AndroidHealthClinic

SERMs als TRT (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dawg3

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
278
Waardering
2
Wie heeft er hier ervaring met lage dosis SERMs als nolvadex of clomid als TRT?

Welke dosis gebruikten jullie en hoe vaak doseerde je het per dag/week?

Side effects ondervonden?

Wat zijn de mogelijke lange termijneffecten?

Vonden jullie SERMs als TRT beter dan testosteron zelf als TRT?

Graag hoor ik meer. Bedankt!
 
SERM's hebben uiteindelijk veel meer sides dan HCG of test. Zeker als je ze wilt gebruiken op lange termijn, wat de bedoeling is van TRT.

Je mag nooit vergeten dat dit medicijnen zijn die gebruikt worden bij kanker, waarbij enkele bijwerkingen dus al snel voor lief worden genomen.
 
SERM's hebben uiteindelijk veel meer sides dan HCG of test. Zeker als je ze wilt gebruiken op lange termijn, wat de bedoeling is van TRT.

Je mag nooit vergeten dat dit medicijnen zijn die gebruikt worden bij kanker, waarbij enkele bijwerkingen dus al snel voor lief worden genomen.

exact weet het al maar toch, ik ben benieuwd of er mensen zijn die succes hebben op zon protocol

bijv 50 mg clomid 2x in de week.. is het dan toxisch als het goed werkt voor die persoon?

sommige doen al als trt 25 mg per day of zelfs 12,5 mg, is dat dan ook schadelijk?

ik heb zojuist in het aas gedeelte iemand advies gegeven over dat wat je zegt de sides zijn idd

maar toch zijn er mensen die meer voelen van clomid dan bijv test / hcg / ai
miss omdat het ook de hypofyse stimuleert geen idee

op het meso board zijn er nu ook meer en meer mensen over aan het spreken serms als trt

helaas nog geen androxal, volgens mij was dat een veiliger alternatief

er was op het meso board ook een gozer die 16 was toen ie begon te posten met zijn verhaal en klachten, na veel geleuter heen en weer heeft die jongen een maand lang 25 mg clomid per dag gebruikt en is nu compleet hersteld! zijn lage test was te wijten aan slecht dieet maar was een mooi verhaal!


ik herinner me ergens oude post van krieltje dat ie ook nolva had geprobeerd als trt maar kweet er niet meer het fijne van, hij had ook verhoogde waardes van iets in zijn bloed

misschien als je het goed monitort en de waarden zijn normaal dat je clomid op langere termijn kan gebruiken?
 
bij sommige mensen zal clomid, nolva ea serms niets uithalen om hun testosteron te verhogen omdat hun lichaam al veel stuurhormonen produceert maar dat de teelballen slecht werken en niet reageren zoals het moet. dat kun je weten als je een bloedtest laat doen. je zal dan zien dat er veel FS en LH in je bloed zit maar dat er weinig testosteron is.
 
bij sommige mensen zal clomid, nolva ea serms niets uithalen om hun testosteron te verhogen omdat hun lichaam al veel stuurhormonen produceert maar dat de teelballen slecht werken en niet reageren zoals het moet. dat kun je weten als je een bloedtest laat doen. je zal dan zien dat er veel FS en LH in je bloed zit maar dat er weinig testosteron is.

ook het geval bij hypergonadotroop hypogonadisme (of zoiets). stuurhormonen genoeg. zij kunnen enkel geholpen worden door toediening van testosteron. mensen die aan hypogonadotroop hypogonadisme lijden, zouden dit wel kunnen proberen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven