Fitness Seller

Shake na grote maaltijd (voor training) of shake na training? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xittaP

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 dec 2009
Berichten
1.095
Waardering
106
Lengte
1m88
Mijn vraag / discussiepunt, wat is beter?
- wheyshake een kwartier na het avondeten (mijn grootste maaltijd), en een half uur later trainen. OF
- wheyshake een kwartier na het trainen.

Dus zou de grote maaltijd je shake als het ware "teniet doen" door de grote hoeveelheid voedsel en omdat je toch van alles al genoeg binnen hebt of beter toch voor het trainen drinken.
 
Laatst bewerkt:
persoonlijk vind ik het beste s'morgens koolhydraten met een whey shake vb havermout met whey en melk. ongeveer 1 uur voor het trainen:
vast voedsel rijk aan koolhydraten en eiwitten met wat noten voor de goede vetten. na het trainen vast voedsel ook rijk aan eiwitten en koolhydraten.
en voor het slapen gaan nog een shake van whey en kwark.;)

uiteraard zijn tussen deze maaltijden nog maaltijden nodig.
 
Laatst bewerkt:
Doe die shake gewoon na het trainen, als je toch na je avondeten gaat trainen. Waarvoor heb je die shake dan nodig???
 
een halfuur tussen eten en trainen is wel heel minimaal.
en gewoon je shakie na je training pakken.
 
na t trainen idd, ook het chilst omdat je zo vol zit van die shake na t eten meteen.. (ik iig)
 
Kwartier na het avondeten nog een shake nemen? Dan heb je duidelijk niet genoeg gegeten!
 
Ok thanks voor de reacties. Inderdaad weinig tijd tussen eten en trainen, maar dat kan helaas niet anders omdat ik op zn vroegst 18.45 aan het avondeten zit en ik wil na mijn training nog wel 2 of 3 maaltijden nuttigen.
 
Back
Naar boven