XXL Nutrition

Sex drive tijdens lgd only

Bezoekers in dit topic

Sandertje1

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2013
Berichten
49
Waardering
0
Goedenavond DBB,

Ik ben 25 jaar oud en zit met een probleem waar ik inmiddels echt stront ziek van wordt. Nadat mijn pct van mijn vorige sarm kuur was afgelopen, had ik na 4 dagen plotseling geen sex drive meer. Nakuur was 3 weekjes clomid op 25mg per dag. Nu, 3 weken in mijn volgende kuur van lgd only (10mg), is het al ietsje beter maar nog steeds lang niet oke. In de nakuur was alles nog super!

Wordt er echt gek van. Heb er wel zin in, naja wel minder natuurlijk, maar het probleem is dat 'hij' niet wil meewerken.

Please help mij! Wat kan ik doen???
 
Laatst bewerkt:
Testosterongehalte laten meten.
 
Goedenavond DBB,

Ik ben 25 jaar oud en zit met een probleem waar ik inmiddels echt stront ziek van wordt. Nadat mijn pct van mijn vorige sarm kuur was afgelopen, had ik na 4 dagen plotseling geen sex drive meer. Nakuur was 3 weekjes clomid op 25mg per dag. Nu, 3 weken in mijn volgende kuur van lgd only (10mg), is het al ietsje beter maar nog steeds lang niet oke. In de nakuur was alles nog super!

Wordt er echt gek van. Heb er wel zin in, naja wel minder natuurlijk, maar het probleem is dat 'hij' niet wil meewerken.

Please help mij! Wat kan ik doen???
't Is een beetje kiezen. Ofwel gebruik je niks en ga je trager vooruit ofwel steek je chemische troep in je lichaam om vlugger vooruit te gaan maar dan moet je ook de consequenties aanvaarden die veroorzaakt worden omdat je je hormoonhuishouding in de war stuurt en dat kan een tijdje duren.
 
Ik zou even een tijdje off gaan tot alles weer normaal werkt maat.
 
Ik zou even een tijdje off gaan tot alles weer normaal werkt maat.

Dit dus! Sowieso even laten meten en als je zo snel weer last hebt van supressie zal het waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat je productie niet voldoende op gang is gekomen.

Even een aantal weken eraf blijven en hard trainen en goed eten, dan zal het meer moeten herstellen.
 
Wat ik altijd doe als ik SARMs gebruik, is elke dag 25 of 50mg Proviron erbij nemen. Dat geeft je een mega boost op je libido tijdens de SARMs die je (een beetje) kunnen bedrukken. Sommige mensen zijn wat gevoeliger en sommige totaal niet.

De Proviron zit ook helemaal niet in de weg van je herstel naderhand. En je hebt altijd een licht nakuurtje nodig van Clomifeen. (Meer voor de zekerheid, omdat sommigen dus ietsje gevoeliger kunnen zijn en voor het behoud van gains)

Kunt ook een Test booster mee laten lopen maar daar geloof ik niet zo in..

Edit: Trouwens... als je je waardes laat meten. Meet ook je oestrogeen (estradiol) en je prolactine. Dat zijn 2 dingen die kunnen fucken met je libido. En als die niet goed zijn na SARMs had je geen echte SARMs maar iets anders denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven