AndroidHealthClinic

Shake at school! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shake gewoon klaarmaken thuis en meenemen. Deed ik ook toen ik op school zat. Voor de rest paar bekers melk meenemen;)
 
Shake gewoon klaarmaken thuis en meenemen. Deed ik ook toen ik op school zat. Voor de rest paar bekers melk meenemen;)

dus geen probleem???


Of bedoel je melk en poeder apart meenemen en op school klaarmaken?
 
dus geen probleem???


Of bedoel je melk en poeder apart meenemen en op school klaarmaken?

Nee 's ochtends in mn shaker en zo meenemen. Ik proefde geen verschil iig. Ik leef ook nog, dus dodelijk is het niet.
 
Is het nu echt zo moeilijk?

houdbare melk in een bidon, poeder in apart zakje en als je hem op wilt drinken:

Dop van de bidon
Zakje er in legen
Dop op de bidon
Schudden
Dop weer van de bidon en drinken maar!
 
Is het nu echt zo moeilijk?

houdbare melk in een bidon, poeder in apart zakje en als je hem op wilt drinken:

Dop van de bidon
Zakje er in legen
Dop op de bidon
Schudden
Dop weer van de bidon en drinken maar!

Is het nu echt zo moeilijk? Poeder in je beker, melk erbij, shaken, dop dicht en meenemen?
 
Is het nu echt zo moeilijk? Poeder in je beker, melk erbij, shaken, dop dicht en meenemen?

Kan om mijn part ook maar als de TS zo bang is voor gevaren is de manier van mij misschien een stukje geruststellender.
 
Kan om mijn part ook maar als de TS zo bang is voor gevaren is de manier van mij misschien een stukje geruststellender.

ben er niet bang voor! Maar dacht ik vraag het voor de zekerheid maar gewoon;)
 
Mijn ervaring is dat als je een shake oid vantevoren mengt het na korte tijd in dikke smurrie veranderd in plaats van een glad drinkbaar goedje. Volgens mij gaat het ook ten koste van de kwaliteit van je shake.

Ik maak me meer zorgen om de 2e vraag van de TS.
Vind het vreemd dat verder weinig mensen hierop reageren.
 
Mijn ervaring is dat als je een shake oid vantevoren mengt het na korte tijd in dikke smurrie veranderd in plaats van een glad drinkbaar goedje. Volgens mij gaat het ook ten koste van de kwaliteit van je shake.

Ik maak me meer zorgen om de 2e vraag van de TS.
Vind het vreemd dat verder weinig mensen hierop reageren.

Dan heb je goedkope troep.
 
JA. Ik heb whey gehad van zowel Sportfood als PS en die blijven allebei goed.

hmm apart, op dit moment tijdelijk aan de Isopur (voor nood in de gym gekocht). Laatst per ongelijk een keer vantevoren gemengd met me brakke hoofd en dat was een ramp. Net behangplaksel. In het verleden (mijn noob periode) ook wel eens gedaan met dymatize Elite en vond het er erg ranzig op worden.

Kan me ook niet voorstellen dat het goed is voor de kwaliteit van je eiwitten.

Maaruhm, ging het oorspronkelijke topic niet over weightgainer vantevoren mixen tvv normaal voedsel?:)
 
1) zou het mogelijk zijn om zo'n shake voor ong. 3/4 uur te bewaren in een fles (niet koud) of moet je hem echt meteen na het mixen drinken??

Nee, je kan het heel goed bewaren, als de fles maar goed afgesloten is.

2) Is dit wel een handig idee?? Het is natuurlijk vloeistof wat je naar binnen werkt en 8 uur lang geen vast voedsel, zou dat geen probleem zijn??

Neem je verders helemaal niets te eten mee? ?

Is een slecht idee. Vloeibare voeding zal sneller de maag/darmen passeren waardoor je veel nodig heb.

Combinatie van vast en vloeibaar kan wel prima
 
Mijn ervaring is dat als je een shake oid vantevoren mengt het na korte tijd in dikke smurrie veranderd in plaats van een glad drinkbaar goedje. Volgens mij gaat het ook ten koste van de kwaliteit van je shake.

Dan heb je het of over caseine of over ? ? ? ? ?

heb je het al eens met andere vloeistoffen geprobeerd? Heb zelf de ervaring dat een klein beetje siroop (of iets anders wat de pH verhoogd) toevoegen het vlokken tegengaat.
 
Nee, je kan het heel goed bewaren, als de fles maar goed afgesloten is.

Het verlossende woord!:D

Meende te hebben gehoord/gelezen dat het beter is voor de kwaliteit van je eiwitjes om op moment van gebruik pas te mengen. Maar ok, weer wat geleerd dan :)
 
Nee, je kan het heel goed bewaren, als de fles maar goed afgesloten is.



Neem je verders helemaal niets te eten mee? ?

Is een slecht idee. Vloeibare voeding zal sneller de maag/darmen passeren waardoor je veel nodig heb.

Combinatie van vast en vloeibaar kan wel prima

2 boterhammen ofzo neem ik wel mee!
 
En je doet serieus aan krachtsport?

Hoeveel pauzes heb je? 2 toch? Neem dan minstens 8 boterhammen mee. Hoe kun je nou op 2 boterhammen leren, of uberhaupt leven.
 
En je doet serieus aan krachtsport?

Hoeveel pauzes heb je? 2 toch? Neem dan minstens 8 boterhammen mee. Hoe kun je nou op 2 boterhammen leren, of uberhaupt leven.

Met 2 boterhammen kom ik de eerste 2uren amper door.
 
Back
Naar boven