XXL Nutrition

Seth

Bezoekers in dit topic

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Berichten
683
Waardering
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Hoi,

Ik ben Seth Carnett aka mr2ndopinion

Ik train al enkele jaren, heb wat tegenslagen gehad, ups en down, nu zet ik nog steeds mijn trainingen verder en hoop ik dit jaar te slagen in wat ik bekomen wil met o.a. mijn trainingen en mijn sociale media zaak. ;)

Vriendelijke groeten. Seth
 
welkom, ben benieuwd naar je filmpjes.
 
Welkom !



Wat voor zaak heb je dan precies ?
Ik wil niet te erg spammen Sanca :) ^^

Ik probeer een evenwicht te vinden in advies geven hier en af en toe een filmpje van me voorbij te laten komen...

Maar als je benieuwd ben kan je eens een kijkje nemen via google mr2ndopinion en dan kom je automatisch wel bij mijn channel terecht... de eerste video's zijn wel zo groen achter de oren als het maar zijn kan. Maar Ik zit nu toch al aan video 42 ofzo dus het betert al wat! :)

Fitness gerelateerd heb ik 4 of 5 video's waar ik mijn mening geef... en het is een mening en er kan heel wat niet juist aan zijn maar daarvoor dienen de comments he :)

- 1 video over will cardio shred my muscle
- 1 video over hoe je chickencake maakt met een hylarische bijbedoeling erin gemixt.
- 1 filmpje over bulkpowders en
- 1 filmpje over mijn eigen gemaakt home preworkout :)
Ohja en men recente video is over 3 day workout cycle dieet plan . :)
 
No offence heb je vids opgezocht lijkt of je nog nooit een gym hebt gezien waarom zou iemand dan naar jouw luisteren :roflol:
 
No offence heb je vids opgezocht lijkt of je nog nooit een gym hebt gezien waarom zou iemand dan naar jouw luisteren :roflol:

Hij is best buff? Nothing special, maar best wat massa ?!
hqdefault.jpg
 
No offence heb je vids opgezocht lijkt of je nog nooit een gym hebt gezien waarom zou iemand dan naar jouw luisteren :roflol: