Fitness Seller

Shake smaakt vies

Bezoekers in dit topic

Fitnesser1995

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
75kg
Hallo,

Ik heb een eiwit-creatine supplement gekregen van mijn neef, het is Muscle Fuel Anabolic met bosbessmaak denk ik, er stond strawberry en het is rooskleurig, maar ja doet er niet toe.
Op de achterkant staat geschreven: 2 scheppen met 600 ml water en dit heb ik gedaan, maar ik krijg het helemaal niet binnen, ik vind het echt vies. Ik heb altijd vanille en banaan met melk gedronken en daarom vind ik water vies. Kan ik het met iets anders mengen dat lekker smaakt?

Nog een tweede vraag; hebben jullie ervaringen met deze shake? Is deze goed?

Alvast bedankt!

niet zeuren, gewoon achterover kappen die handel..
oja, stel jezelf eens eerst de vraag of je voeding wel optimaal
is voor je met supps begint, want supps are no magic..
goede voeding, rust & training wel.

Mischien moet je gewoon maar is accepteren dat je een p*ssy bent.

succes met je emoties....

• Topic Starter Topic Starter
Mischien moet je gewoon maar is accepteren dat je een p*ssy bent.

succes met je emoties....

Als je toch niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks dat is het beste voor jongetjes als jij ;)

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

niet zeuren, gewoon achterover kappen die handel..
oja, stel jezelf eens eerst de vraag of je voeding wel optimaal
is voor je met supps begint, want supps are no magic..
goede voeding, rust & training wel.

Voeding en training zit goed, ik zal het doen haha :)

blijven drinken, went vanzelf. Of je werkt eerst een pot naturel naar binnen, daarna is alles lekker :)

Deze is vies
Ik krijg het niet naar binnen

Haha is jou vader homofiel? Zoja dan is je reactie normaal.
Zonee dan heeft hij er zeker 1 op deze aardkloot gezet.

beter ga je op pingpongen ofzo .

Als je wil groeien moet je gewoon vreten !!! Ongeacht of jij het vies vind !! Er zullen nog heel veel dingen komen in je leven waar jeje overheen moet zetten,

• Like
Waarderingen: djryan87
Deze is vies

Als je wil groeien moet je gewoon vreten !!! Ongeacht of jij het vies vind !! Er zullen nog heel veel dingen komen in je leven waar jeje overheen moet zetten,

Nou nou, alleen omdat hij iets vies vind is dat geen reden om hem een homo te noemen. Beetje overdreven van je.

Voor de TS: ik heb nog nooit van de shake gehoord, dus ik heb er geen ervaringen mee. Je zou het bijvoorbeeld in de blender kunnen stoppen met vers fruit, of je kan er wat suiker bij doen. Voor de rest zou je kunnen doorbijten en denken aan een shake die lekkerder smaakt, dan drinkt het al makkelijker weg.

Nou nou, alleen omdat hij iets vies vind is dat geen reden om hem een homo te noemen. Beetje overdreven van je.

Voor de TS: ik heb nog nooit van de shake gehoord, dus ik heb er geen ervaringen mee. Je zou het bijvoorbeeld in de blender kunnen stoppen met vers fruit, of je kan er wat suiker bij doen. Voor de rest zou je kunnen doorbijten en denken aan een shake die lekkerder smaakt, dan drinkt het al makkelijker weg.

Jij heb 12 posts en heb dus geen rechten.

En neem niet alles TE sirieus hier op dbb.

Beeld je in dat je een kopje fermenterend negerzaad moet opdrinken, misschien dat het dan plots beter smaakt.

Jij heb 12 posts en heb dus geen rechten.

En neem niet alles TE sirieus hier op dbb.

Ah, dus omdat ik niet vaak post heb ik minder rechten hier? Klinkt bijzonder logisch. En er zit een verschil tussen iets niet serieus nemen en subculturen beledigen. Een beetje sarcasme; prima. Maar wat jij deed gaat te ver, net als die gast die hierboven iets postte.

Ah, dus omdat ik niet vaak post heb ik minder rechten hier? Klinkt bijzonder logisch. En er zit een verschil tussen iets niet serieus nemen en subculturen beledigen. Een beetje sarcasme; prima. Maar wat jij deed gaat te ver, net als die gast die hierboven iets postte.

Iets zegt me dat jij voor het andere team speelt.

Deze is vies

Dit noemt zichzelf dan een lid --' ga met je kindjes spelen ofzo

drink met melk smaakt t vaak stukken beter, anders niet aanstellen en hopen dat de pot snel op is, en dan overstappen op degelijk smakende whey ofc

Hallo,

Ik heb een eiwit-creatine supplement gekregen van mijn neef, het is Muscle Fuel Anabolic met bosbessmaak denk ik, er stond strawberry en het is rooskleurig, maar ja doet er niet toe.
Op de achterkant staat geschreven: 2 scheppen met 600 ml water en dit heb ik gedaan, maar ik krijg het helemaal niet binnen, ik vind het echt vies. Ik heb altijd vanille en banaan met melk gedronken en daarom vind ik water vies. Kan ik het met iets anders mengen dat lekker smaakt?

Alvast bedankt!

Mijn tip:
Meng creatine met whey in een shaker (zelf mengen)
Niet gemengd kopen ook al is dit goedkoper, kwaliteit heeft zijn prijs!

Oké homies ....einde huilen nu!

Hallo,

Alvast bedankt!

Nee ik heb geen ervaring met deze whey, of de smaak. Het is heel attent van je neef dat je deze pot van hem kreeg, maar mijn vraag is waarom je die kreeg? misschien vond hij hem zelf ook niet lekker. Je moet niet drinken/eten wat je niet lekker vind. + hoe oud is die whey? Ik weet niet hoe lang je het kan bewaren, maar als hij die pot al had toen Justin Bieber nog onder de douche zong, kan het wel is zijn dat ie niet meer lekker is idd.

Daarnaast zou ik op jouw leeftijd niet aan de creatine gaan, je bent nog in de groei.

Mix het dan met melk ipv water. Snap sowieso niet waarom mensem het met water drinken, tenzij ze lactose intollerant zijn. Misschien om extra hardcore over te komen.

Terug
Naar boven