Fitness Seller

Sexdrive weg na kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een Cobra zal het niet zijn, want omhoog komen doet ie niet meer...
 
046DF460-5828-4472-A8A8-311D80F0D97F.png
 
Waar is TS? Al die tips...
 
Er wordt gefluisterd in de donkere steegjes van het DBB forum dat het de geest van xyzizo is die dit soort topics aanmaakt...

#neverforget
 
Er wordt gefluisterd in de donkere steegjes van het DBB forum dat het de geest van xyzizo is die dit soort topics aanmaakt...

#neverforget

Hell yeah! Maar los daarvan. Ik vind er altijd wat van wanneer je mensen veroordeeld over de baan die ze hebben of het inkomen dat daar bij hoort. Voor mij ben je dan minder dan niks waard.
 
Gewoon opnieuw gaan kuren, en anders het accepteren en je vriendin jou laten neuken. Situaties zoals dit komen veel te veel voor tegenwoordig, vandaar ook die hele transgender hype op dit moment. Allemaal mislukte kuurtjes.
 
wie is die kneus jantje, zo te zien uit mijn omgeving (077)
 
Lekker kuren op je 18e. En dan tegen mensen aanzeuren omdat ze een baan hebben.

Begonnen met een kuur zonder verstand van zaken. Heerlijk dit. Ik doe mee!

Goeie stats trouwens! Wanneer is je eerste wedstrijd?
jullie sukkels denken ook echt dat ik mijn echte stats hier opschrijf, jullie zijn ook zeker die sukkels die hun adress overal op delen.
 
wie is die kneus jantje, zo te zien uit mijn omgeving (077)[/QUOTE
Ezels zoals jou trainen jarenlang om gepopt te worden door een skinny boy zoals mij. Onthoud kerol 1 kogel is genoeg ookal ben je izjen hulk
 
Hij moet gewoon geduld hebben, hij zal wel herstellen.

Als hij echter pijn aan zijn ballen heeft dan moet hij naar dokter want dat is raar. Tenzij zijn ballen tijdens zijn kuur ferm gekrompen zijn en ze nu weer geactiveerd worden (en dus groeien). Dan kan dat aanvoelen als een kramp.

Deze reactie beschouw ik als mijn goede daad vandaag.
bedankt chef
 
foei toch, bedreigen?
 
Wat ik dan niet snap is dat er zoveel idiote reacties komen op een vrij serieuze vraag!!
De beste jongen heeft een serieus probleem maar het enige dat er gebeurt is dat mensen hem belachelijk maken terwijl er hier ontelbaar anabooltjes rondstruinen.

Zelf heb ik geen antwoord op zijn probleem maar ik hoop wel degelijk voor hem dat die er komt.
juistem kerol, tegenwoordig denken ze alles te flikken op het internet totdat ze voor je neus staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven