Fitness Seller

Servicogene hoofdpijn? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mars

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
5.776
Waardering
1
Heeft iemand weleens te maken gehad met keihard opzettende hoofdpijn als je fitnesst?, het lijkt dan alsof iemand met een hamer op je hoofd slaat.
Als je stopt met de inspanning dan neemt die hoofdpijn ook geleidelijk af.
Ik heb het al eens gehad een paar weken waarna het gewoon ophield, nu heb ik er weer last van.
Het schijnt dat het veroorzaakt wordt doordat je tijdens het trainen teveel druk op je hoofd zet, hoewel ik toch goed adem haalde.
Ik las in de muscle een artikel dat aardig relateerde aan mijn probleem, hierin spraken ze over servicogene hoofdpijn.
Het is erg klote want trainen is zo haast onmogelijk.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Cervicogene mag ik hopen, of is het een hoofdpijn uit Servie?
Cervico betekent gewoon halsnekwervel, dus dat zegt niets aangezien veel hoofdpijnen met de halsnekwervelkolom te maken hebben.

Het kan een probleem met je bloeddruk geweest zijn.

Als je zwaar traint en kracht gaat zetten houden veel mensen bij het "dode punt" hun adem in om meer kracht te kunnen zetten.

Let eens op of je dat ook doet?
 
Hoofdpijnklachten kunnen veroorzaakt worden door legio mogelijkheden o.a.:
1. psychisch gerelateerd
2. overbelasting m. trapezius pars descendens
3. hernia in je cervicale wervelkollom.

en idd wat BESTOLDSCHOOL schrijft. Wanneer er een te hoge druk wordt opgebouwd in je hersenen kan dit voor hoofdpijn zorgen vaak gaat dit samen met duizeligheid en steken achter je ogen.

Ga voor jezelf na wat van de vier de meest waarschijnlijke is en kijk het dan nog een tweetal weken aan.
Mocht het niet veranderen zou ik een huisarts raadplegen en je verder laten onderzoeken.

Succes,
The_Oak
 
Back
Naar boven