Fitness Seller

Serumtestresult hGH

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Paar jaar geledes wat peptides geprobeerd. Dat vond ik wat veel gedoe en had niet het idee dat het echt zoden aan de dijk zette.
Nu eens 'gewone' hGH.
Aangezien ik vrij snel kon opbouwen (in 1 week naar 5 IU) en geen van de 'gebruikelijke' sides ondervond, besloten een serumtest te laten doen.
Overigens: sides zijn geen vereiste natuurlijk. Heb ze liever niet, maar begon te twijfelen EN hGH is toch wat prijzig, dan is het vervelend als het ondergedoseerd is.
Bloedprikken heb ik exact 3,5 uur na 10 IU inject laten doen. Was zeer warme dag, buisje tot 16:30 in de koelkast, toen ingeleverd bij inpandig (niet te warm) punt. Echter, ik zit hier wel ver van Maastricht waar het lab zit meen ik. Geen idee wat voor invloed dit heeft heeft gehad.

Overigens zijn deze begin dit jaar op 22 ug/l getest. Kortom, je weet het nooit helaas, elke batch kan weer anders zijn (fabricage, vervoer, opslag).

Ik plaats dit nu hier, omdat ik het handig vond om informatie van anderen hier te lezen over serumtests en wat ik zou kunnen verwachten en ik het wel netjes vind om dan mijn ervaring hier ook weer te plaatsen.

labrapport20180601.jpg
 
tnx, al mag je het merk denk ik niet noemen, ook niet bij foto
 
tnx, al mag je het merk denk ik niet noemen, ook niet bij foto

Had al even overlegd, het is al verwijderd.
In dit geval wist ik niet zeker wat nou wel of niet mag (of nuttig is).
Hier gaat het niet om een ervaring maar om harde feiten, misschien dat de regels dat wel zouden toestaan. Ik snap dat bij 'ervaringen' het eigenlijk nergens over gaat als je dan zegt 'dit merk vond ik niets', dat is dan niet gestoeld op na te trekken feiten.

Maar ik probeer braaf te zijn natuurlijk, soms lukt dat. :D
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Had al even overlegd, het is al verwijderd.
In dit geval wist ik niet zeker wat nou wel of niet mag (of nuttig is).
Hier gaat het niet om een ervaring maar om harde feiten, misschien dat de regels dat wel zouden toestaan. Ik snap dat bij 'ervaringen' het eigenlijk nergens over gaat als je dan zegt 'dit merk vond ik niets', dat is dan niet gestoeld op na te trekken feiten.

Maar ik probeer braaf te zijn natuurlijk, soms lukt dat. :D
Had liever ook dat het gewoon mocht maar ik maak de regels niet.

Wel ruk die uitslag :(
 
Back
Naar boven