MuscleMeat

Seroczynski's poging tot een volledig voedingsschema (v2.0)

Bezoekers in dit topic

Seroczynski

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
90
Waardering
14
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
40%
Ik steek veel tijd in het puzzelen met mijn voedingsschema. Alhoewel het niet perfect is en nooit af, deel ik hem hier zodat ik anderen hopelijk op ideeën breng met hun eigen schema.

Ik ben ook benieuwd naar het voedingsschema van andere mensen, gevorderd of beginner.

Link naar mijn voedingsschema op Google Docs
 
Laatst bewerkt:
jij eet volgens dit schema geen pasta, aardappelen of rijst. Ook eet je vaak hawaii mix, wat is hawaii mix?
 
jij eet volgens dit schema geen pasta, aardappelen of rijst. Ook eet je vaak hawaii mix, wat is hawaii mix?
Hawaii mix is witte rijst met blokjes paprika, erwten en mais van Muscle Meat. Daar heb ik laatst een paar kilo van aangeschaft om eens te proberen.

Ik ben sinds afgelopen week overgestapt op 's avonds mee eten met het eten dat mijn vriendin kookt, wat afwisselend maaltijden met aardappelen / rijst / pasta en willekeurig vlees / vis en groente. Daarnaast heb ik de Hawaii mix eruit gegooid en heb ik voor de maaltijden in de middag nu 'gewone' zilvervlies rijst met een zak voorgesneden Chinese groentemix van de AH. Deze wijzigingen staan nog niet in het schema.

Edit: Inmiddels is dit aangepast
 
Laatst bewerkt:
waarom geen carbs na het trainen?
 
waarom geen carbs na het trainen?
Waarom wel? Serieuze vraag. Bij het maken van dit voedingsschema heb ik mij gericht op de totale inname per 24 uur. Ik lees wel eens het één en ander over de timing van je maaltijd maar heb me hier verder niet over ingelezen. Over het algemeen neem ik aan dat koolhydraten vóór en eiwitten ná prima is, toch?
 
Back
Naar boven