XXL Nutrition

Seth

Bezoekers in dit topic

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Berichten
683
Waardering
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Hoi,

Ik ben Seth Carnett aka mr2ndopinion

Ik train al enkele jaren, heb wat tegenslagen gehad, ups en down, nu zet ik nog steeds mijn trainingen verder en hoop ik dit jaar te slagen in wat ik bekomen wil met o.a. mijn trainingen en mijn sociale media zaak. ;)

Vriendelijke groeten. Seth
 
welkom, ben benieuwd naar je filmpjes.
 
Welkom !



Wat voor zaak heb je dan precies ?
Ik wil niet te erg spammen Sanca :) ^^

Ik probeer een evenwicht te vinden in advies geven hier en af en toe een filmpje van me voorbij te laten komen...

Maar als je benieuwd ben kan je eens een kijkje nemen via google mr2ndopinion en dan kom je automatisch wel bij mijn channel terecht... de eerste video's zijn wel zo groen achter de oren als het maar zijn kan. Maar Ik zit nu toch al aan video 42 ofzo dus het betert al wat! :)

Fitness gerelateerd heb ik 4 of 5 video's waar ik mijn mening geef... en het is een mening en er kan heel wat niet juist aan zijn maar daarvoor dienen de comments he :)

- 1 video over will cardio shred my muscle
- 1 video over hoe je chickencake maakt met een hylarische bijbedoeling erin gemixt.
- 1 filmpje over bulkpowders en
- 1 filmpje over mijn eigen gemaakt home preworkout :)
Ohja en men recente video is over 3 day workout cycle dieet plan . :)
 
No offence heb je vids opgezocht lijkt of je nog nooit een gym hebt gezien waarom zou iemand dan naar jouw luisteren :roflol:
 
No offence heb je vids opgezocht lijkt of je nog nooit een gym hebt gezien waarom zou iemand dan naar jouw luisteren :roflol:

Hij is best buff? Nothing special, maar best wat massa ?!
hqdefault.jpg
 
No offence heb je vids opgezocht lijkt of je nog nooit een gym hebt gezien waarom zou iemand dan naar jouw luisteren :roflol:
Moet je er als een steriodspuiter uitzien om een sporter te zijn? No offense. ;) Daarbij elke mens is anders en de ene heeft meer aanleg voor spieropbouw dan de andere. Ik ben tevreden met mezelf. Bedankt. ;)

Daarbij ik doe meer dan fitness video's en ik kijk verder dan de neus lang is. Voor sommige mensen gaat het niet om wie het zegt maar wat er gezegd is. Het gaat dus om ene opinie en advies.
 
Moet je er als een steriodspuiter uitzien om een sporter te zijn? No offense. ;) Daarbij elke mens is anders en de ene heeft meer aanleg voor spieropbouw dan de andere. Ik ben tevreden met mezelf. Bedankt. ;)

Daarbij ik doe meer dan fitness video's en ik kijk verder dan de neus lang is. Voor sommige mensen gaat het niet om wie het zegt maar wat er gezegd is. Het gaat dus om ene opinie en advies.
Je lijkt op een wielrenner man gaan ze naar jouw luisteren voor advies over geen spiermassa verliezen en voeding ,als je geld verdiend hoop ik dat je het in eten steekt.
 
Je lijkt op een wielrenner man gaan ze naar jouw luisteren voor advies over geen spiermassa verliezen en voeding ,als je geld verdiend hoop ik dat je het in eten steekt.
Ga Ik doen drunkenmaster... Ik weeg 79 kg nu. Meer eten... dat weet ik niet, ik zet nogal gemakkelijk vet aan. Bij mij is het jammer genoeg een lang en traag pad. Wat ik de volgende 4-5 maanden best doe volgens mijn mening is mijn vet % verlagen en dan rustig spiermassa aanzetten. Mijn doel is eerder een atletisch uiterlijk te bouwen, niet zozeer een een grote massa, dus laag vp, is wat mij intresseert. Ik heb trouwens jaren lang in een fitness getraint waar men neit serieus trainde en waar ik volcontinu afgeleid werd door semi-serieuze sporters. Mijn focus ligt nu anders. Dus alsook op die vlakken kan ik advies geven aan mensen.

En beweerde ik trouwens dat ze naar me hoeven te luisteren. Mijn video's zijn een open platform. En mijn naam is bewust gekozen 2ndopinion om transparant te staan tegenover mijn publiek dat het om een opinie gaat. In tegenstelling met het hele internet, die maar beweringen en 'studies' goeien om hun gelijk te halen, kom ik er bewust mee naar buiten dat ik niet alles weet.

Dus waarom uberhaupt deze discussie houden.

Hey maar als je toch zo geintresseerd bent Dunken, mss kun je mijn accountability partner worden en me zeggen hoe ik moet trainen en wat ik moet doen. Dan kan je echt pas zeggen, ik had recht van spreken en ik heb er wat aan gedaan ook. :)
 
Laatst bewerkt:
Ga Ik doen drunkenmaster... Ik weeg 79 kg nu. Meer eten... dat weet ik niet, ik zet nogal gemakkelijk vet aan. Bij mij is het jammer genoeg een lang en traag pad. Wat ik de volgende 4-5 maanden best doe volgens mijn mening is mijn vet % verlagen en dan rustig spiermassa aanzetten. Mijn doel is eerder een atletisch uiterlijk te bouwen, niet zozeer een een grote massa, dus laag vp, is wat mij intresseert. Ik heb trouwens jaren lang in een fitness getraint waar men neit serieus trainde en waar ik volcontinu afgeleid werd door semi-serieuze sporters. Mijn focus ligt nu anders. Dus alsook op die vlakken kan ik advies geven aan mensen.

En beweerde ik trouwens dat ze naar me hoeven te luisteren. Mijn video's zijn een open platform. En mijn naam is bewust gekozen 2ndopinion om transparant te staan tegenover mijn publiek dat het om een opinie gaat. In tegenstelling met het hele internet, die maar beweringen en 'studies' goeien om hun gelijk te halen, kom ik er bewust mee naar buiten dat ik niet alles weet.

Dus waarom uberhaupt deze discussie houden.

Hey maar als je toch zo geintresseerd bent Dunken, mss kun je mijn accountability partner worden en me zeggen hoe ik moet trainen en wat ik moet doen. Dan kan je echt pas zeggen, ik had recht van spreken en ik heb er wat aan gedaan ook. :)
Sure voor 150 euro per maand kunnen we wel iets afspreken
 
Bedankt maar nee bedankt. ;)
 

wat is deze ??? ???
 
Ga Ik doen drunkenmaster... Ik weeg 79 kg nu. Meer eten... dat weet ik niet, ik zet nogal gemakkelijk vet aan. Bij mij is het jammer genoeg een lang en traag pad. Wat ik de volgende 4-5 maanden best doe volgens mijn mening is mijn vet % verlagen en dan rustig spiermassa aanzetten. Mijn doel is eerder een atletisch uiterlijk te bouwen, niet zozeer een een grote massa, dus laag vp, is wat mij intresseert. Ik heb trouwens jaren lang in een fitness getraint waar men neit serieus trainde en waar ik volcontinu afgeleid werd door semi-serieuze sporters. Mijn focus ligt nu anders. Dus alsook op die vlakken kan ik advies geven aan mensen.

En beweerde ik trouwens dat ze naar me hoeven te luisteren. Mijn video's zijn een open platform. En mijn naam is bewust gekozen 2ndopinion om transparant te staan tegenover mijn publiek dat het om een opinie gaat. In tegenstelling met het hele internet, die maar beweringen en 'studies' goeien om hun gelijk te halen, kom ik er bewust mee naar buiten dat ik niet alles weet.

Dus waarom uberhaupt deze discussie houden.

Hey maar als je toch zo geintresseerd bent Dunken, mss kun je mijn accountability partner worden en me zeggen hoe ik moet trainen en wat ik moet doen. Dan kan je echt pas zeggen, ik had recht van spreken en ik heb er wat aan gedaan ook. :)

In bijna geen enkele fitness traint men serieus. Maar waarom laat jij dat uw training beinvloeden?
 
In bijna geen enkele fitness traint men serieus. Maar waarom laat jij dat uw training beinvloeden?
Vroeger gaf ik teveel om mensen,... ik trok me teveel aan wat rond mij heen gebeurd. Nogal snel getriggerd. Nu de laatste maanden ben ik al erg gerehabed! Je hebt idd gelijk, waarom mijn training daardoor laten beinvloeden... goh in het begin ben je onzeker, zeker en kijk je rondom je heen... ik had nogal laat door dat vele mensen niet serieus trainen... een stommiteit maar dat moet je durven toegeven.

Ik groei nu stilaan maar het is vaak moeilijk gedemotiveerde mensen te filteren als het groter merendeel dat om je heen staat zo is. Ma goed, dan maar 2 jobs, filteren en gewichtheffen.
 
Die moet nog serieus verbeterd worden, de text is toch al leuk... Ik heb geen geluidseditor noch tijd om het beter te doen... ik vind het in 1 keer opnemen toch nog wel oke gelukt. Niet echt iets speciaals maar ok.
 
In je filmpje kom ik aardig wat kwaliteiten tegen zoals gesteld in de DSM as 1. :rolleyes:
 
In je filmpje kom ik aardig wat kwaliteiten tegen zoals gesteld in de DSM as 1. :rolleyes:
Mijn filmpje van vanavond is speciaal voor speciale mensen zoals jij gemaakt ouwe snoepert ;)
 
Back
Naar boven