AndroidHealthClinic

Serotoninesyndroom herstel?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

VeinyBeast69

Novice
Lid geworden
21 okt 2018
Berichten
19
Waardering
3
Lengte
1m69
Had 2 dagen geleden de domste keuze gemaakt in mijn leven, 1300MG aan X (pillen) genomen en heb waarschijnlijk die nacht serotoninesyndroom gehad. Eerste keer in mijn leven dat mijn hart zo snel ging kloppen dat het voelde alsof het 10x sneller ging dan normaal en gelukkig ging het weg na ongv 10 seconden, ook had ik rare reflexen en spiersamentrekkingen in me lichaam . Heb een dag niet getrained na het nemen van de pillen en vandaag ging ik benen trainen en tijdens lunges werd mijn visie erg zwart en zag overal kleine bolletjes vliegen en moest gaan zitten aan de kant. Mijn hart was opnieuw erg aan het kloppen (wel minder snel dan tijdens dat ik high was van de X). Nu is mijn vraag hoelang duurt dit herstel? Kan ik morgen weer naar de gym of nog langer wachten? Iemand die hier meer over weet? Verder had ik geen andere drugs gebruikt die nacht en weken lang daarvoor.
 
Lijkt me sterk dat je een serotoninesyndroom oploopt van die hoeveelheid. Gewoon een keertje bad gegaan, niet zo stressen.
 
Lijkt me sterk dat je een serotoninesyndroom oploopt van die hoeveelheid. Gewoon een keertje bad gegaan, niet zo stressen.

idk of ik serotninesyndroom had, maar kijk de meeste symptomen ervan had ik en heb dus het vermoede. Extreem hard zweten dat druppels van me voorhoofd afliepen en ik voelde mijn hart uit mijn borst bonzen, muscle spasm, koude rillingen over mijn lichaam terwijl ik 2-3KG aan water ben verloren (hoop geen spiermassa), benen en armen trilde. Mijn ogen en mond waren wijd open en me tanden trilde niet op elkaar (wat raar is omdat mdma dit normaal wel veroorzaakt). Ook kwamen de pillen omhoog en had alles uitgespuugd (zat geen eten bij alleen de pillen) . Denk dat ik de pillen laat testen binnenkort om te kijken wat ik precies in me lichaam had gestopt. het waren 260MG pillen met een redbull logo erop geprint.
 
idk of ik serotninesyndroom had, maar kijk de meeste symptomen ervan had ik en heb dus het vermoede. Extreem hard zweten dat druppels van me voorhoofd afliepen en ik voelde mijn hart uit mijn borst bonzen, muscle spasm, koude rillingen over mijn lichaam terwijl ik 2-3KG aan water ben verloren (hoop geen spiermassa), benen en armen trilde. Mijn ogen en mond waren wijd open en me tanden trilde niet op elkaar (wat raar is omdat mdma dit normaal wel veroorzaakt). Ook kwamen de pillen omhoog en had alles uitgespuugd (zat geen eten bij alleen de pillen) . Denk dat ik de pillen laat testen binnenkort om te kijken wat ik precies in me lichaam had gestopt. het waren 260MG pillen met een redbull logo erop geprint.
Angstaanvalletje ofzo na je bad trip
 
Klinkt ook als symptomen van dehydratie en problemen met mineralen balans. Mn kalium, maar natuurlijk ook gewoon natrium en calcium.
 
Klinkt ook als symptomen van dehydratie en problemen met mineralen balans. Mn kalium, maar natuurlijk ook gewoon natrium en calcium.
een tekort aan kalium zou het wel kunnen zijn. maar dit is de closest dat ik ooit ben gekomen met flauwvallen in sportschool en is sws een after effect van de hoge dosis van de mdma die ik had genomen. Mijn laatste set lunges hoorde ik trillingen in me oor en me zicht werd erg wazig. Ben nu ook aan het cutten en eet minder carbs (dus krijg moeilijker potassium binnen van voedsel dat ik eet). Heb nog een potassium supplement hier liggen en neem er vandaag sws 1. Calcium en natrium zeker niet, had gister nog een pak volle melk gedronken. De dag van dat ik de pillen had geslikt had ik nog een halve kilo ribeye steak gegeten en zit bomvol nutrients + ik doe zout op alle vlees dat ik eet, omdat ik bijna geen processed food eet.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik de pillen laat testen binnenkort om te kijken wat ik precies in me lichaam had gestopt. het waren 260MG pillen met een redbull logo erop geprint.
Dat weet je dus niet ;).

Kan je wel aanraden niet nog eens ruim een gram Mdma te droppen op lege maag.
 
een tekort aan kalium zou het wel kunnen zijn. maar dit is de closest dat ik ooit ben gekomen met flauwvallen in sportschool en is sws een after effect van de hoge dosis van de mdma die ik had genomen. Mijn laatste set lunges hoorde ik trillingen in me oor en me zicht werd erg wazig. Ben nu ook aan het cutten en eet minder carbs (dus krijg moeilijker potassium binnen van voedsel dat ik eet). Heb nog een potassium supplement hier liggen en neem er vandaag sws 1. Calcium en natrium zeker niet, had gister nog een pak volle melk gedronken. De dag van dat ik de pillen had geslikt had ik nog een halve kilo ribeye steak gegeten en zit bomvol nutrients + ik doe zout op alle vlees dat ik eet, omdat ik bijna geen processed food eet.
Ik weet de details niet maar het werkt allemaal op elkaar in en ik dacht meer aan de acute effecten van zoveel vochtverlies bij de mineralen balans die je hebt. Bijvoorbeeld veel natrium zorgt voor vochtopname maar dat onttrekt dan misschien kalium elders wat ook weer effect kan hebben op je hartslag (ook een spier) en als je dan plots veel zweet versterkt dat het tekort van sommige mineralen hier en daar weer, of versterkt juist weer lokale effecten, ik weet het niet precies. Stimulerend middel erbij wat zenuwstelsel activiteit (gebruik van ionen uit mineralen) en ook de vraag van de spieren verhoogt en het is feest in je lichaam.

Kan best wat dagen kosten om allemaal weer bij te vullen? (of je moet aan infuus) Een pak melk bijvoorbeeld is misschien genoeg voor je dagelijkse verbruik van die mineralen, maar niet voor het daarbovenop nog bijvullen van zo'n episode.

5htp halen bij de tuinen en een weekje rustig aan doen lekker goed slapen eten drinken. Refeed?
 
Thanks voor de reactie. Ben net effe gaan lopen buiten en for some reason klopt mijn hart nog steeds sneller dan normaal ik voel ook een druk. Zelf heb ik nooit eerder problemen met me hart gehad. Morgen effe basic oefeningen doen in me huis en kijken of ik de gym weer in kan gaan. Refeed doe ik vandaag ook, maar is best lastig omdat mijn appetite nog steeds lager is van de mdma.
 
heb net lopen spugen in me bed, is inmiddels nu 3 dagen verder. wat is er met mij aan de hand? ik kreeg ik zogenaamde: brain zaps
 
Had 2 dagen geleden de domste keuze gemaakt in mijn leven, 1300MG aan X (pillen) genomen en heb waarschijnlijk die nacht serotoninesyndroom gehad. Eerste keer in mijn leven dat mijn hart zo snel ging kloppen dat het voelde alsof het 10x sneller ging dan normaal en gelukkig ging het weg na ongv 10 seconden, ook had ik rare reflexen en spiersamentrekkingen in me lichaam . Heb een dag niet getrained na het nemen van de pillen en vandaag ging ik benen trainen en tijdens lunges werd mijn visie erg zwart en zag overal kleine bolletjes vliegen en moest gaan zitten aan de kant. Mijn hart was opnieuw erg aan het kloppen (wel minder snel dan tijdens dat ik high was van de X). Nu is mijn vraag hoelang duurt dit herstel? Kan ik morgen weer naar de gym of nog langer wachten? Iemand die hier meer over weet? Verder had ik geen andere drugs gebruikt die nacht en weken lang daarvoor.
Dat zwart voor de ogen worden heeft meestal te maken met teweinig eten en teweinig slaap. Het kan ook nog zo zijn dat je lichaam van slag is wat natuurlijk niet gek is. Dit trekt in de loop van de week wel weg pak voldoende rust en dagje gym skippen is niet erg zorg dat je voeding in orde is en probeer aan te vullen.
 
Thanks voor de reactie. Ben net effe gaan lopen buiten en for some reason klopt mijn hart nog steeds sneller dan normaal ik voel ook een druk. Zelf heb ik nooit eerder problemen met me hart gehad. Morgen effe basic oefeningen doen in me huis en kijken of ik de gym weer in kan gaan. Refeed doe ik vandaag ook, maar is best lastig omdat mijn appetite nog steeds lager is van de mdma.
Herkenbaar dit is zeker teweinig rust en te weinig voeding. Fucking dom om full ham te gaan nu met gym etc als je je al zo ellendig voelt. Ga junke dat gaat er altijd wel prima in ik zou de gym nog met rust laten als je hart nog vanslag is.
 
Goed, Je bent dus ruim 2 jaar lid . praktisch geen sport gerelateerde berichten
Neemt 1 gr MDMA en komt hier vragen stellen over een syndroom .

Is dit een forum van een verslavingszorg instelling ?
 
heb net lopen spugen in me bed, is inmiddels nu 3 dagen verder. wat is er met mij aan de hand? ik kreeg ik zogenaamde: brain zaps
Soort afkickverschijnselen? Je neemt geen medicatie verder?
 
Goed, Je bent dus ruim 2 jaar lid . praktisch geen sport gerelateerde berichten
Neemt 1 gr MDMA en komt hier vragen stellen over een syndroom .

Is dit een forum van een verslavingszorg instelling ?

Tis gewoon triest, ... Je kunt maar beter geen enthousiaste beginner naar dit forum verwijzen :thumb:

TS kan maar beter een dagje gaan netflixen en rotzooi eten, ja ook vet. En verder advies vragen bij je lokale verslavingskliniek als hij het echt niet vertrouwd. Drugs make your goede geest gone loesoe!
 
Soort afkickverschijnselen? Je neemt geen medicatie verder?
Nope leef gwn volgens de natuur, gebruik geen andere drugs of iets. Wel blow ik op soms maar nooit in mijn leven op bad gegaan, gekotst of problemen mee gehad. Mijn vorige comment. Ik voel mij echt steeds meer fucked up worden maar vooral omdat ik bang ben om spiermasssa kwijt te gaan raken waren ben ik nog steeds 2,5kg lager in gewicht? Heb letterlijk aan de andere kant van mijn in bed gekotst vannacht. Volgens mij voelt me hart nu iets beter na een tijd goed geslapen te hebben, maar weet het niet zeker. Dit is echt de eerste keer na jaren dat ik weer zo heb overgeveven (wel in attractie parken gedaan omdat ik snel misselijk word van ronddraaiende attracties)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven