MuscleMeat

Serotonin verhogen?

Users who are viewing this thread

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
Is het mogelijk om je serotonin niveau te verhogen dmv supps of zo? (niet met xtc ;))

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 apr 2003
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
Sporten...

serotinine zit ook in anti depressiva.

Marky

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
Alle spiegels mijden?

dareal

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
Is het mogelijk om je serotonin niveau te verhogen dmv supplementen of zo? (niet met xtc ;))

is het niet zo dat XTC alleen je voorraad serotonin laat vrijkomen maar het niet verhoofd ofzo?~ik voel me iig erg klote de week erna:o

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
:sukkeltje:

Serotonine en voortijdig klaarkomen

Ongeveer 30% van de mannen heeft last van Voortijdig Klaarkomen (ejaculatio praecox). Dit kan als oorzaak meerdere reden hebben. Het kan tussen de oren zitten, als gevolg van stress. Maar het kan ook het gevolg zijn van een overgevoelige eikel. Dit kan komen door een tekort aan Serotonine. Paroxetine (Seroxat®) is een oplossing om dit tekort aan te vullen, echter kan paroxetine (Seroxat®) verslavend werken en is eigenlijk een anti-depressivum. Er wordt gezocht naar een middel dat het tekort aan Serotonine aanvult, maar niet schadelijk is. Bij zowel vrouwen als mannen die dit probleem niet hebben maar wel antidepressiva slikken komt het vaak voor dat ze meer moeite hebben met klaarkomen.

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
L-tryptofaan en gewoon veel eiwitten eten. ik heb momenteel last van het serotine syndroom. dat is niet zo leuk merk ik wel. maar wat wil je ook na nachten experimiteren met teveel gaba en l-tryptofaan te gelijk.

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
als jij je goed wilt voelen ga dan hardlopen! wel langer dan 30 min!

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2006
ik neem al van m'n 19de een onderhoudsdosis seroxat omdat ik (na onderzoek hersenscan) weinig of geen serotonine aanmaak in de hersenen en bij mij persoonlijk werkt dit prima.

maar als je niet echt depressief bent zijn dergelijke produkten echt niet aan te raden.
mensen die het toch nemen lopen er dan meestal overgelukkig en superonnozel bij en weten met hun 'fake' geluk op bepaalde momenten geen blijf.
klinkt misschien grappig en is wel 'leuk' voor de persoon zelf (tijdelijk dan) maar meestal niet voor hun omgeving.
paroxetine is idd ook tamelijk verslavend.
als je het niet echt nodig hebt zou ik er af blijven.

zou eerder een rondje gaan lopen zoals jeffreyl zegt.

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Er is nooit bewezen dat 5htp en tryptofaan de serotoninespiegel verhoogd. Enkel dat het een uitgeputte serotoninevooraad terug vlugger aanvult.

Goed after-xtc product, heb ik lang geleden daarvoor gebruikt, maar niks meer...

Mighty

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
21 aug 2005
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Leef gewoon eens wat gezonder roxxe! Dus minder in het frietkot en meer op de loopband.:cool:

Bouwens

Jehova's getuige
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 feb 2005
Er is nooit bewezen dat 5htp en tryptofaan de serotoninespiegel verhoogd. Enkel dat het een uitgeputte serotoninevooraad terug vlugger aanvult.

Goed after-xtc product, heb ik lang geleden daarvoor gebruikt, maar niks meer...

Ja je serotonine spiegel kan je ook maar moeilijk verhogen als de receptoren vol zitten. Maar als je seotonine spiegel verlaagd is kan je het met deze producten zeker verhogen. Verder dacht ik dat Roxxe ook een pillenslikker was.

Laatst bewerkt:

dareal

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
als jij je goed wilt voelen ga dan hardlopen! wel langer dan 30 min!

dit is idd waar, ik loop elke dag 1 a 2 uur hard, en sindsdien voel ik me helemaal toppie.

Het werkt vooral goed tegen een kater, de dag erna rond 10 uur opstaan, een uur hardlopen, daarna 2 uur slapen en je ben weer het mannetje (het is dan al wel 2 uur in de middag)

Naar boven