AndroidHealthClinic

Shake at school!

Bezoekers in dit topic

En je doet serieus aan krachtsport?

Hoeveel pauzes heb je? 2 toch? Neem dan minstens 8 boterhammen mee. Hoe kun je nou op 2 boterhammen leren, of uberhaupt leven.

Daarom wil ik die shake ook zo graag meenemen, want op school kom ik gewoon niet toe aan eten. Eten doe ik wel als ik thuis ben!
 
Oke, dat is jouw keus maar ik zou er nog even over nadenken hoor, vast voedsel is toch beter. Wat doe je anders in je pauze? ;) Als je met vrienden staat te ouwehoeren kan je toch ook eten...
 
Oke, dat is jouw keus maar ik zou er nog even over nadenken hoor, vast voedsel is toch beter. Wat doe je anders in je pauze? ;) Als je met vrienden staat te ouwehoeren kan je toch ook eten...

Ik snap wel wat je bedoelt, In de pauze lukt het me gewoon op de een of andere manier niet echt te eten. Ik ga dan maar gewoon in de les mn boterhammen naar binnen werken, dat lukt altijd wel heel goed:p
 
Dit geintje gaat je wel veel geld kosten, elke dag 2 á 3 Mammoth shakes ;)

Wat is er trouwens mis met onder de les naar binnen werken? Deed ik ook altijd, heerlijk.
 
je moet gewoon eten, ookal heb je geen honger. gewoon er in proppen
anders ga je nooit goed groeien!op den duur word je het gewent, en als je goed traint heb je al dat eten ook nodig! en zul je altijd honger hebben!
 
Dit geintje gaat je wel veel geld kosten, elke dag 2 á 3 Mammoth shakes ;)

Wat is er trouwens mis met onder de les naar binnen werken? Deed ik ook altijd, heerlijk.

veel strenge leraren dit jaar!
 
ik heb misschien wel een oplossing voor je
EAS heeft een product, genaamt Myoplex.
Dat kan je eventueel gebruiken als maaltijd vervanger. Verstandig is wel om er iets bij te eten, maar het kán (met nadruk op kan!) als maaltijd vrevanger gebruikt worden.

kijk er even naar en misschien is het een oplossing. wordt wel duur.. maja je hebt dan wel iets.
 
om de 2 a 3 uur heb je pauze, ideaal om constant te eten
neem je boterhammen mee met kip etc en je shakes
kop een grotere boekentas, neem een shake beker mee die je kan dichtschroeven (heel belangrijk!!) en neem een potje mee voor je poeder in te doen.
Simpel hehehe
 
ik heb misschien wel een oplossing voor je
EAS heeft een product, genaamt Myoplex.
Dat kan je eventueel gebruiken als maaltijd vervanger. Verstandig is wel om er iets bij te eten, maar het kán (met nadruk op kan!) als maaltijd vrevanger gebruikt worden.

kijk er even naar en misschien is het een oplossing. wordt wel duur.. maja je hebt dan wel iets.

voor een student op jaarbasis kost dit enorm veel, maar je weet nooit :D
 
voor een student op jaarbasis kost dit enorm veel, maar je weet nooit :D
hahah jaaa! zo waar.
die shit is redelijk prijzig!
ik gebruik het niet, maar m'n maat doet het wel. hij vind t best lekker, maar ja, dat zijn zijn bevindingen.

zo'n pak van uhh hoe veel waren het er ook al weer...
120 of zo (doe je 2 maanden mee geloof ik, of net iets meer, 2,5) was 119,00 euries :eek:
vet duur. Daarbij komen nog je gewone whey shakes ook nog eens.
dikke shit.

maja het lig er aan wat je er voor over heb:rolleyes:
 
Notenmix en bananen/appels zijn ook snel weg te eten. Ideaal als je niet zo lang pauze hebt.
 
Ok bedanken mensen, ik heb antwoord op mn vragen en kan weer verder!
 
Back
Naar boven