Fitness Seller

Shake meenemen voor na de training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SkyBlazer

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2011
Berichten
13.763
Waardering
4.718
Lengte
1m88
Massa
101kg
Vetpercentage
18%
Hoe nemen jullie je shake mee voor na de training?

Ik maak de shake thuis altijd klaar, poeder erin, water en dan schudden. Na het trainen schud ik nog een paar keer voordat ik het drink.

Laatst vroeg ik me af of de shake dan nog wel helemaal goed is als het al zo'n 1,5uur in je tas zit. Is het dan beter om thuis het poeder in de shakebeker te doen en dan pas na het trainen het water? Of maak het niks uit.
 
Waarom gooi je het water niet op de sportschool erin ???
 
Waarom gooi je het water niet op de sportschool erin ???

Vond het wel makkelijk als het al helemaal klaar is. Achteraf scheelt het eigenlijk maar 10 sec xD

Dus jullie doen gewoon na het trainen het water erbij?
 
tijdens de training Total muscle solution + Magic EAA + PeptoPro + dextrose+ water
 
1,5u is te verwaarlozen. Waarom inderdaad niet water toevoegen bij je gym?
 
woon je zover van je gym dan?
ik neem m gewoon als ik thuis kom.
als dat niet langer duurt als een halfuurtje no prob. hoor ;)
 
Ik neem hem altijd als ik weer thuis ben? En anders gewoon in een shaker doen met de poeder erin en dan met water vullen bij de sportschool?
 
woon je zover van je gym dan?
ik neem m gewoon als ik thuis kom.
als dat niet langer duurt als een halfuurtje no prob. hoor ;)

Ik ga nog wel s boodschappen doen na het trainen. Kan ik flexen voor het kassameisje van de appie.

Ga voortaain gewoon maar na het trainen dat water erbij doen
 
ja hoor is prima. Whey wordt niet "verkeerd" als het is opgelost.
 
inderdaad, eiwitten lossen echt niet zomaar ineens op hoor in water.. die kunnen geen verdwijntruc doen....

gewoon klaarmaken die handel voordat je weg gaat zodat je direct na de training kunt zuipen als je dat makkelijker vind.
 
er na pas mengen of vlak er voor daar zelf.... weer risico minder van beker die open gaat of lekt! Geloof me dat wil je niet;)
 
Maak 'm klaar en pleur 'm in je tas, kan je direct na de training dat spul opzuupen. That's how I roll tenminste.
 
Gewoon voor je training nemen.. Zoals het hoort;)
 
wow veel lui hier die shake met water maken :eek:

vind ik echt niet te zuipen BTW.maak m zelf altijd met magere melk (maarja geen BBer :p)

maar opties genoeg zie je wel ;)
 
Beter als je gewoon poeder in je shakebeker gooit en na trainen knal je er water in en tik je het achterover
 
Back
Naar boven