XXL Nutrition

Shake at school! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem88

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2007
Berichten
1.886
Waardering
6
Lengte
1m82
Hallo mense,

Sinds de scholen weer zijn begonnen merk ik dat de bulk een stuk minder gaat, omdat ik op school vrij weinig eet. Nou zit ik elke dag van 8 tot 15 uur op school, dus is dat niet zo handig.

Ik zat eraan te denken om ipv boterhammen gewoon een shake (Mommoth weightgainer) te maken en dat op school in de pauze te drinken. Daarover heb ik 2 vragen:

1) zou het mogelijk zijn om zo'n shake voor ong. 3/4 uur te bewaren in een fles (niet koud) of moet je hem echt meteen na het mixen drinken??

2) Is dit wel een handig idee?? Het is natuurlijk vloeistof wat je naar binnen werkt en 8 uur lang geen vast voedsel, zou dat geen probleem zijn??

Alvast bedankt!!
 
Gewoon pakje melk halen , shake beker met het poeder er al in meenemen van huis en :shake:
 
idd of gewoon een flesje water meenemen en het daarme mengen. hoewel ik melk een betere optie vind.
 
waarom niet alle 2? Steek je elke 'speeltijd' vol met boterhammen met kip, kalkoen,... en tijdens de middag er nog is een shake bij
 
dus liever niet ochtends al een shake klaar maken??
 
zou ik niet doen. vocht en warmte (boven de 10graden celcius) vormt een ideale omstandigheid voor bacterien om te groeien.
 
zou ik niet doen. vocht en warmte (boven de 10graden celcius) vormt een ideale omstandigheid voor bacterien om te groeien.

hmm ok, dan zal ik de shakes wel tijdens de les moeten make:p
 
hmm ok, dan zal ik de shakes wel tijdens de les moeten make:p
doe ik ook ;)
ik zit gewoon midden in de les m'n shake te fixen met melk. onderwijl ik dat aan het doen ben zitte ze me zo aan te kijken van wtf?!???
vet grappig!

en ja, gewoon onderwijl eten he ;)
grote tas aanschaffen en shit meenemen!

trouwens, je hebt toch wel pauzes tussen 12 en 15?
 
Ik zit ook nog opschool maar eet gewoon om de 2uren mijn maaltijd.
Heb ik geen pauze dan loop ik gewoon even de les uit om mijn boterhammen/pannenkoeken te nuttigen en bij sommige leraren kan het gewoon in de les.
 
Ik heb dat probleem ook man. En ik mag dus niet in de les eten, dan gaan ze op m'n school lopen janken enzo..
 
Ik heb dat probleem ook man. En ik mag dus niet in de les eten, dan gaan ze op m'n school lopen janken enzo..

ja idd als ik in de les mocht eten was het echt geen probleem geweest!
 
Hallo mense,

Sinds de scholen weer zijn begonnen merk ik dat de bulk een stuk minder gaat, omdat ik op school vrij weinig eet. Nou zit ik elke dag van 8 tot 15 uur op school, dus is dat niet zo handig.

Ik zat eraan te denken om ipv boterhammen gewoon een shake (Mommoth weightgainer) te maken en dat op school in de pauze te drinken. Daarover heb ik 2 vragen:

1) zou het mogelijk zijn om zo'n shake voor ong. 3/4 uur te bewaren in een fles (niet koud) of moet je hem echt meteen na het mixen drinken??

2) Is dit wel een handig idee?? Het is natuurlijk vloeistof wat je naar binnen werkt en 8 uur lang geen vast voedsel, zou dat geen probleem zijn??

Alvast bedankt!!

1. Na het mixen gelijk opdrinken.
Je hebt ook van die pakken die je niet in de koelkast hoeft te bewaren.
Die van Friesche Vlag vind ik erg lekker!

2. Nee.

Weightgainer is een aanvulling om extra calorien binnen te krijgen naast vast voedsel. In noodgevallen kan je wel een enkele maaltijd vervangen met een weightgainer of maaltijdvervanger, maar ik zou hier beslist geen dagelijkse gewoonte van maken.

Gevolg is dat je maag & darmen ****ed up raken; ruften, buikpijn en schijterij onder de les, wil je niet lijkt me.

Er gaat niets boven "echt" voedsel!
 
Gewoon 1x per 2 uren naar de "wc" gaan en je brood meenemen, naar binnen proppen, doorslikken en weer de les in.
 
Al ze op school een magnetron hebben kun je gewoon lekker warme pasta of rijst eten.
Doe ik op stage ook regelmatig. Bakjes kwark met muesli en fruit gaan ook prima.

Daar heb je toch pauze voor? :S
 
Gewoon 1x per 2 uren naar de "wc" gaan en je brood meenemen, naar binnen proppen, doorslikken en weer de les in.

Sneaky bastard! :D

En dat allemaal om een beetje eten, alsof het een misdaad is:roflol:

Als het ff kan eet je toch gewoon onder de les, of tussen de lessen door. Zit je hooguit 45min zonder eten als eten in de les bij desbetreffende leraar al verboden is. Zie het probleem niet echt:scratch:
 
Je hoeft helemaal geen magnetron te hebben hoor, op het werk hebben we er één en ik gebruik hem nooit. Wat ik zoal eet op het werk, koud dus.

- kip met rijst
- makreel en volkoren brood
- rivierkreeftjes met volkoren brood
- noten
- havermout gemixt met yoghurt
- whey shake met pindakaas gemixt (ik maak hem smorgens en om 15u drink ik hem op, hij staat niet koel en ben er nog nooit ziek van geworden...)
- ....

Je moet geen uitvluchten zoeken, gewoon eten. Je hebt om het uur toch 5 minuten pauze (wissel van leerkracht) op school niet? Ik eet veel op op 5 minuten tijd...
 
Gewoon een container met eten meenemen en geen smoesjes verzinnen. Ik nam zelfs een tijdje 2 boterhammentrommels mee met kip en rijst erin.
En als ik een shake meenam, deed ik eerst de melk in een shake-beker en de poeder in een zakje. De rest kun je zelf wel verzinnen.
 
Sneaky bastard! :D

En dat allemaal om een beetje eten, alsof het een misdaad is:roflol:

Als het ff kan eet je toch gewoon onder de les, of tussen de lessen door. Zit je hooguit 45min zonder eten als eten in de les bij desbetreffende leraar al verboden is. Zie het probleem niet echt:scratch:

Ik hoef die smoes gelukkig nooit te gebruiken want kan gewoon buiten het lokaal of in het lokaal eten, zowel tussen de les als onder de les.

Maar wtf waarom zouden ze moeilijk doen om wat eten, moet je eens kijken hoevaak rokers een rookpauze nemen, en dat gedogen ze ook nog.
De meeste leraren noemen een korte pauze ook altijd "peukje pauze" moet niet gekker worden.
 
Je hoeft helemaal geen magnetron te hebben hoor, op het werk hebben we er één en ik gebruik hem nooit. Wat ik zoal eet op het werk, koud dus.

Slechte tip van me eh?
er is niemand die zegt dat dat moet. maar als de mogelijkheid er is, waarom niet:rolleyes:
 
Back
Naar boven