AndroidHealthClinic

Shake bekers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kitty1986

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2011
Berichten
1.058
Waardering
103
Lengte
1m68
Massa
68kg
Hellllooowwww

Ik zoek een niet al te grote shake beker die betaalbaar is aangezien ik er een stuk of 5 wil kopen. Ik vind die van herbalife wel fijn en die Shaker Pro van bodyenfitshop maar beiden te duur.

Iemand suggesties waar ik kan vinden wat ik zoek?

Thnx!
 
Roze heeft mijn vriendin, zegt dat het heel fijn is :)
 
Ok thnx!
 
Ik heb bekers van xxl sie ik al iets van vijf jaar heb. Gebruik ik nog dagelijks en gaan ook in de vaatwasser mee..
 
waarom 5?
Te lui om af te wassen:)?
 
Shakebekers bodyenfitshop werken voor mij prima. Heb zowel de voorgenoemde als de euforisch omschreven "shake beker pro" (klinkt als de abflex 2000 zoals die wordt aangekondigt bij tommy teleshopping). De laatste fijn om mee te nemen naar mijn werk, maar de normale fijner in gebruik (dus voor thuis). En gratis bij bestellingen (vanaf bepaald bedrag, maar daar zit je altijd wel aan). Nog geen lekkages gehad ook.
 
Oh die pink shakers, wonderful!! Had die nog nooit gezien.. :heart::heart::heart::heart:
 
Ik vind die van logitech het fijnst. Kan je zelf de gevoeligheid aanpassen en extra gewichten in de onderkant plaatsen zodat hij goed stevig aanvoelt.
Er komt een nieuwe uitbreiding waarmee je de handgreep kan customizen en ledlampjes op het deksel kan toevoegen.
 
Ik vind die van logitech het fijnst. Kan je zelf de gevoeligheid aanpassen en extra gewichten in de onderkant plaatsen zodat hij goed stevig aanvoelt.
Er komt een nieuwe uitbreiding waarmee je de handgreep kan customizen en ledlampjes op het deksel kan toevoegen.

Wat8.jpg
 
Vind de meeste bekers zo groot.

Er hoeft alleen maar een scoop whey en wat water in te passen. Om dan de hele dag met zo'n literfles te zeulen.
 
Vind de meeste bekers zo groot.

Er hoeft alleen maar een scoop whey en wat water in te passen. Om dan de hele dag met zo'n literfles te zeulen.

Same, neem gewoon de multi-shaker van B&f zonder de onderkant.
 
Oh die pink shakers, wonderful!! Had die nog nooit gezien.. :heart::heart::heart::heart:

Ik vond zelf de Pink shaker eerst niet zo'n goed idee. Dacht loopt niet..... De hele dag staan de inpaktafels vol met de Pnik Shakers nu:D
 
Ik gebruik de roze shake baker ookLP tijdens het sporten zie je alle fanatieke mannen met roze shake bekers lopen haha gewoon omdat het kan :D
 
mijn ervaring is dat die goedkopere bekers van body en fitshop niet zo lang mee gaan of afgeven no offense vooral die met die blauwe deksels.

Mijn vriendin heeft me er eentje gekocht van de tuinen (niet lachen :p) van precision engineered is dat geloof ik deze gaat al een jaar mee, lekt niet en geeft niet af.

De shake baker pro van BF shop is ook wat betere kwaliteit, ik gebruik deze ook regelmatig.
 
Back
Naar boven