heel lang verhaal is het weer......maarrehhh dan weet je het!:D
 
<TT><font size="+3">HALLO ?? ben je er nog??</font><TT>:windup:
 
Yep, ben er weer... waar ben jij dan, haha
 
Back
Naar boven