XXL Nutrition

Sex en afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoniem153499

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2016
Berichten
76
Waardering
90
Lengte
1m76
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,

Ik had geen idee in welke categorie ik dit neer moest zetten, dus ik dacht dat het hier wel goed staat. De titel zegt het al, en het is een heel serieus bedoelde vraag. Ik heb sinds 7 maanden een relatie, en we hebben nu ongeveer 3/4 maanden sex. Het was voor haar de eerste keer, dus gewoon netjes gewacht totdat zij er klaar voor was. Maar het viel me al een tijdje op dat ik redelijk af begin te vallen, ik heb niet heel veel aan mijn voeding veranderd nog maar ik weet toevallig dat je met sex zo'n 300kcal per keer verbrand (met alles erop en eraan qua voorspel etc). Dus zou dit heel goed mogelijk zijn? zeg maar dat ik zon 12/1500 kcal in de week extra verbrand. Zou ik in dit geval meer moeten eten? Of andere krachtpatsers die hier last van hebben?

D
 
haha das toch alleen maar goed sex en dan ook nog eens droger worden? :doggy:

wat is je vraag precies en je doel?
 
Inderdaad, daarom nooit seksen.
Seks is ketabool.
 
Seks is de duivel als je massa wilt opbouwen. Je verbrand calorien en verspild testosteron dat anders voor spieropbouw zou worden gebruikt...je kunt er beter mee stoppen!!
 
gONNQX2.jpg
 
Haha miss een verstandig idee idd, jullie zijn denk ik ook zo groot geworden door te stoppen met seks. Nee maar serieus, gewoon wat meer eten toevoegen aan het schema denk ik dan?
 
Gewoon op je rug liggen en je laten berijden.
 
Je moet meer eten, in jouw geval: Eat out your girlfriend more. Succes!
 
Seks --> zwanger --> kind --> hoofdpijn/stress --> einde gains.

Zou die relatie dus snel beeindigen bro.
 
Haha miss een verstandig idee idd, jullie zijn denk ik ook zo groot geworden door te stoppen met seks. Nee maar serieus, gewoon wat meer eten toevoegen aan het schema denk ik dan?

Ja wat anders
 
Als je er van afvalt doe je het echt teveel en lijkt me dit niet gezond meer. Wat is er mis met gewoon eens samen gaan eten, filmpje gaan kijken, dagje naar zee? Het draait toch niet enkel om sex allemaal?
 
Als je er van afvalt doe je het echt teveel en lijkt me dit niet gezond meer. Wat is er mis met gewoon eens samen gaan eten, filmpje gaan kijken, dagje naar zee? Het draait toch niet enkel om sex allemaal?

Te veel sex.......WHUT !!!!!!!! :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven