AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

wat Vonk zegt, arrogant kutventje... Denk daar goed over na beste man. Als wij dit na 2 zinnen op een forum al vinden, vraag ik me af hoe jouw vrienden en kennissen etc dat ervaren...
 
*leunt achterover*
*pakt een mok met koffie*
*huidige houding::coffeepc:*
Kan nog geen popcorn vinden tho.. Maar het moet dan maar even zonder.
 
oh maar ik ben ontspannen hoor. Alsof deze boel me kan raken...
Ik was in 2013 ook 17 man... nu net geen 21
Haha nou dan laat m'n wiskundeknobbel me even in de steek als je november 2013 17 was en nu bijna 21 :) Maar wat is nu je planning qua kuren?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Whatever gast, sorry dat ik niet zo bijdehand ben als de meeste van jullie hier of dat jullie inside-jokes niet duidelijk zijn voor de buitenwereld. Leuk dat je meteen al een volledige karakterschets maakt van mijn persoonlijkheid gebaseerd op mijn gespiegelde houding op jullie shit-reactie.
 
Whatever gast, sorry dat ik niet zo bijdehand ben als de meeste van jullie hier of dat jullie inside-jokes niet duidelijk zijn voor de buitenwereld. Leuk dat je meteen al een volledige karakterschets maakt van mijn persoonlijkheid gebaseerd op mijn gespiegelde houding op jullie shit-reactie.

Jouw reactie spiegelt geenszins dan ook maar 1 van de gegeven reacties op jouw onzinnige openingspost. Ik denk dat je zelf vooral eens in de spiegel moet kijken... :rolleyes:
 
wat Vonk zegt, arrogant kutventje... Denk daar goed over na beste man. Als wij dit na 2 zinnen op een forum al vinden, vraag ik me af hoe jouw vrienden en kennissen etc dat ervaren...

Kan perfect hetzelfde zeggen over jullie overigens, jullie hate houding waar jullie zelf mee begonnen zijn (lees nu maar eerst eens terug) keert recht in jullie gezicht terug. Ook leuk dat jij voor de rest spreekt... van kuddegeest gesproken!

I'm out, jullie krijgen het laatste woord... kwestie van jezelf een goed verdiend schouderklopje te geven!
 
Geen antwoord meer op mijn (oprecht geïnteresseerde) vraag? :(
 
Geen kuurlog dus?:(
 
Ik geef het op.
Kan perfect hetzelfde zeggen over jullie overigens, jullie hate houding waar jullie zelf mee begonnen zijn (lees nu maar eerst eens terug) keert recht in jullie gezicht terug. Ook leuk dat jij voor de rest spreekt... van kuddegeest gesproken!

I'm out, jullie krijgen het laatste woord... kwestie van jezelf een goed verdiend schouderklopje te geven!

Je bent gewoon een beetje zielig. Er zijn toch echt wel degelijke antwoorden gegeven, maar jij kiest ervoor om daar niet eens op te reageren. Ik geef het op. Ik hoop werkelijk dat je die voorgestelde kuur achterwege laat en je goed inleest over hoe het wel moet.
 
Over mij mag je zeggen wat je wilt, boeit me alleen vrij weinig. Nogmaals, als jij jezelf normaal had opgesteld, een normaal kuurschema had neergezet en evt een voeding schematje erbij was er niks aan de hand geweest. Iedereen hier bedoeld het goed alleen ieder zegt iets op z'n eigen manier. Als jij dat niet trekt moet je je gewoon weer afmelden. No judge btw...
 
whatever... Jullie mening is blijkbaar de enige juiste in jullie achterlijke wereldvreemde houding.
Jullie hebben geen idee wat de afgelopen jaren zijn geweest voor mij, vanwaar ik kom en wat ik er voor heb moeten doen en laten! UIt mijn stats leiden jullie af dat ik snel snel wat kilo's wil pakken 'omdat het zomer wordt' achterlijke mongool om zoiets meteen te moeten suggereren! Of wat de reden zou kunnen zijn dat ik aangeef wat ik heb aangegeven in voorraad te hebben? Al ooit gedacht dat er misschien wél een geldige reden achter zit waar jullie geen fucking zaken mee hebben. Ik stel een vraag en verwacht een antwoord. geen plat gelul van would be moraalridders die zich waarschijnlijk zelf schuldig voelen over wat ze ooit allemaal hebben geprobeerd. heiliger zijn dan de paus is blijkbaar hot hier, is niet de eerste keer dat ik dergelijke reacties lees. Of bestaat er misschien een soort van ontgroening voor je er bij hoort en recht hebt op een normaal antwoord wanneer men met een vraag zit??
Ik had wel verwacht dat er een paar randdebielen op deze site zaten, maar niet dat iedereen vooringenomen zou zijn.
Typisch uit de hoogte doen terwijl jullie niet eens weten waarover het gaat. En dan elkaar maar steunen, want ho maar, er zou maar eens iemand een zinnig antwoord moeten geven en de rest van de kudde blinde schapen achterlaten.
Als jullie geen idee hebben over hoe een zinnig antwoord in elkaar te steken met woorden van meer dan twee lettergrepen, onthou jullie dan van commentaar. Of denken jullie nu echt dat ik mij door jullie ga laten ontmoedigen?
Omdat jullie enge microwereld gebaseerd op het plaatsen van zo veel mogelijk negatieve post geënt is, dat die van mij dit is. Ik heb een leven buiten een forum, aan de vele posts die jullie doen, durf ik dit voor jullie serieus in twijfel trekken!
Het wordt misschien lullig gebracht. Maar je kan er niet omheen. Hoe verwacht je dat wij je moeten helpen als je alles al in huis hebt gehaald?
 
Iedereen hier geeft om eerlijk te zijn best altijd vriendelijk en minstens half doordacht advies.

Het probleem is dat je je een zeer slechte indruk geeft als je al vooraf je spullen koopt zonder te weten wat je ermee moet om dan vervolgens aan ons te vragen een kuur samen te stellen, wat heel moeilijk is als je random shit hebt gekocht en dan op ons te ragen als we dat niet voor je doen.

Ben je echt 21 met zo'n attitude? "Je weet nie wie ik ben, of waar ik van kom, wollah.". Boeit niemand geen ene moer. Kom eerst vriendelijk advies vragen, ALVORENS je je middelen koopt, en als je al zo gaat ragen zonder anabolen, dan moet je ZEKER NIET gaan kuren tot je echt volwassen bent. Ik vroeg me altijd af waarom je hier 21 moet zijn om te kuren, maar damn nu jij hier bent snap ik het wel.
 
*leunt achterover*
*pakt een mok met koffie*
*huidige houding::coffeepc:*
Kan nog geen popcorn vinden tho.. Maar het moet dan maar even zonder.

Dude popcorn met koffie is echt NOT DONE.
 
Back
Naar boven