AndroidHealthClinic

Sexdrive weg na kuur.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet flauw bedoeld...
Maar zegt gewicht, lengte en vet% dan meteen wie je bent?

Er wordt toch heel anders gereageerd als je fatsoenlijke stats erbij hebt. Op internet heb je nu eenmaal geen zicht op hoe iemand echt eruitziet. Daarom de stats zodat er "normaal" op gereageerd kan worden. Niets ten nadele van niet bekend willen worden via internet. Dat hebben velen hier en op andere fora.
Maar er zijn 1000000 mensen met eenzelfde soort van stats zonder dat je de naam van die persoon kent toch?

*goed bedoeld*
 
hah, sukkels zoals jij doen dat. Ik ben mijn eigen baas . Lekker wij cultuur hebben wij buitenlanders, waarom denkje dat we altijd bedrijven op ons naam hebben staan en een dikke mercedes? zodra ik jullie staat genoeg heb geneukt ga ik weer terug naar mijn vaderland kerol, succes nog met je minimum inkomen .
 
Haha ahmet rustig amk wat gebeurd met jou
 
Ahmet rijd wel een dikkere wagen dan jou
 

ik daag je uit :)
 
Niet flauw bedoeld...
Maar zegt gewicht, lengte en vet% dan meteen wie je bent?

Er wordt toch heel anders gereageerd als je fatsoenlijke stats erbij hebt. Op internet heb je nu eenmaal geen zicht op hoe iemand echt eruitziet. Daarom de stats zodat er "normaal" op gereageerd kan worden. Niets ten nadele van niet bekend willen worden via internet. Dat hebben velen hier en op andere fora.
Maar er zijn 1000000 mensen met eenzelfde soort van stats zonder dat je de naam van die persoon kent toch?

*goed bedoeld*
Omdat het niet slim is, ik denk dat je wel snapt waarom. Ik heb het allemaal al gefixt vanmiddag bij de uraloog geweest. die heeft me novaldex gegeven. maandje kuren dan kijken we verder.
 
Wat een slechte troll.
 
Omdat het niet slim is, ik denk dat je wel snapt waarom. Ik heb het allemaal al gefixt vanmiddag bij de uraloog geweest. die heeft me novaldex gegeven. maandje kuren dan kijken we verder.
Waarom heb je dan niet eerst de uroloog afgewacht voordat je een rel hier startte?
Had wel een boel gescheeld....
En ja.. ik snap ook wel dat je niet "herkend" wil worden.. dat zijn er meer... ;)

Ik hoop dat het iig wel goedkomt en dat meen ik echt.. ondanks mijn wat obstinate reactie van hiervoor. :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven